Beyond 4.0

Εθνική Τράπεζα: Προσοχή σε νέα απάτη μέσω SMS

Μία νέα απάτη φαίνεται πως εξελίσσεται, καθώς επιτήδειοι στέλνουν SMS δήθεν από την Εθνική Τράπεζα. Το νέο SMS ενημερώνει τους πελάτες της τράπεζας πως η κάρτα τους έχει μπλοκαριστεί, ενώ δίνει και ένα link στο οποίο μπορούν να πατήσουν οι χρήστες ώστε να μπορέσουν δήθεν να λύσουν το πρόβλημά τους.

Στη συνέχεια, γίνεται ανακατεύθυνση σε μία σελίδα που μοιάζει με της Εθνικής Τράπεζας, όμως αν βάλετε τα στοιχεία σας τότε έχετε δώσει όλα σας τα στοιχεία στους επιτήδειους. Αν και δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως στο μήνυμα, η ιστοσελίδα αναγράφει “ngb” και όχι “nbg”, μία μικρή διαφορά που πολλοί μπορεί να μην παρατηρήσουν καν.




Προσοχή σε νέα απάτη μέσω SMS από τη Εθνική Τράπεζα

Μεγάλη προσοχή λοιπόν αυτές τις μέρες και αν σας έρθει κάποιο σχετικό μήνυμα επικοινωνήστε κατευθείαν με την Εθνική Τράπεζα στο τηλέφωνο 210 48 48 484 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ότι και να κάνετε μην ανοίξετε το link στο σχετικό SMS!

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
75 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Πετρος

Τα κινητα απο που τα βρισκουν και στελνουν μηνυματα σε πελατες??

Ρεναλντο

Τυχαια, αφου ΟΛΟΙ πελατες ειμαστε.

Κώστας Βλαχάκης

Λέγεται ότι μπορεί να εμπλέκονται και υπάλληλοι σε καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και να εκδίδουν αυτοί τις νέες κάρτες SIM ή να πηγαίνουν οι επιτήδειοι εκεί με πλαστά στοιχεία. Δεν έχω ιδεά αν συμβαίνει κάτι τέτοιο (δεν το πιστεύω), απλά ήθελα να το βαλω και αυτό το τραπέζι της συζήτησης.

Σταμάτης

Το παράξενο είναι οτι το έλαβα στις 4/1 απο το ιδιο τηλεφωνικό κέντρο που δέχομαι και τα μυνήματα της εθνικής.Άνοιξα το μύνημα και με έβγαλε στην αρχική σελίδα του e-banking αλλά επάνω αριστερά έγραφε cocoriko.Εκεί μου δημιουργήθηκαν αμφιβολίες και δεν το προχώρησα απο τύχη.Μετά πληροφορήθηκα για την απάτη!

Κωστας

Θα έπρεπε να υπάρχει δικλιδα ασφαλείας από τις εταιρίες κινητής κ να προστατεύει τους συνδρομητές.. Κ δε νομίζω το 2021 να είναι δύσκολο να εντοπίσεις τους επιτήδειους που στέλνουν τα SMS!!!!

Μελέτης

Αποστολέας είναι η ίδια η τράπεζα, εκεί που έρχεται ο μυστικός κωδικός έξτρα.
Γιατί να έχει ευθύνη ο χρήστης? Μέσω της τράπεζας το έστειλε. Και αν ακόμη βάλει τα βασικά στοιχεία, να μπει στην σελίδα του, ο πελάτη. Τον έξτρα κωδικό που των βρίσκει και πραγματοποιεί τις μεταφορές ?

Μελέτης

Το σύστημα ασφαλείας της τράπεζας δεν είναι ασφαλές και θα πρέπει να αποζημίωση καθόλα τους χρήστες.

Norse

Το σύστημα της Τράπεζας είναι ασφαλέστατο αρκεί να ακολουθούμε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης

Μιχαλης

Αφου είναι το ασφαλέστερο τοτε γιατι παραβιάζεται? Σε αυτη την περίπτωση εχει ευθύνη μόνο η τράπεζα!!! Οσο για τις οδηγίες χρήσης, δεν τις γνωρίζετε ουτε οι ιδιοι οι υπάλληλοι της εθνικης γιατι πολυ απλα λειτουργείτε σε ολα σαν δημοσιοι υπάλληλοι!

Staratos

Θα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να τους ξετρυπωσεις και να τους σιδερωσεις τη μούρη να το θυμούνται.

Savvas

Σωστά αλλά που

Dmak

Εγω απορώ, πόσο δύσκολο οι αστείες τράπεζες μας, με τα αστεία e-banking, να υιοθετήσουν μια εξτρα δικλείδα ασφαλείας, μιλάω για δυνατότητα σύνδεσης με εφαρμογή authenticator, είτε για το login, ειτε για τις μεταφορές σε συνδυασμο με κωδικό μιας χρήσης.
Ή πόσο δύσκολο ειναι να υπάρξει anti-phising προστασία στα email τουλάχιστον , όπως παρέχουν αρκετές σελιδες στο εξωτερικό, απλα καταχωρώντας εναν μοναδικό κωδικό ο οποιος θα συνοδεύει καθε επίσημο email….
Μιλαμε για τσακάλια και επιστήμονες, οι άνθρωποι καίγονται για την ασφάλεια μας….

Giwrgos CRETE

Γεια σας,

Προσωπικά μου ήρθε μνμ στο κινητο 25-01-2021 στις 12:30 μεσάνυχτα λέγοντας μου ότι έχει μπλοκάρει η Κάρτα μου για λογους Ασφαλείας!

Την επομένη το Πρωϊ κάλεσα τηλεφωνικά στο 210-4848484 και μετά από 7 λεπτά *( ΄ίσως λόγω πρωϊνής ώρας 08:55 ), απάντησε μία Κυρία η οποία ίσα που Ακουγόταν κα είδικά στο σημείο που ανέφερε το Όνομα της ξάφνου η γραμμή είχε “παράσιτο” + μειώμενη ένταση ήχου…

Κατόπιν η κυρία αυτή μου ζήτησε Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ & Αριθ. Ταυτότητας για να μου πει Ότι δεν υπάρχει Παραβίασει, εφόσον ΔΕΝ άνοιξα το σχετικό {λίνγκ} διεύθυνση ιστοσελίδα που έγραφε το μήνυμα αυτό στο κινητό μου. Είπε ότι είναι Απάτη και Scam, το οποίο επιτήδιοι στέλνουν για να Ξεγελάσουν κόσμο.

–> Αναρωτιέμαι ΕΑΝ Πραγματικά Ενδιαφέρονται Τράπεζες για τους πελάτες τους, εάν Πράγματι Αναβαθμίζουν λογισμικό & Τεχνικό υλικό τους Ώστε το 2021 να Προστατεύουν τους πελάτες τους !;;

Kostantinos

Οποίος έχει e banking σε οποιαδήποτε τραπεζα πρέπει να έχει δει ίσα με 199 χιλίασες φορές μηνύματα απο την τραπεζα οτι πχ η τραπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ κωδικούς κλπ κλπ « μην μπαίνετε ποτέ σε ιστοσελίδες απο ανακατεύθυνση αλλά πληκτρολογήστε μόνοι σας τη διεύθυνση κλπ κλπ. Προειδοποιητικά μηνύματα στο mail κλπ κλπ για προσπάθειες phishing κλπ. Αλλά οοοολα αυτά δεν τα βλέπουμε ή λέμε καλά , σε εμένα θα τύχει; Και όταν σου στέλνει το μήνυμα ο fraudster την πατάς σαν τον άσχετο μπάρμπα τρομάρα σου και αναρωτιέσαι απο που σου ήρθε…και μετά φταίει η τραπεζα φυσικά !

SUPS 👨‍⚖️

σωστος.Απλα δεν καθονται να το διαβασουν ..βαριουνται..

Aggelos

Εδώ μου έφαγαν πέρυσι το καλοκαίρι 300 ευρώ από τον λογαριασμό μου και το ωραίο είναι ότι μου τα έτρωγαν 10 10 την ημέρα και εγώ παράλληλα ήμουν Λευκάδα ενώ οι συναλλαγές γινόντουσαν στην Αγγλία. Το καλύτερο, δεν μου τα έχει επιστρέψει ακόμα η τράπεζα.

Savvas

Τραγικό εγώ πάλι μου έφευγαν τα χρήματα.. από την αναβάθμιση της τράπεζας και μέχρι να τους πιάσω να το αναφέρω με τράπεζα κατά χρεώθηκα στη Vodafone

Fotis

εδώ εμένα μου ήρθε λινκ απο την ίδια τη Vodafone, δήθεν για προσφορά και πατώντας ενεργοποιήθηκε αναβάθμιση και επέκταση τρέχοντος συμβολαίου κινητής. Η απατεωνία έχει γίνει πλέον θεσμική σε αυτή τη χώρα. Θεός φυλάξει

XD

Όταν λαμβάνετε τέτοια μηνύματα κάντε screenshot τα SMS κ forward στην τράπεζα από την οποία και καλά προέρχονται….
Για να τους μπαγλαρώσουν πρέπει να ξέρουν ότι υπάχουν…
Εναλλακτικά report σε. Google / Microsoft / Mozilla / Apple και σε 15′ το site θα είναι μπλοκαρισμένο σε όλους τους browsers… 😉

dimikou

Προσωπικά το είχα κάνει για email αυτό και μάλιστα το είχα στείλει και στην τράπεζα και στη δίωξη. Καμία απολύτως απάντηση..

Μελέτης

Τα ξέρουν από καιρό στην τράπεζα και συνεχίζει να στέλνει τέτοιου ίδιους SMS η ίδια η τράπεζα. Ο αποστολέας είναι η ίδια η τράπεζα

ΒΑΣΊΛΗΣ ΜΠΕΛΑΝΤΗΣ

ΒΑΣΊΛΗΣ ΕΜΈΝΑ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ 2000ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΆΡΤΑ ΣΕ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΜΊΑ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΆΤΕΣ

ΒΑΣΊΛΗΣ

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ 2000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΠΗΡΑΝ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΛΗ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΆΤΕΣ ΤΗΣ!

AntonisK

Στο mail μου έχουν έρθει άπειρα μηνύματα για την εθνική ότι μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου και τέτοια και με σελίδα εκτός ότι ήταν και σε https:// άμα παρατηρούσες η υπόλοιπη διεύθυνση της σελίδας ήταν στα τουρκικά!!!
Θέλει προσοχή από όλους.
Τώρα τελευταία έχουν βγει και email που υποτίθεται στέλνει η Alpha Bank για δήθεν μπλοκάρισμα της κάρτας σας ή για κλείδωμα λογαριασμού.

$#$$$

Το βουλευτης που κολαει?

Andre

Πριν 2 εβδομάδες παίρνω SMS από “eurobank” ίδιο με αυτό του άρθρου. Καλώ την αληθινή eurobank κ (αφού μου έφαγαν όλη τη κάρτα για 40 λεπτά) μου λένε εν ολίγοις ότι εάν δεν με κορόιδεψε το μήνυμα ή δεν συμβεί σε άλλον τα χέρια τους είναι δεμένα και δεν μπορούν να κάνει κατι αλλά από την άλλη μπράβο που δεν το άνοιξα… Οπότε λέω άρα περιμένετε πρώτα να την πάθουμε; Κολλάει η κοπέλα… Μετά από λίγο απαντά πάντως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εάν δεν σας έχει ξεγελάσει κάποιος κ κλείνουμε… Κατάντια…

bgianis

Αυτά συμβαίνουν πολλά χρόνια. Δεν είναι καινούρια η απάτη.

Tasos Spanos

Όπως οι τράπεζες βγάζουν δικλείδες ασφαλείας έτσι και οι απατεώνες σπάνε αυτές τις δικλείδες

Πρέπει ο καθένας μας να έχει εμπειρία να μπορεί να αναγνωρίσει την απάτη

Η τράπεζα δεν έχει τόση πολύ ευθύνη γιατί
: Σου στέλνει κάποιος ένα μήνυμα και λέει Είμαι η εθνική τράπεζα, δώσε μου τους κωδικούς σου
: Εσύ τους δίνεις

Ποιος φταίει;

Μελέτης

Η τράπεζα στο στέλνει, όχι κάποιος άγνωστος. Η τράπεζα έχει όλη την ευθύνη

Μελέτης

Ακριβώς!!! Η τράπεζα ευθύνεται για την κακή ασφάλεια του συστήματος της. ΚΑΝΈΝΑΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ. Η ΤΡΆΠΕΖΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΌ ΖΗΜΊΩΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΘΩΝΤΕΣ

Χρήστος

Λάθος. ΕΣΥ φταις. 1o) Δεν στο στέλνει η τράπεζα, αλλά ο απατεώνας. 2ο) Καμία τράπεζα δεν πρόκειται ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να σου ζητήσει τους κωδικούς σου. Και αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Όπως λέει και ο φίλος Tasos Spanos αν δεν έχουμε την ικανότητα να αναγνωρίσουμε την απάτη δεν μας φταίει ο γείτονας…

Αστεριος Χαμαλιδης

Εμενα περσι μου υπεκλεψαν κωδικους κ μου ηρθε mail για αποστολη προσωρινου κωδικου συναλλαγής κ για ποσον 300000 δηναριων Κουβέιτ δλδ καπου 900000 ευρω. Οταν το ειδα μου ειχαν παρει ηδη τα 30 ευρω που ειχα μονο ευτυχώς στην καρτα. Επικοινωνησα με την ασφαλεια της εθνικής κι οταν τους ρωτησα γιατι δε μπλοκαραν τη συγκεκριμένη αναληψη μου ειπαν οτι δεν τους εχει αναφερθεί ως απατη ποτέ. Καλα ρε λεω ειναι δυνατον να εκανα εγω συναλλαγή σε δηναρια κουβειτ κ μαλιστα για τοσο μεγαλο ποσόν; Με τα πολλα πολλα εκανα αναφορά σε καταστημα κ εκαναν εξι μηνες να μου τα επιστρεψουν. Μακρια απο την εθνική. Εχουν αφαιρεθεί απο πολυ κοσμο χρηματα δηθεν απο λαθη του συστήματος τους κ διπλοχρεωσεις.

Giannis V

Είναι απλό ποτέ καμία τράπεζα και ειδικά η ΕΤΕ δεν πρόκειται να μας στείλει SMS για το λογαρισμό μας, παρά μόνο SMS η τηλέφωνο για νέα προιόντα κ υπηρεσίες.

Παναγιωτης

Εγώ πάντως κάθε φορά πατάω και το ανοίγω αυτά τα μυνηματα…
Στα στοιχεία εισόδου βαζω ότι μου κατέβει εκείνη την στιγμή και το ίδιο για το κωδικό!
Αστούς να προσπαθούν να μπουν με τα λάθος στοιχεία. Αν τους το κανουν καμία κατοστάρια άτομα θα το πάρουν χαμπάρι ότι δεν μασάμε.

παυλος

κανονικα εστειλαν sms απο nbg μου ειπαν οτι κλειδωθηκε προσωρινα ο λογαριασμος μου να πατησω το παρακατω λινκ να ξεκλειδωθει.Αφου πατησα το λινκ μετα απο δυο μερες εξαφανιστηκαν τα χρηματα απο το λογαριασμο μου.Ειχαν προχωρησει στο e baking και ειχαν καταχωρησει δικο τους email ωστε να κανουν επιβαβαιωση των συνναλαγων με την τραπεζα.Στο κινητο μου δεν ηρθε ποτε κωδικος otp ,ουτε και καποιο μηνυμα για τη συναλλαγη αυτη.Η απαντηση της τραπεζας μετα απο 5 μηνες ηταν οτι εγω πραγματοποιησα τη συναλλαγη αυτη.Ποια προστασια και ασφαλεια στον πολιτη παρεχει η τραπεζα .

Χρηστος

Ιδια περιπτωση με εσενα εχω παθει και εγω,καταφερες τιποτα τελικα.??

Tes

Καλησπερα τελικά καταφερατε τιποτα ή δεν πηρατε ποτε τα λεφτά πίσω? Έπαθα ακριβως το ίδιο με εσας το αστείο ειναι ότι η εθνικη το ξέρει το πρόβλημα διοτι αυτη με ρωτησε αν ελαβα μηνυμα κλπ κλπ αλλά μου λέει δεν ξέρει αν θα αναγνωριστεί η αμφισβητηση συναλλαγης το οποίο το θεωρώ ειρωνικό. Τελικα μήπως η λυση ειναι αλλαγη τράπεζας η παντού τα ιδια σκατα είναι?

παυλος

ποιοι ερευνουν τις απατες αυτες για λογαριασμο των τραπεζων.Υπαλληλοι της τραπεζας η εξωτερικοι συνεργατες που δουλευαν η δουλευουν ακομα σε καταστηματα κινητης τηλεφωνιας;

Νίκος

ΚΑλησπερα σας χθες το βράδυ λοιπόν μου ήρθε αυτό το μήνυμα και το άνοιξα και μου πήραν 1400 … φταίω κατά 20% το άλλο 80% είναι της τράεζας … δεν θα το αφήσω έτσι …οποίος γνωρίζει κάτι άλλο άσε στείλει

Νένα

Καλησπέρα τα πήρατε πίσω ??? Τι κάνατε ?? Το έπαθε ένας φίλος μου και έχει τρελαθεί !!!
εαν βγάλατε άκρη σας παρακαλώ απαντήστε μου !!!
μήπως πρέπει να αλλάξει και αριθμό ??

στελιος

kαι μενα μου πηραν 5.000,με phising.εσυ τα πηρες πισω?και μετα ποσο καιρο?

Χαρα

Καλησπερα. Μολις εκλεψαν 1500€ απ την αδερφη μου. Εχετε βγαλει ακρη με την τραπεζα.

Μακης

Εαν το λινκ ειναι σωστο ενω εσυ δεν εισαι σε αυτην την τραπεζα τι σημαινει αυτο…???Δηλαδη δεν ειναι απατη αλλα ουτε εχεις βγαλει ποτε καρτα απο την εθνικη τραπεζα..???

ΧΡΗΣΤΟΣ

καλημέρα σας δυστυχώς κ γω τν πάτησα πριν λίγες μέρες 1500€

Νενα

Καλησπέρα το έπαθε ένας φίλος μου η τράπεζα όμως του αρνήθηκε την επιστροφή χρημάτων
Το έχει πάθει κάποιος άλλος ?? Έκανε κάτι για να του τα επιστρέψουν ??

Γιώργος

Καλημέρα. Παθών….
Μου έρχεται μνμ στο κινητό για να εγκρίνω συναλλαγή 624 ευρώ. Δεν μπορούσα να μπω ούτε στο mbanking ούτε από το ebanking.
Επικοινωνώ με την τράπεζα για να ξεμπλοκάρω τους κωδικούς όπως και έγινε.
Αλλά η έγκριση ήδη είχε γίνει…
Εκανα αμφισβήτηση της συναλλαγής την άλλη μέρα αλλά λένε ότι αυτοί είναι καλυμμένοι διότι όλα έγιναν σωστά…
Από λογαριασμό που κινούνταν μια φορά τον χρόνο, για να μην κλείσει, έγινε αγορά με όλο σχεδόν το διαθέσιμο ποσό…
Τώρα σκέφτομαι πως θα κινηθώ…

Στεφανία

Με το ίδιο ακριβώς τρόπο (οπως Το παραπάνω μήνυμα) μου πήραν 400 και 400 από δυο διαφορετικές κάρτες που συνδέονται με τον ίδιο λογαριασμό. Όταν μου ήρθε η ειδοποίηση να εγκρίνω το πρώτο 400άρι πήρα την εθνική η οποία με είχε σε αναμονή και προχώρησε η συναλλαγή! Έχω screenshots πως ήμουν σε κλήση με την εθνική πριν έρθει το μήνυμα για επιβεβαίωση της συναλλαγής! Πρέπει να μιλήσουμε με δικηγόρο να κάνουμε αγωγή όλοι μαζί!

Κώστας

Ακριβώς το ίδιο χθες το βράδυ. Οπως το περιγράφετε δυο φορές από 400 ευρώ. Χρέωση σε revolut.

Βασίλης

Εθνική .400€ .Το ίδιο και στον αδερφό μου. Αύριο έχω τηλεφωνικό ραντεβού με δικηγόρο διότι η τράπεζα δεν αναγνωρίζει την απάτη. Το σμσ ήρθε κανονικά από την πλατφόρμα του ibank και ουδέποτε στη συνέχεια έλαβα σμσ επιβεβαίωσης ότι εγκρίνω την μεταφορά χρημάτων.
Αν έχουμε ελπίδες νομικά θα το αναφέρω εδώ έτσι ώστε αν επιθυμεί κάποιος να καλύψουμε τα δικαστικά από κοινού.

Γιωτα

Αν μάθετε κάτι γράψτε το εδώ για να ξέρουμε πώς θα κινηθούμε, γιατί με την τράπεζα δε βγάζουμε ακρη

Κωνσταντίνος

Παθών κι εγώ, 410 ευρώ από revolut, με μήνυμα από ibank. Η τράπεζα βέβαια κάνει τον Κινέζο. Αν βγάλετε άκρη με τον δικηγόρο, ενημερώστε κι εμάς να κινηθούμε με ομαδική αγωγή.

ChristinaCh1

Καλησπέρα σας , συνεβει το ίδιο και σε μένα . Έιχατε κάποια εξέλιξη με το δικό σας θέμα ;

Tes

Καλησπέρα το ιδιο και εγω βγάλατε καποια ακρη?

ΠΑΝΟΣ

410 revolut και εμενα . Η τραπεζα δεν μου εχει αποκλησει το ενδεχομενο να τα παρω πισω αλλα απο οτι γραφετε πανε τα 410 ..

Γιωτα

Εγωτηλεφωνουσα στην τράπεζα όλο το απόγευμα μετά τις 7 και ήμουν σε αναμονή! Το πρωί της επομένης έγινε η απάτη. Έχω και επιβεβαιωμένο e mail που τους έστειλα. Φέρουν ευθύνη!

Γιωτα

Το ίδιο και σε μενα, σήμερα, 550ευρω. Φέρει και η τράπεζα ευθύνη.Πως μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για να το κυνηγήσουμε;

ChristinaCh1

Καλησπέρα σας , μου συνεβει κι εμένα το περιστατικό αυτό εχθές το απόγευμα . Υπάρχει κανένας που κινήθηκε όπως του υπέδειξε η τράπεζα και να πήρε τα χρήματα του πίσω ;

Δημητρης

Δυστυχώς δε φέρει καμιά ευθύνη η τράπεζα. θα σας εξηγήσω γιατί (είναι θέμα τηλεφώνου και όχι τράπεζας). Για διαφημιστικούς λόγους μπορούμε να χρησιμοποιούμε διάφορες υπηρεσίες bulk sms. Σε αυτές τις υπηρεσίες μπορούμε να χρησιμοποιούμε ονόματα εταιριων αντι για αριθμους τηλεφωνων να φαινονται οι αποστολείς των SMS. Αρα μπορώ να χρησιμοποιησω αντι για αριθμο τηλεφώνου την ονομασία αποστολέα NBG XXX. Όταν θα στείλω μνμ σε σενα το κινητο δε βλεπει αριθμο τηλεφωνου αλλα NBG XXX που σημαινει οτι θα το καταχωρησει με τα υπολοιπα που έχεις λάβει απο εκεινη την ονομασια αποστολεα. Άρα εσυ βλέπεις την εθνική τράπεζα αλλα εγω ειμαι διαφορετικός αποστολεας απο αυτή.

Ευγενία

και τον αριθμό της κάρτας μου πού τον ξέρουν και μου τον στέλνουν;

Last edited 2 μήνες πριν by Ευγενία
Sofia

Αν παρατηρήσεις οι τράπεζες σου στέλνουν ***9999 (τα τελευταία νούμερα που αντιστοιχούν στην κάρτα σου και είναι όντως μοναδικά)
Τα spam μηνύματα σου στέλνουν 1234*** (τα πρώτα 4 ψηφία τα οποία για όλη την τράπεζα για τον ίδιο τύπο κάρτας είναι κοινά) πχ αν έχεις εθνική visa και έχει και κάποιος άλλος εθνική visa θα έχουν ίδια τα πρωτα 4 ψηφία

Last edited 2 μήνες πριν by Sofia
Χρήστης

Κατ αρχάς η Εθνική δεν αναγράφει ποτέ τα 4 πρώτα νούμερα της κάρτας αλλά πάντα τα 4 τελευταία

Ρουλα
8/8/21 μου κλεψανε 1425 ευρω ο τυπος εκανε αγορες στο πλαισιο , παιρνω τηλ στο πλαισιο τους ειπα οτι ειναι απατη να μην στειλουν την παραγγελια και μου ειπαν οτι εκαναν ακυρωση αλλα  ομως τα χρηματα τα πηρανε. 
Αννα

Καλησπέρα! Έγινε υποκλοπή και στ δικό μ e banking μέσω μηνύματος από την εθνική. Έφτιαξα τον λογαριασμό πριν μια εβδομάδα γιατί δεν με ενημέρωσαν τότε αφού γνωρίζουν πως γίνεται αυτό το σύστημα για να είμαι υποψιασμένη ;; Πρέπει να γίνει καταγγελία.. να πάρει ο κόσμος τα χρήματα του από την εθνική εφόσον είναι με το μέρος του κλέφτη! Ντροπή τους

Ρουλα

Παιδια είμαστε πολλοί όλοι μαζί μήνυση στην εθνικη τραπεζα ……τκ σύστημα δεν είναι ασφαλές….πρεπει να συντονιστούμε…..στειλτε μου μήνυμα στο φεις να δούμε τι θα κάνουμε Roula Gara……δε πρέπει να περάσει έτσι

Chloe

Γειά σας, εξαπατήθηκα κ εγώ πρόσφατα με μήνυμα, από μία revolut, αν έχετε κάνει Νομικές κινήσεις θα ήθελα να λάβω μέρος ή να με ενημερώσετε για ότι γνωρίζετε διότι η Εθνική μου απάντησε πως «έγιναν όλα νόμιμα» διότι μόνη μου τους έστειλα τους κωδικούς μου οπότε αρνείται να μου επιστρέψει τα χρήματα. Τώρα πόσο νόμιμο είναι να χρησιμοποιούν οι απατεώνες το ίδιο κέντρο μηνυμάτων που η τράπεζα στέλνει κ τα i-codes είναι άλλο θέμα. Κ για όσους μιλάνε για το ότι οφείλουμε μα αναγνωρίζουμε απάτες κτλ κτλ, όχι δεν ωφείλουμε τίποτα, δε θα πάρουμε εξειδίκευση σε όλα επειδή στην Ελλάδα δε ξέρουν να μας προστατεύουν! Έχω ζήσει στην Αγγλία κ σε ανάλογη περίσταση, μου επέστρεψαν τα χρήματά μου μετά από λίγες μέρες κ βρήκαν κ τους απατεώνες εγκαίρως, δε το ξύνουν όπως εδώ εκτός αν τελικά η απατεωνιά προέρχεται από τους ίδιους κ γι’αυτό συνεχίζουν δήθεν να αδιαφορούν. Τέλος, να ξέρετε πως έχετε δικαίωμα να κάνετε Ένσταση, γράφετε τις λεπτομέρειες, γνήσιο υπογραφής κ το δίνετε στην Τράπεζα. Το έμαθα μετά από πίεση που άσκησα σε υπάλληλο για το τι μπορώ να κάνω. Εγώ θα αλλάξω Τράπεζα πάντως.

Γιώργος

μα δεν χρησιμοποιουν οι απατεωνες το ιδιο κεντρο μηνυματων αλλα την ιδια ονομασια αποστολεα. το κινητο σου βλεπει την ιδια και την καταχωρει ενιαια. Και τραπεζα να αλλαξεις παλι το ιδιο μπορει να γινει. εχω λαβει μηνυμα εξαπατησης για ολες τις τραπεζες. το i-code σου ηρθε απο την εθνικη διοτι τους εδωσες (στους απατεωνες) απλοχερα το username και password. εχεις κανει τεραστια λαθη χωρις να το καταλαβεις!!! μια ερωτηση εχω. σου ηρθε i-code που εγραφε π.χ. αποστολη χχ ποσου χρηματων. αφου δεν εκανες ποτε τετοια μεταφορα γιατι τον καταχωρισες?

Chloe

Ο αριθμός i-bank είναι 42265, αν έχεις i-phone k πατήσεις «στοιχεία» κ μετά κάνεις κλήση θα στο βγάλει. Άρα δε μιλάμε μόνο για ίδια ονομασία αποστολέα αλλά κ για ίδιο ακριβώς αριθμό.
Όχι δεν έβγαλε κανένα χρηματικό ποσό, το μόνο που έλεγε να επαληθεύσω τα στοιχεία μου για να μου πουν γτ μπλόκαραν την κάρτα μου.
Με email k αριθμό τηλ δεν εγκρίνεται καμία συναλλαγή, πρέπει να βγει κάποιο ποσό κ να γίνει ερώτηση με ποιόν τρόπο πληρωμής θα γίνει κτλ. Εμένα δε μου έβγαλε τίποτα αντίστοιχο.
Τα λάθη είναι της Τράπεζας. Στο εξωτερικό αυτά δε γίνονται κ όταν γίνονται λαμβάνουν αμέσως δράση. Τους τα δίνουμε «απλόχερα» διότι η Εθνική ξέρει την κατάσταση κ εξακολουθεί να αφήνει τους πελάτες απροστάτευτους. Δεν είμαστε η Πυθεία να μαντεύουμε το κάθε τι.
Η Πειραιώς έχει στείλει παντού emails κ μηνύματα για τη συγκεκριμένη απάτη κ κάνει ότι μπορεί για να ενημερώσει, η Εθνική όχι.
Επίσης γνωρίζουμε πως εξαπατούν κ ηλικιωμένους που δεν έχουν καμία ιδέα από αυτά, θα έχουμε κ θράσσος αν πούμε κ σε εκείνουν πως έκαναν τεράστια λάθη.
Σε παρακαλώ πολύ, η Εθνική δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία.

SUPS 👨‍⚖️

Αναρωτιεμαι τι τους φταιει η τραπεζα και ετοιμαζουν μηνυσεις και της παναγιας τα ματια…Η τραπεζα περα απο ανακοινωσεις αντε κανα κανα σποτακι στη τηλεοραση μπορει να κανει…Δεν φταιει αν ο καθενας βαζει τους κωδικους του οπου του καπνισει …

Γιώργος

εχει βαλει τους κωδικούς της σε ιστοσελιδα που ηταν σχεδον ιδια με την εθνικη για να ξεμπλοκαρει την καρτα της. οκ δε πηρε χαμπαρι. μπαινουν μεσα οι απατεωνες και κανουν μεταφορα ποσου. ερχεται μηνυμα στο κινητο το της ως εξης: I-BANK I-CODE 123456 ΓIA METAΦOPA ΣE *1234, ΠOΣO 1500.00 €. AP EΠIBEBAIΩΣHΣ 712 (Ναι αυτο ερχεται εδω και μηνες – με επιβεβαιωση). Και μπηκε και καταχωρησε το i-code. Αυτο το μνμ που της ηρθε με το i-code το εστειλε πραγματικα η Εθνικη. Διοτι ηταν μεσα στο λογαριασμο της οι απατεωνες. Τεσπα. Αφου οι αλλες τραπεζες δεν τα κανουν αυτα ας παει στις αλλες!!!
Σαν να εκανε αναληψη, βγηκε εξω απο την τραπεζα, την ληστεψε ενας με μηχανακι και κανει μηνυση γιατι δεν ειχαν σεκουριτι να φιλαει απο τα μηχανακια-ληστες.

Ρουλα

Παιδια στην εθνικη δεν ξέρουν τι τους γίνεται πήγα να καταθέσω αίτημα να μου δωσουν τις ηχογραφημένες κλησεις και βραχυκυκλωσανε άσε που δεν μπορουσα ν να βρούμε τον αριθμό υπόθεσης μου .Πως μετά να μην μας κλέβουν τα λεφτά μας. Είπα στον υπάλληλο ότι έπρεπε να παγώσουν τον λογαριασμό μου και μου λέει αυτό δεν γίνεται δεν έχουμε την δικαιοδοσία να το κάνουμε και του λέω γιατί και μου λέει δεν είναι Θεός να τα ξέρω όλα…….εγω ελα μήνυση και 2 αιτήματα αμφισβήτησης βέβαια η απάντηση ήταν ότι η Τράπεζα έχει ισχυρό σύστημα ταυτοποίησης βλακεία και έστειλα στο contact centrer ένα κατεβατό και μου άνοιξαν καινούρια υπόθεση ακόμα δεν έχω νέα……τι να πω ζω Χρόνια Αμερική αυτά δεν γίνονται ….απαραδεκτη η Εθνική…..Μακρια ….εγω ότι εχω θα τα πάρω και θα πω έξω…..δεν θέλω σχέση με Ελλάδα πλέον

Chloe

Έχω ζήσει Λονδίνο κ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Chloe

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Για τα άτομα που απ’ότι φαίνεται δε ξέρουν να διαβάζουν τα γράφω από την αρχή. Εν ανάγκη βάλτε κάποιον να σας τα εξηγήσει. 1) Το κέντρο μηνυμάτων ήταν το ΙΔΙΟ με της Εθνικής. Είχα ήδη κρατημένα τα μηνύματά τους από i-codes οπότε φαινόταν ξεκάθαρα πως ήρθε από το κέντρο τους κ από πουθενά αλλού. 2) Δεν έγραφε πουθενά για συναλλαγή κ ποσό όπως αναγράφει κάποιος παραπάνω. 3) Σκοπός είναι η αλληλοβοήθεια σε θέματα απάτης κ όσοι ξεφεύγουν από το θέμα με φράσεις τύπου «ο εαυτός τους τους φταίει κ ας δουν καμιά σελίδα μαγειρικής» γίνεστε το λιγότερο αντιαισθητικοί μιάς κ το ότι εσείς είστε αυτοί που έχετε «θέματα εαυτού» φαίνεται από το υποανάπτυκτο λέγειν σας. Κ για τους ενδιαφερόμενους, όσοι πέσατε θύματα απάτης κ ενδιαφέρεστε για ΤΗ ΛΥΣΗ κ όχι για να μπαίνετε σε σελίδες για να ξεσπάτε τα νευρωτικά σας, σας πληροφορώ πως η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος βοηθάει πάρα πολύ σε αυτά τα ζητήματα: μου πρότειναν αρχικά να κάνω μήνυση στην αστυνομία με όλα τα στοιχεία που έχω ούτως ώστε να αποχτήσουν νόμιμα πρόσβαση στο ζήτημα κ το διερευνούν επιτυχώς. Σας προτείνω να απευθυνθείτε σε εκείνους. Μόνο μαζί κ με πολλά στοιχεία θα καταφέρουμε να… Συνέχεια »

Δημήτρης

Όλοι έχετε άποψη. Όλοι θέλετε συναλλαγές με e-banking χωρίς να έχετε στοιχειώδη εκπαίδευση στο ίντερνετ και χωρίς να τηρείτε τους κανόνες ασφαλείας των τραπεζών. Δίνετε τον αριθμό κινητής σας οπουδήποτε, γράφετε σε όλα τα σάιτ τα πραγματικά σας στοιχεία και όχι ψευδώνυμα, πατάτε ότι λινκ σας έρθει, βγάζετε τη ζωή σας φόρα παρτίδα στο facebook και το instagram, εγκαθιστάτε ότι εφαρμογή βρείτε, έχετε μεγάλα ποσά σε λογαριασμούς on line, ψηφίζετε ότι να ναι, στηρίζετε την πλήρη αποποινικοποίηση και μετά σας φταίνε η εθνική τράπεζα και οι απατεώνες. Ο εαυτός σας, σας φταίει. Κάρτα ανάληψης και μάλιστα χωρίς ανέπαφη τεχνολογία και πολύ σας είναι !

Αλέξης

Συγγνώμη τώρα, όλοι αυτοί οι άσχετοι που ο πρώτος τυχόν τους λέει ότι είναι η εθνική τράπεζα και του δίνουν τους κωδικούς και μετά χάνουν τα λεφτά τους μπαίνουν και διαβάζουν ένα site τεχνολογίας ; Να διάβαζαν κανένα site μαγειρικης πάει κ έρχεται να την πάταγαν. Δεκάδες φορές έχετε γράψει για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Να προτείνω κύριε Βλαχάκη σαν προσφορά στο κοινωνικό σύνολο να γράψετε ή αναδημοσιεύσετε έναν ωραίο οδηγό για την ασφάλεια στο διαδίκτυο με ειδίκευση στις τραπεζικές συναλλαγές. Αν δυνατόν αυτόν τον οδηγό να τον κάνετε μόνιμο μπάνερ σε κάποιο σημείο του παρόντος ιστότοπου για να σώσουμε κόσμο. Νομίζω μετά χαράς θα συνδράμουν ή ακόμα και χρηματοδοτήσουν την προσπάθεια αυτή φορείς ή τράπεζες.

Chloe

Για τα άτομα που απ’ότι φαίνεται δε ξέρουν να διαβάζουν τα γράφω από την αρχή. Εν ανάγκη βάλτε κάποιον να σας τα εξηγήσει. 1) Το κέντρο μηνυμάτων ήταν το ΙΔΙΟ με της Εθνικής. Είχα ήδη κρατημένα τα μηνύματά τους από i-codes οπότε φαινόταν ξεκάθαρα πως ήρθε από το κέντρο τους κ από πουθενά αλλού. 2) Δεν έγραφε πουθενά για συναλλαγή κ ποσό όπως αναγράφει κάποιος παραπάνω. 3) Σκοπός είναι η αλληλοβοήθεια σε θέματα απάτης κ όσοι ξεφεύγουν από το θέμα με φράσεις τύπου «ο εαυτός τους τους φταίει κ ας δουν καμιά σελίδα μαγειρικής» γίνεστε το λιγότερο αντιαισθητικοί μιάς κ το ότι εσείς είστε αυτοί που έχετε «θέματα εαυτού» φαίνεται από το υποανάπτυκτο λέγειν σας. Κ για τους ενδιαφερόμενους, όσοι πέσατε θύματα απάτης κ ενδιαφέρεστε για ΤΗ ΛΥΣΗ κ όχι για να μπαίνετε σε σελίδες για να ξεσπάτε τα νευρωτικά σας, σας πληροφορώ πως η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος βοηθάει πάρα πολύ σε αυτά τα ζητήματα: μου πρότειναν αρχικά να κάνω μήνυση στην αστυνομία με όλα τα στοιχεία που έχω ούτως ώστε να αποχτήσουν νόμιμα πρόσβαση στο ζήτημα κ το διερευνούν επιτυχώς. Σας προτείνω να απευθυνθείτε σε εκείνους. Μόνο μαζί κ με πολλά στοιχεία θα καταφέρουμε να τους βοηθήσουμε να τους… Συνέχεια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Apple Jony Ive

O Jony Ive μετά την Apple θα συνεργαστεί με τη Ferrari

O πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive, θα ξεκινήσει μία νέα συνεργασία με την Ferrari.

Business

Beyond 4.0: Έρχεται η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Η έκθεση Beyond 4.0 απέχει λίγες εβδομάδες και μας περιμένει για να συμμετάσχουμε και να διαπιστώσουμε πως μπορούμε όλοι μαζί να αλλάξουμε κάθε κομμάτι της ζωής μας με την τεχνολογία.

Business Google European Commission

Google: Ξεκινά η εξέταση από το Ευρωδικαστήριο

Από την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου ξεκινά η εξέταση της Google από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τη δημιουργία τραστ.

Business TSMC

Η TSMC απολύει εργαζομένους της για τις διαρροές

Η TSMC απέλυσε 7 υπαλλήλους που πιστεύεται ότι έχουν διαρρεύσει εμπιστευτικές πληροφορίες σε τρίτους.