Fitbit: 40 εκατ. δολάρια για να αγοράσει την Pebble και να την κλείσει;

Η Pebble είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει smartwatches. Το πρώτο της smartwatch το λάνσαρε μέσω crowdfunding καμπάνιας στο Kickstarter. Η καμπάνια είχε τεράστια επιτυχία και η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει ποσό ρεκόρ για τα δεδομένα της.

Από τότε έχει λανσάρει κι άλλα μοντέλα, αλλά και τα μεγαλύτερα ονόματα στην αγορά του mobile στράφηκαν προς τα wearables και για την Pebble είναι δύσκολο να αναπτυχθεί. Γι αυτό οι σημερινές πληροφορίες τη θέλουν να καταλήγει στα χέρια της Fitbit έναντι του ποσού των 40 εκατ. δολαρίων. Ωστόσο, ακόμη δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις.

Η Citizen, τεράστιο όνομα στα παραδοσιακά ρολόγια, λέγεται ότι είχε προσφέρει στην Pebble 750 εκατ. δολάρια για να την εξαγοράσει το 2015. Το ίδιο ισχύει και για την Intel που φημολογείται ότι πιο πρόσφατα προσέφερε 70 εκατ. δολάρια. Ο CEO της Pebble, Eric Migicovsky αρνήθηκε και τις δυο προσφορές και τώρα οι πληροφορίες θέλουν την Fitbit να κάνει την αγορά στα 34-40 εκατ. δολάρια.

Η Fitbit είναι διατεθειμένη να δώσει το ποσό καθώς θέλει τις πατέντες της αλλά και το software. Οι πηγές λένε ότι όταν κάνει την εξαγορά, σχεδιάζει να προχωρήσει σε κλείσιμο της εταιρείας και διακοπή πωλήσεων των συσκευών της με τον καιρό. Αν λοιπόν γίνει η εξαγορά, η Pebble ίσως αποτελέσει παρελθόν.

pebble 2 and 2 se

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.