Το top 10 των καταναλωτικών τάσεων για το 2012 από την Ericsson

1

To Ericsson ConsumerLab παρουσίασε το top 10 των καταναλωτικών τάσεων για το 2012. Από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνδέονται, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν, εάν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους, σύμφωνα με τα ευρήματα του ConsumerLab.

Για περισσότερα από 15 χρόνια, το ConsumerLab διεξάγει έρευνα σχετικά με τις αξίες, τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των ΤΠΕ. Το παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα της Ericsson βασίζεται σε ετήσιες συνεντεύξεις με δείγμα 100.000 ατόμων σε περισσότερες από 40 χώρες, περιλαμβανομένων πάνω από 10 μεγαλουπόλεις.

Το top 10 των καταναλωτικών τάσεων:
1. Καταλυτικός ο ρόλος της συνδεσιμότητας. Η συνδεσιμότητα έχει γίνει τόσο απαραίτητη όσο και ο αέρας που αναπνέουμε. Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι από τη στιγμή που έχουν συνδεθεί, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν, αν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους.
2. Ο καθένας μπορεί να γίνει service provider. Υπάρχει σημαντική ζήτηση για νέες υπηρεσίες. Το διαδίκτυο καθιστά δυνατό για τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές να εξερευνήσουν νέες λύσεις, όπως τα applications.
3. Τα social media επαναπροσδιορίζουν τη μετάδοση των ειδήσεων. Τα social media ‘ωθούν’ στην κατανάλωση φωτογραφιών, video clips, μουσικής, και πλέον μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να κρίνουν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο μέσω του αντίστοιχου σχολιασμού που παρέχεται στις πλατφόρμες των νέων μέσων.
4. Τα κινητά τηλέφωνα παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον τομέα των κινητών υπηρεσιών που έχουν άμεση σχέση με κοντινές περιοχές ή τοπικές υπηρεσίες. Ενώ το 90% του συνόλου των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι έχουν πάντα μαζί τους το κινητό τους τηλέφωνο, μόνο το 80% του συνόλου αναφέρει ότι έχουν πάντα χρήματα μαζί τους.
5. Η διαφάνεια είναι σημαντικότερη από την ιδιωτικότητα. Οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να ζουν με διαφάνεια κι αναμένουν το ίδιο από τις επιχειρήσεις καθώς και άλλους οργανισμούς.
6. Ευκολία στη χρήση μέσω του cloud. Η ανταλλαγή πληροφοριών με διασυνδεμένες συσκευές τείνει να γίνει κανόνας για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα την εμφάνιση υπηρεσιών που έχουν ως βάση τους το cloud. Ο κύριος παράγοντας είναι η ευκολία στη χρήση.
7. Οι γυναίκες προωθούν την αγορά των smartphones. Η μελέτη μας που διενεργήθηκε κατά την διάρκεια του 2011 ανάμεσα σε χρήστες smartphone έδειξε ότι οι άνδρες εξακολουθούν να κυριαρχούν στη χρήση των εξειδικευμένων υπηρεσιών για smartphones, ωστόσο πολύ περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν συνηθισμένες υπηρεσίες, όπως φωνητικές κλήσεις, SMS και το Facebook. Ενσωματώνοντας ενεργά τη χρήση όλων των διαύλων επικοινωνίας σε μία συσκευή, οι γυναίκες προωθούν στη μαζική αγορά την υιοθέτηση των smartphones.
8. Κάνοντας τις αγορές ευκολότερες. Η έρευνά μας έδειξε ότι το 67% των χρηστών smartphone ενδιαφέρονται για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι πληρωμές δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται μεμονωμένα, αλλά να τεθούν σε ένα πλαίσιο που θα περιλαμβάνει και τις καθημερινές αγορές – για παράδειγμα, πληροφορίες για το προϊόν, bonus πόντους, αποδείξεις, ακόμη και πρόγραμμα πλοήγησης που θα επιτρέπει να «φέρεις» ένα εμπορικό κέντρο στον προσωπικό σου χώρο.
9. Τα πάντα μπορούν να συνδεθούν. Τα δεδομένα που ανταλλάσσονται μέσω κινητού τηλεφώνου ξεπέρασαν τις φωνητικές κλήσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2009 και διπλασιάστηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011. Οι καταναλωτές συνδέονται όλο και περισσότερο στο Internet και με πράγματα γύρω τους, όπως αυτοκίνητα, μηχανήματα αυτόματης πώλησης και άλλα.
10. Αβέβαιοι καιροί – οι καταναλωτές αποζητούν τον έλεγχο. Σε περιόδους οικονομικής αστάθειας ή όταν προκύπτουν καταστροφές, όπως σεισμοί, βλέπουμε ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, όπως το νερό και η ηλεκτρική ενέργεια. Παρομοίως, αν υπάρξει μια μεταβολή στο διαθέσιμο εισόδημα αυτό αυτομάτως αποτελεί μια κινητήρια δύναμη για να ελέγχουν οι καταναλωτές το βαθμό με τον οποίο χρησιμοποιούν και καταναλώνουν αυτές τις υπηρεσίες.

Σχετικά με το Ericsson ConsumerLab
Η Ericsson ConsumerLab είναι ένας οργανισμός της Ericsson, ο οποίος παρέχει τη διορατικότητα των καταναλωτών για την επιρροή στη στρατηγική, στο μάρκετινγκ και στη διαχείριση των προϊόντων της Ericsson group. Έχει εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στην έρευνα των καταναλωτών, η οποία περιλαμβάνει τη μελέτη σχετικά με τις αξίες και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που ενεργούν και σκέφτονται για προϊόντα και υπηρεσίες ΤΠΕ. Αυτή η γνώση βοηθά στην ανάπτυξη κερδοφόρων ελκυστικών υπηρεσιών.

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
redgiwrgos Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
redgiwrgos
Επισκέπτης
redgiwrgos

H Ericsson παλεύει να δείξει πως ακόμα υπάρχει μου φαίνεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα