Η Apple είναι το πιο πολύτιμο brand παγκοσμίως [Interbrand]

Σύμφωνα με τη λίστα της Interbrand, η Apple είναι το πιο πολύτιμο brand παγκοσμίως, με τη Google να πέφτει από το Top 3 που ήταν εδώ και χρόνια. Η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα Best Global Brands του 2020, με την Apple να παραμένει στην πρώτη θέση με αξία brand περίπου 323 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στη δεύτερη θέση βλέπουμε την Amazon, η οποία είχε αύξηση 60% σε σχέση με πέρσι και πλέον το brand της εκτιμάται στα περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην τρίτη θέση ανεβαίνει η Microsoft, με αύξηση 53% και brand value που εκτιμάται στα 166 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Google είχε ελάχιστη μείωση 1% και βρίσκεται στην τέταρτη θέση με αξία 165 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Εντυπωσιακό είναι επίσης το γεγονός ότι η Samsung ανέβηκε στην πέμπτη θέση, αφήνοντας πίσω της την Coca-Cola. Οι Toyota και Mercedes-Benz ακολουθούν στην έβδομη και όγδοη θέση, ενώ η δεκάδα κλείνει με τα McDonald’s και τη Disney. Να σημειωθεί πως η εν λόγω λίστα δεν αναφέρει την αξία της κάθε εταιρείας, αλλά την αξία του brand. Για παράδειγμα, η Apple έχει χρηματιστηριακή αξία 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων και όχι 323 δισεκατομμυρίων.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Google

Google Store: Δείτε πώς είναι το εσωτερικό του καταστήματος

Το Google Store ανοίγει τις πύλες του μέσα από ένα βίντεο που παρουσιάζει πώς θα είναι το εσωτερικό του στη Νέα Υόρκη.

Business featured Google

To Google Street View επιστρέφει στους δρόμους της Ελλάδας

Φέτος το καλοκαίρι τα αυτοκίνητα του Google Street View επιστρέφουν στους δρόμους της Ελλάδας και τους επόμενους μήνες θα κάνουν πολλές διαδρομές στη χώρα μας.

Business NASA Science

H NASA θα φέρει την Αθέατη Πλευρά της Σελήνης στο φως

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η NASA ετοιμάζεται για μία αποστολή στην Αθέατη πλευρά της Σελήνης.

Business Verizon USA

Verizon: Δίνει εκπτώσεις και κίνητρα στους εμβολιασμένους

Η Verizon προσπαθεί να δώσει οικονομικά κίνητρα σε όσους το σκέφτονται ακόμα να κάνουν το εμβόλιο για την Covid-19.