Google: Ερευνάται από την Ινδία για μονοπωλιακές τακτικές στο Anrdroid

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες η Ινδία ζήτησε να ερευνήσει την Google για αντιμονοπωλιακές τακτικές του Android. Η Competition Commission της Ινδίας (CCI), ξεκίνησε την έρευνα πέρυσι, ενώ τον Απρίλιο αποφάσισε επίσημα να ξεκινήσει την πλήρη έρευνα της εταιρείας.

Η έρευνα αναμένεται να διαρκέσει περίπου έναν χρόνο ενώ τα στελέτη της Google θα χρειαστεί θα εμφανιστούν ενώπιον της CCI τους επόμενους μήνες.

Η CCI δεν σχολίασε το θέμα ενώ ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε πως το Android επέτρεψε σε εκατομμύρια Ινδούς να συνδεθούν στο internet αφού οι mobile συσκευές έγιναν φθηνότερες. Ο ίδιος εκπρόσωπος αναφέρει ότι η Google θέλει να συνεργαστεί με την CCI ώστε να αποδιχτεί ότι το Android οδήγησε σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η ίδια έρευνα που έκανε η Ευρώπη στην Google της επέβαλε πρόστιμο ύψους σχεδόν 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων! Συγκεκριμένα δέχτηκε πρόστιμο 2.7 δισ. δολαρίων για αντιμονοπωλιακές τακτικές αφού χειραγώγούσε τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Επίσης, νωρίτερα αυτόν τον χρόνο δέχτηκε ακόμη ένα πρόστιμο ύψους 1.7 δισ. δολαρίων για αντιμονοπωλιακές τακτικές που ακολούθησε στα συμβόλαια της υπηρεσίας διαφημίσεων AdSense.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.