Business

Η αγορά τεχνολογίας στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του 2019

Το GfK TEMAX είναι ένας δείκτης που αναπτύχθηκε από την GfK για να ακολουθήσει τις αγορές των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών. Τα ευρήματα βασίζονται σε έρευνες που διενεργούνται σε τακτική βάση από την ομάδα της GfK. Ακολουθούν τα αποτελέσματα του GfK TEMAX για την Ελλάδα, για το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Τηλεπικοινωνίες

  • Τα σταθερά τηλέφωνα συνεχίζουν τη θετική παρουσία.
  • Αξιοσημείωτη ανάπτυξη παρουσίασαν τα Headsets και τα Core Wearables.
  • Η κινητή τηλεφωνία συνεχίζει να έχει αρνητικό πρόσημο για το 2019.

Προϊόντα Πληροφορικής

  • Οι οθόνες συνεχίζουν για άλλο ένα τρίμηνο να έχουν σημαντική ανάπτυξη εκμεταλλευόμενα την αύξηση του gaming.
  • Ομοίως και τα πληκτρολόγια με την κατηγορία gaming να επηρεάζει την άνοδο.
  • Οι φορητοί υπολογιστές κατέγραψαν αύξηση και για το 1ο τρίμηνο του 2019, εξαιτίας της αύξησης του gaming.
  • Τα Gaming και Leisure Devices συνέχισαν για άλλο ένα τρίμηνο την ραγδαία άνοδο με τις κάρτες δικτύου να αποτελούν τον κύριο άξονα της ανάπτυξης. Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την αύξηση έπαιξαν και οι προσφορές.
  • Σημαντική ανάπτυξη για τους σταθερούς υπολογιστές, λόγω τόσο του gaming, όσο και του λανσαρίσματος καινούριων μοντέλων.
  • Μεγάλη πτώση παρουσίασαν οι κατηγορίες Media Tablets.
  • Μετά από ένα θετικό τρίμηνο, η κατηγορία των Mobile PCs είναι πτωτική.

Ηλεκτρονικά Καταναλωτικά Αγαθά

  • Πτώση παρατηρήθηκε στην κατηγορία της τηλεόρασης, αφού το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο διαδραματιζόταν το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου.
  • Πτώση παρατηρήθηκε επίσης και στα PMP, DVD-Players, συσκευές πλοήγησης, κάρτες μνήμης, ακουστικά, USB, Camcorders και τα Usb για το δέυτερο τρίμηνο του 2019.
  • Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, οι κονσόλες κατέγραψαν αρνητικό πρόσημο.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.