H Huawei εκθρόνισε την Oppo και πήρε την πρωτιά στην Κίνα

huawei-logo-570

Η πορεία της Huawei τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή στην αγορά των smartphones. Η εταιρεία πήρε ξανά την πρωτιά στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, που δεν είναι άλλη από την Κίνα. Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 έκανε 21 εκατ. πωλήσεις παίρνοντας μερίδιο αγοράς 18%.

Η Huawei εκθρόνισε την Oppo, η οποία έρχεται δεύτερη με 20 εκατομμύρια πωλήσεις στο ίδιο διάστημα, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 55% από το ίδιο διάστημα πέρσι.

Η Vivo συμπληρώνει την τριάδα με 15% μερίδιο αγοράς για το πρώτο τρίμηνο του 2017 και 17 εκατ. αποστολές. Τα τρία μεγαλύτερα ονόματα στην Κίνα, μαζί για πρώτη φορά ελέγχουν πάνω από το 50% της τοπικής αγοράς.

Να πούμε ότι Oppo και Vivo είναι και οι δυο θυγατρικές της ίδιας εταιρείας, της BBK Electronics (μαζί με την OnePlus). Αν μετρήσουμε τις συνολικές πωλήσεις της BBK, έχει την πρωτιά στην Κίνα. Ωστόσο, οι μετρήσεις δεν γίνονται κατ αυτόν τον τρόπο, μιας και Oppo, Vivo, OnePlus, είναι ξεχωριστές εταιρείες, όχι τμήματα της BBK.

Στην αγορά της Κίνας το πρώτο τρίμηνο του 2017 η Apple ήρθε τέταρτη και η Xiaomi πέμπτη με 9 εκατ. αποστολές. Πέρσι η Xiaomi κατά το ίδιο διάστημα, ήταν στην τρίτη θέση.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.