Έρευνα Ericsson ConsumerLab, Πώς προτιμούν οι έφηβοι να συναναστρέφονται;

1

Πώς οι έφηβοι προτιμούν να επικοινωνούν και να συναναστρέφονται μεταξύ τους; Στην Ericsson θεωρούν ότι η συμπεριφορά τους θα έχει σημαντικό αντίκτυπο για το μέλλον των συσκευών και της τεχνολογίας. Από τον Ιούνιο έως και τον Νοέμβριο του 2011, το ConsumerLab της Ericsson πραγματοποίησε έρευνα για το ποιο θα είναι αυτό το αντίκτυπο.

Πώς προτιμούν οι έφηβοι να συναναστρέφονται;
• Μία εφηβική σχέση ξεκινάει πλέον με την αλλαγή στο status του Facebook
• Το τηλέφωνο αποτελεί πλέον μέσο κοινωνικοποίησης
• Η επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων είναι ικανοποιητική, αλλά δεν αντικαθιστά τις συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο

Η έρευνα δείχνει ότι η κοινή χρήση των γραπτών μηνυμάτων και του Facebook έχουν αλλάξει τη δυναμική του “φλερτ” μεταξύ των εφήβων. Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι διακριτές στη διαδικασία του φλερτ, όπου ο τελικός στόχος είναι να ζητήσει κάποιος από ένα άτομο να βγουν ραντεβού. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι η αλλαγή της προσωπικής σου κατάστασης στο facebook σε “Σε σχέση” ή “Ελεύθερος/η” θεωρείται πλέον από τους φίλους σαν επίσημη δήλωση.

Πρώτη επιλογή επικοινωνίας αποτελούν τα γραπτά μηνύματα για τους έφηβους, όταν δεν μπορούν να συναντηθούν από κοντά. Πρόκειται για ένα εργαλείο που δεν διακόπτει τη ροή της καθημερινότητας. Από την άλλη πλευρά οι έφηβοι θεωρούν τις φωνητικές κλήσεις πιο κατάλληλη μορφή επικοινωνίας για τους ενήλικες.

Ένα άλλο ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι τα ποσοστά κατοχής smartphones και συμβατών κινητών τηλεφώνων είναι περίπου τα ίδια για τους έφηβους που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 17. Είναι χαρακτηριστικό για το μέλλον ότι οι έφηβοι που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 13, ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να πάρουν ένα smartphone, αν δεν έχουν ήδη. Η συμπεριφορά των εφήβων, όπως καταγράφτηκε στην έρευνα εμφανίζεται και σε πολλές άλλες χώρες.

Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν σχεδόν 2.000 ερωτηθέντες μεταξύ 13 και 17 ετών, οι οποίοι αντιπροσώπευσαν το σύνολο των εφήβων που ζουν στις των ΗΠΑ. Επιπλέον για τις ανάγκες της έρευνας πραγματοποιήθηκαν 44 ποιοτικές συνεντεύξεις.

Έρευνα Ericsson ConsumerLab, Πώς προτιμούν οι έφηβοι να συναναστρέφονται;

Σχετικά με την Ericsson ConsumerLab
Η Ericsson ConsumerLab είναι ένας οργανισμός της Ericsson, ο οποίος παρέχει τη διορατικότητα των καταναλωτών για την επιρροή στη στρατηγική, στο μάρκετινγκ και στη διαχείριση των προϊόντων της Ericsson group. Έχει εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στην έρευνα των καταναλωτών, η οποία περιλαμβάνει τη μελέτη σχετικά με τις αξίες και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που ενεργούν και σκέφτονται για προϊόντα και υπηρεσίες ΤΠΕ. Αυτή η γνώση βοηθά στην ανάπτυξη κερδοφόρων ελκυστικών υπηρεσιών.

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
Μαριος Παπαδόπουλος Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Μαριος Παπαδόπουλος
Επισκέπτης

κλασικά αμέρικανάκια…όχι ότι και εμείς παμε πίσω!τις πρόάλλες πηγα βονταφον και πήρε ένα κοριτσάκι το εξπιρηα μίνι με την μαμα του και μόλις βγήκε έξω λέει ήθελα αι φοουν!!!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα