LGhere4U, Υποστήριξη και μέσω Skype για πελάτες με προβλήματα ακοής

H LG Electronics Ελλάς, συνεχίζοντας την εξέλιξη της -πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα- υπηρεσίας after sales support LGhere4U, εκτός από το live chat μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες της με προβλήματα ακοής, να επικοινωνούν με το τμήμα υποστήριξης μέσω Skype και να εξυπηρετούνται στην Ελληνική νοηματική γλώσσα.

www.lghere4u.gr

LGhere4U, Υποστήριξη και μέσω Skype για πελάτες με προβλήματα ακοής

Εδώ και λίγες ημέρες, τα άτομα με προβλήματα ακοής που έχουν επιλέξει προϊόντα LG, μπορούν να προσθέσουν το Skype Name LGHERE4U στο λογαριασμό τους, και να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας τη webcam τους με τον εξειδικευμένο συνεργάτη της εταιρείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Μέσω Skype, το τμήμα εξυπηρέτησης LGhere4U θα τους παρέχει πλήρη υποστήριξη για τα LG προϊόντα τους. Η εξειδικευμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη από τις αρχές Δεκεμβρίου, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00.

Τα προνόμια της υπηρεσίας LGhere4U για τους κατόχους κινητών, κλιματιστικών, οικιακών συσκευών, συστημάτων ήχου και εικόνας και οθονών Η/Υ της LG παραμένουν ακριβώς τα ίδια, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι τα εξής:
• Κινητά τηλέφωνα
– Δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σε περίπτωση βλάβης,
– Διεκπεραίωση της επισκευής σε 4 εργάσιμες ημέρες.
• Οικιακές συσκευές
– 10 χρόνια εγγύηση στους συμπιεστές λειτουργίας linear compressor και στο μοτέρ direct drive για ψυγεία και πλυντήρια,
– 5 χρόνια εγγύηση στο συμπιεστή της εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού,
– Δυνατότητα παροχής ψυγείου ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
• Συσκευές εικόνας και ήχου
– Εγγύηση 0 pixel για τηλεοράσεις LCD 42” και άνω,
– Δυνατότητα παροχής τηλεόρασης 32” ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή.
• Οθόνες Η/Υ
– Εγγύηση 0 pixel για οθόνες 15″ – 24″,
– Αντικατάσταση οθόνης με καινούργια ή πλήρως ανακατασκευασμένη σε περίπτωση βλάβης

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
6 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
B Bασίλης

Πολύ μπροστά η lg… μπραβο της.

τασοσ

πραγματικα μπραβο!!

σάκης

Ότι και να πει κάποιος για αυτή την κίνηση της LG θα είναι λίγο!

George Kar

Κουφός: Είμαι κουφός και όταν πέρνω τηλεφώνο δεν ακούω τι μου λένε οι άλλοι ..
LG: Προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα θα σας καλέσουμε σύντομα..

Δεν λέω καλή κίνηση αλλά δεν στέκει

Στέλιος

@George Kar
Φίλε μου μάλλον δεν κατάλαβες καλά..

Κώστας Βλαχάκης

George Kar, please be polite.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business SpaceX

DearMoon: Ιάπωνας επιχειρηματίας μας καλεί σε ταξίδι στο φεγγάρι

Ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος Yusaku Maezawa ανακοινώνει το DearMoon με σκοπό να βρει τα μέλη του πληρώματος που θα τον συνοδεύσουν στη Σελήνη.

Business China

O Jack Ma χάνει τον τίτλο του πλουσιότερου ανθρώπου στην Κίνα

Ο λόγος είναι ότι οι κινεζικές Αρχές έχουν βάλει στο μικροσκόπιο την οικονομική δραστηριότητα του Jack Ma.

Business Amazon

H Amazon αλλάζει το εικονίδιο της εφαρμογής για τις iOS και Android συσκευές

Έντονη ήταν η αντίδραση με τον παραλληλισμό του εικονιδίου λόγω της παρομοίωσης με τον Αδόλφο Χίτλερ γεγονός που συνοδεύτηκε με την αλλαγή του εικονιδίου.

Business Cisco

Cisco Digital Talks: Διάλλογοι στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

Σκοπός μας είναι η προώθηση νέων ιδεών, καινοτόμων προσεγγίσεων, και η ανάπτυξη του διαλόγου σε θέματα που αφορούν: την τεχνολογία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.