Business

IFA 2016 Global Press Conference

Η διοργανώτρια αρχή της IFA, Messe Berlin, διογάνωσε συνέντευξη τύπου όπου ανακοινώνει ενδιαφέροντα στατιστικά για την αγορά, αλλά και εξελίξεις σε ό,τι αφορά την επερχόμεη έκθεση του Βερολίνου. Φέτος, η συνέντευξη διοργανώθηκε για πρώτη φορά εκτός Ευρώπης, ετσι βρεθήκαμε στο Χονγκ Κονγκ και την πόλη Σενζέν της Κίνας.

IFA Berlin, 2 με 7 Σεπτεμβρίου 2016

Το 2016 αναμένεται να πουληθούν 1,4 δισεκατομμύρια smartphones σε όλον τον πλανήτη [από τα οποία 314 εκατομμύρια θα προέρχονται από τη Samsung], με τις αγορές της Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας/Ειρηνικού να οδηγούν τις εξελίξεις. Άνοδο θα δούμε και στις αγορές που θα πραγματοποιούνται από κινητά τηλέφωνα, και ειδικά από περιοχές όπως η Ασία και η Λατινική Αμερική. Κοντά στα smartphones ανεβαίνουν επίσης και τα ακουστικά και τα docks που συνδέονται με αυτά.

Οι πωλήσεις των διασυνδεδεμένων συσκευών αυξάνονται διαρκώς, και ειδικά των τηλεοράσεων. Μέχρι το 2018, η GfK περιμένει πως περισσότερες από 2 δισ. έξυπνες τηλεοράσεις θα υπάρχουν στα σπίτια μας, με τις μισές περίπου να είναι λεπτές. Στην αλλαγή αυτή συμβάλλουν τα μέγιστα τα apps, τα οποία κάνουν ευκολότερη τη διασκέδαση αλλά και πολλές άλλες δραστηριότητες. Το streaming κυριαρχεί και το βίντεο εισχωρεί και σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος.

Υπολογίζεται ότι 4,3 εκατομμύρια drones πουλήθηκαν το 2015, σημειώνοντας αύξηση 167% από χρόνο σε χρόνο. Ακόμη, οι action cameras θα φτάσουν τα 10,9 εκατομμύρια τεμάχια σε πωλήσεις μέσα στο 2016, ενώ τα smartwatches τα 74,6 εκατομμύρια. Όσο για το smart home, 9 στους 10 καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τον όρο, ενώ το 50% πιστεύουν πως θα έχει κάποια επίδραση στη ζωή τους μέσα στα επόμενα χρόνια.

Από τα στατιστικά της GfK διαφαίνεται ότι οι καταναλωτές αναζητούν την καινοτομία στα προϊόντα που θα αγοράσουν και αυτό είναι που θα πρέπει να επιδιώξουν οι εταιρείες, καθώς η προσοχή του καταναλωτικού κοινού έχει περιοριστεί και θα πρέπει να κερδίσουν το ενδιαφέρον του γρήγορα και με ένα ισχυρό προσόν. Μια τέτοια καινοτομία είναι το VR, για το οποίο οι ειδικοί της IHS πιστεύουν πως δεν είναι ένα ακόμη φιάσκο τύπου 3D TV, αλλά ήρθε για να μείνει και θα αλλάξει την εμπειρία μας στο παιχνίδια, τη διασκέδαση, την ενημέρωση και την επικοινωνία, μαζί με τις κάμερες 360 που βοηθούν στην υλοποίηση κατάλληλου περιεχομένου.

Επεξεργάστηκε την 22 Ιουνίου 2016 10:35

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.