NASA: Μεγάλη ανακοίνωση για τον Άρη στις 18:30 [live video]

Η NASA σήμερα αναμένεται να προβεί στην ανακοίνωση μιας τεράστιας και σημαντικής επιστημονικής ανακάλυψης η οποία θα σχετίζεται με το πρόγραμμα εξερεύνησης του Άρη. Ωστόσο, η ίδια μέχρι την ώρα της ανακοίνωσης δεν δίνει καμία λεπτομέρεια. Όπως είναι λογικό οι εικασίες έχουν την τιμητική τους και το πιο πιθανό είναι η ανακοίνωση να αφορά στην εύρεση νερού στον Κόκκινο Πλανήτη.

Update: Η NASA ανακοίνωσε ότι βρήκε σημάδια από ρευστό νερό το οποίο ρέει τους καλοκαιρινούς μήνες στα βράχια και τους κρατήρες του Άρη, κάτι που σημαίνει ότι αυξάνονται οι πιθανότητες ο Κόκκινος Πλανήτης να φιλοξενεί κάποια μορφή ζωής.

Το νερό αυτό αφήνει μαύρους λεκέδες στην επιφάνεια του Άρη, κυλά εκατοντάδες μέτρα τους ζεστούς μήνες και στεγνώνει το φθινόπωρο όταν πέφτει η θερμοκρασία στην επιφάνεια.

Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες που έδωσε η NASA στη δημοσιότητα δείχνουν γκρεμούς και βράχια με τα πολύπλοκα μαύρα σχέδια που έχει δημιουργήσει το νερό.

Οι επιστήμονες δεν είναι βέβαιοι από που προέρχεται το νερό που ρέει το καλοκαίρι, αλλά θα μπορούσε να έρχεται από πάγο που υπάρχει κάτω από την επιφάνεια ή από αλμυρά υδροφόρα στρώματα.

Τα σημερινά ευρήματα της NASA, δείχνουν στην ίδια αλλά και σε άλλες υπηρεσίες που επιδιώκουν την μετοίκηση του ανθρώπου εκεί, ότι αυτό μπορεί να γίνει έχοντας το βασικό συστατικό της ζωής, το νερό.

NASA: Μεγάλη ανακοίνωση για τον Άρη στις 18:30 [live video], NASA: Μεγάλη ανακοίνωση για τον Άρη στις 18:30 [live video]

Η NASA έχει καλέσει δημοσιογράφους στη συνέντευξη τύπου η οποία θα λάβει χώρα σήμερα στις 18:30 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί ζωντανά σε όλο τον κόσμο. Στην συνέντευξη τύπου θα παρεβρίσκεται και ο Lujendra Ojha, ο οποίος είχε ανακαλύψει ενδείξεις για ύπαρξη νερού στον Άρη, όταν ήταν φοιτητής.

Παρόλο που τα χαρτιά είναι ακόμη κλειστά, οι αναφορές λένε ότι “Το μυστήριο του Άρη θα λυθεί”. Τον περασμένο Μάρτιο οι επιστήμονες της NASA είχαν πει ότι κάποτε το 1/5 της επιφάνειας του Άρη ήταν καλυμένο από νερό.

Φυσικά κάθε ανακάλυψη μπορεί να έχει τεράστια σημασία για τις μελλοντικές αποστολές στον Άρη. Για παράδειγμα αν αποδειχθεί ότι υπάρχει εύκολα προσβάσιμο νερό κάτω από την επιφάνεια του πλανήτη τότε οι αποστολές εκεί θα γίνουν ακόμη πιο εύκολες, γιατί οι αστροναύτες δεν θα χρειάζονται να πάρουν μαζί τους μεγάλες ποσότητες νερού και οξυγόνου αφού θα είναι διαθέσιμα στον πλανήτη.

H NASA έχει καταφέρει πραγματικά να εξάψει την φαντασία όλου του πλανήτη για το τι θα είναι αυτό το σημαντικό επιστημονικό εύρημα που θα ανακοινώσει και με το οποίο αναφέρει ότι μπορεί να λύσει το μυστήριο του Άρη.

Μπορείτε να δείτε live την ανακοίνωση της NASA εδώ:

Πηγή

ΑντώνηςΤ

Αν δεν πει κάτι σημαντικό σήμερα θα καταντήσει σαν το ανέκδοτο με τον ψεύτη βοσκό και τον λύκο… οπότε θέλει να πιέσει την κυβέρνηση να μην γίνουν περικοπές και θέλει χορηγίες πετάει και μια συνέντευξη.

Σίγουρα έχουν κάτι να πουν αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται τέτοιος ντόρος. Μακάρι να κάνω λάθος.

Themazerunner

Για κανα κομματι παγου θα μας πουνε και ψαχνουν χορηγιες οπως ειπε και ο Αντωνης…ειδομεν…
Λετε να εχουμε επικονωνια με τιποτε Αρειανους;
Γιατι εγω Παο ειμαι…να εξηγιομαστε:)

giannis

Εγω θα σχολιασω οτι σε μια γωνια του πλανητη (σε ενα κρατος ειναι η αληθεια με πολλες αδυναμιες και πολλες ευθυνες για την καταντια του υπολοιπου πλανητη) καποιοι ανθρωποι κατακτουν τον Αρη, σχεδιαζουν iphones και παραγουν tesla cars. Σε μια αλλη γωνια του κοσμου, σε ενα μικρό αλλα εξαιρετικα σημαντικο οικοπεδο του πλανητη οι κατοικοι ασχολουνται με τη μουστακα του Βαγγελα, τα μαχαιρωματα στο Μητσοτακεικο, τα γεμιστα της Θεανώς και το λάστιχο της Ζωίτσας…
Γι αυτο και σημερα στο πρωι στο αυτο κινητο ειχα τον εξης διαλογο με την 5 χρονη κορη μου:
-Μπαμπα υπαρχουν κι αλλοι πλανητες;
-Ναι μωρό μου πολλοι
-Πως τους λένε;
-Αυστραλια, Καναδα, Σιγκαπουρη, Αμερική, Δανία, Ιαπωνία,Σουηδία παιδί μου

Themazerunner

Η NASA απαρτιζεται απο ανθρωπους και προσωπικο απο ολα σχεδον τα μερη της γης.Αυτοι οι ανθρωποι μορφωθηκανε μεσα στα πανεπιστημια των χωρων τους και στην αναζητηση καλυτερων πορων και επαγγελματικης εξελιξης πηγανε στην Αμερικη.Ενα πραγμα παραδεχομαι στην Αμερικη…οταν αυτοι ειχανε κριση οικονομικη ριξανε χρημα μεσα στην Αγορα για να την ξεπερασουν.Εμεις στο Europa σκοτωνουμε ανθρωπους στην φτωχια στις περικοπες στους φορους στην ηλιθιοτητα εχοντας για αφεντικο την Γερμανια και τους “δορυφορους” της.Αυτη που ειναι υπευθυνη για την καταστροφη 2 φορες της Ευρωπης και το πανε και 3η!!! Δεν φταινε τα οικοπεδα,δεν φταιει η κυρα πιπιτσα(παιζει και αυτη τον ρολο της)…φταιει η ανθρωπινη ανοησια αλλα και αυτοι που απο την μια μας μιλανε για συμπαν και τεχνολογια(NASA)και απο την αλλη η ιδια της η κυβερνηση που στο συμφερον και τον δηθεν “πατριωτισμο” καταστρεφει αυτο που παει να δημιουργησει.Ποδες φορες η Αμερικη της ζητηθηκε να μειωσει τους ρυπους και γενικα να υιοθετησει πιο αυστηρα προτυπα;τιποτε… Ποσες φορες για τα πετρελαια εκανε πολεμους και ποσα αλλα εγκλήματα;δεν ειναι η μονη. Οταν υπαρχει Αγαπη(ανθρωπινη)και σεβασμος στον συνανθρωπο σε ολες τις εκφανσεις του η ανθρωποτητα οχι παει μπροστα αλλα θεριζει. Οταν ο καθενας τραβαει κουπι με τα συμφεροντα του(σκοτεινα τα περισσοτερα)…δεν μπορει να συμμετασχει επανω… Συνέχεια »

nick

οοοοκκκκκκκ….. βρηκαν νερο στον Άρη…… στην Αφρική να δούμε πότε θα βρούνε…. μεγάλο ποσοστό του πλυθησμού δεν έχει καν πρόσβαση σε πόσιμο νερο και αυτα τα ζώα χαλάνε λεφτά για να βρούν νερό στον άρη… ρε δείτε μπας και έχει Τσάι στον Ερμή!!!!

Internet NASA Twitter

H NASA αποχαιρετά με μία ιδιαίτερη φωτογραφία τον Πελέ

Σαν “βόμβα” έσκασε η είδηση για τον θάνατο του Πελέ, που συγκλόνισε ολόκληρο τον πλανήτη, με τη NASA να τον αποχαιρετά με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο.

Business featured NASA

Artemis I: Η NASA ολοκλήρωσε με επιτυχία την αποστολή της

Το διαστημόπλοιο Orion της NASA επέστρεψε στη Γη, oλοκληρώνοντας με επιτυχία την αποστολή Artemis I μετά από περισσότερες από 25 ημέρες στο διάστημα.

Business featured NASA

H NASA δημιουργεί επίλεκτη ομάδα για την παρακολούθηση UFO

Μια ομάδα 16 ερευνητών θα περάσει τους επόμενους εννέα μήνες μελετώντας UFO, ως μέρος της NASA.

Business NASA Science

7 Τρελές τεχνολογίες της NASA που θα έρθουν από… το μέλλον

Η NASΑ, εκτός από τη διαστημική εξερεύνηση, μας προσφέρει και μία γερή δόση από εντυπωσιακές τεχνολογίες από το μέλλον.