LG Electronics, Ανάπτυξη smart user interfaces και λειτουργιών

8

Η LG Electronics ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες εξελίξεις, επενδύει σε μεγάλο βαθμό τόσο στο hardware όσο και στην ανάπτυξη «έξυπνων» user interfaces, καθώς και στην εξέλιξη των λειτουργιών. Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει πλέον άμεσο αντίκτυπο στο σχεδιασμό και στην παραγωγή των προϊόντων, καθώς και στο περιβάλλον χρήσης των συσκευών. Η LG αναγνωρίζει αυτήν τη δύναμη των καταναλωτών, καθώς η εμπειρία χρήσης αποτελεί βασικό παράγοντα αγοράς για τις διασυνδεδεμένες συσκευές.

LG Electronics, Ανάπτυξη smart user interfaces και λειτουργιών

Ο Πρόεδρος και CEO της LG Mobile Communications, κ. J. S. Park, δήλωσε: «Μπορούμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, εφόσον τα προϊόντα μας βελτιώνουν τη ζωή των καταναλωτών. Αρχικά, επικεντρωθήκαμε σε hardware υψηλών προδιαγραφών και στη συνέχεια στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Η εμπειρία χρήσης (UX) και η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες που λαμβάνουμε υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός smartphone».

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη ανακοίνωση της LG σχετικά με το νέο User Interface (UI) για τις νέες Android Ice Cream Sandwich συσκευές της, το Optimus UI 3.0 (TechblogTV). To νέο UI της LG είναι εξοπλισμένο με μια σειρά ενισχυμένων βασικών χαρακτηριστικών, περιλαμβάνοντας το Quick Memo και μοναδικές λειτουργίες ξεκλειδώματος, ανάμεσα σε άλλα νέα χαρακτηριστικά, και λειτουργίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας του LG Smartphone.

Επιπλέον, η LG έχει σχεδιάσει μία νέα στρατηγική για τη Smart TV θέτοντας στο προσκήνιο την «έξυπνη» πλατφόρμα. Πρόσφατα είναι τα παραδείγματα που επιβεβαιώνουν αυτή τη στρατηγική επιλογή της LG, όπως το Smart TV Upgrader καθώς και οι συμφωνίες για συμμαχία με τη Sharp και τη Philips για τη δημιουργία μία κοινής παγκόσμιας πλατφόρμας, καθώς και με την Google και τη Disney. Στόχος της LG είναι η ανάπτυξη λειτουργιών και εφαρμογών που επιτρέπουν την ακόμη ευκολότερη πρόσβαση σε υλικό υψηλού επιπέδου.

Η εμπειρία του χρήστη βασίζεται στη φιλοσοφία και στην αντίληψη μίας εταιρείας όσον αφορά στους καταναλωτές. Καθορίζει τον τρόπο που ο χρήστης θα αλληλεπιδρά με ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Ως εκ τούτου, η εμπειρία του καταναλωτή μπορεί είτε να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αξιοπιστία, στην κερδοφορία και στο marketing μίας εταιρείας, είτε να δράσει αντίθετα, αν η εμπειρία του χρήστη δεν είναι ικανοποιητική.

Ο σύγχρονος καταναλωτής έχει πλέον την τάση να επιλέγει ένα προϊόν που προσφέρει την καλύτερη συνολική εμπειρία στον χρήστη. Ενώ η γρήγορη ταχύτητα είναι ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία κάνει την καθημερινή ζωή του χρήστη πιο αποτελεσματική, πρακτική, συναρπαστική και απλά πιο διασκεδαστική.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
8 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
ton

Κάτι θα έχει ακούσει από κατόχους του άθλιου 2x σε facebook κτλ,το UI3 στο τετραπυρηνο 4x που παρουσιάστηκε στο site δε φάνηκε να ξεπερνά τα 30 fps ενώ το gs2 είχε απο το gingerbread,και αυτό εδώ
https://www.youtube.com/watch?v=bz-90uz4ROA
δείχνει την αξιοπιστία της LG που δε ξεπερνά αυτή ενός κινεζου OEM.Ας του πει κανείς να νοιάζεται για αυτούς που τον έχουν πληρώσει,με πράξεις και οχι με λόγια και αν το android έσωσε την lg mobile με το optimus p500 το 2010 από πτώχευση το android θα τη καταστρέψει και θα της αξίζει

Nikos

1. 2 , 3
αρχίζουμε να γελάμε.
Οι άνθρωποι που τους προτίμησαν έχουν να τους που αρκετά. Ας πάρουν και τα UI τους και τις συσκευές και να τα βάλουν εκεί που ξέρουν.
Τα περσινά smartphones θα τα θυμάται η LG πολύ καιρό. Αυτό τους κατέστρεψαν. Ήδη η LG Mobile έχει πτώση στα έσοδα περίπου 50εκ $, και που είναι ακόμα.

nikos

“Ο Πρόεδρος και CEO της LG Mobile Communications, κ. J. S. Park, δήλωσε: «Μπορούμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, εφόσον τα προϊόντα μας βελτιώνουν τη ζωή των καταναλωτών.”

ναι! μη φας! εχουμε γλαροσουπα!

GiannisWST

Η συμπεριφορα των καταναλωτων εξαρταται και απο την συμπεριφορα της εταιριας. Ξεχνα τους καταναλωτες θα την ξεχασουν και αυτοι. Δε νομιζω οτι υπαρχει αλλη εταιρια γνωστη με τοσο κραξιμο για την υποστηριξη. Θα τρεχουν να μαζευουν τα σπασμενα σε λιγο καιρο…

Παναγιωτης

Φωνη λαου… Και με το δικιο του. Τραγικοτατη υποστηριξη. Τα UI τους ελειπαν, δεν κοιτανε να προσφερουν μια στοιχειωδη αναβαθμιση στο λογισμικο στους “καταναλωτες” τους που περισυ τους εσταξαν 300-500 ευρω, σου λενε μονο οτι “αν μου τα ξαναδωσεις, θα σε ανταμοιψω”. Βεβαια το ιδιο μου ειπαν και περισυ, αλλα μαλλον αυτο ειναι αλλη ιστορια…

Αντώνης Μαρίνος

Όντως, στο 2Χ η LG όχι απλά έχασε τη μπάλλα, την έστειλε εσκεμμένα στις κερκίδες…δύσκολο με τόση βρώμα που έχει βγει στο δίκτυο να εμπιστευτούν παλιοί και νέοι χρήστες τις συσκευές της LG…καλό το hardware, αλλά αυτό στο δίνει και ο κινέζος, και μάλιστα φθηνότερα. Στο software πρέπει να δώσει βάρος, και εκεί χωλαίνει τραγικά….

greeceandroid

Δυστυχώς θα γκρινιάξω και εγώ (το 2Χ το χω πετάξει σε ένα συρτάρι πια), αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ.

Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν ότι πρώτα πρέπει να φτιάξουν ένα σωστούς drivers, να δώσουν σωστές αναβαθμίσεις, να αναβαθμίσουν τον kernel (αλήθεια το 4Χ δεν έχει 3άρη kernel?), και μετά να ασχοληθούν με το UI?

Btw προσωπικά προτιμώ το Android στην τελείως “Vanilla” μορφή του, ούτε Optimus UI, ούτε HTC Sense, ούτε Motoblur, ούτε τίποτα σχετικό.

kostis

δεν θα επαιρνα ποτε lg….εχουν κανει τραγικα λαθη

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα