Πέμπτη
12/07/2018

Νέο Πλαίσιο: Η Αγία Παρασκευή έχει το δικό της superstore τεχνολογίας

Plaisio-Agia-Paraskevi-1

Το νέο τετραώροφο superstore των 2.260 τ.μ. της εταιρείας ΠΛΑΙΣΙΟ στην Αγία Παρασκευή (Λεωφόρος Μεσογείων 502-504) άνοιξε τις πόρτες του την Πέμπτη 5/7/18. Ένα πραγματικό κατάστημα τεχνολογίας που ξεφεύγει από τα ελληνικά δεδομένα και στοχεύει στη δημιουργία μίας νέας λογικής στο χώρο του retail, μέσα από μία επένδυση που ξεπέρασε τα 2,5 εκ. €.

Οι πάνω από 10.000 επισκέπτες του πρώτου 3ημέρου, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα 10 πρωτοποριακά “experience points” του καταστήματος και να ζήσουν το shopping σε… νέο πλαίσιο. Δοκίμασαν κορυφαίες φωτογραφικές μηχανές σε συνθήκες χρήσης, επέλεξαν καινούρια τηλεόραση με το πάτημα ενός κουμπιού και έζησαν την εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας μέσα από μία διαφορετική ποδηλατική βόλτα. Παράλληλα, απόλαυσαν διαδραστικές στιγμές gaming με τη συμμετοχή όλων τους των αισθήσεων και ασχολήθηκαν με δημιουργικές δραστηριότητες στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του καταστήματος.

Plaisio-Agia-Paraskevi-2

Η αρχή έγινε την Τετάρτη 4/7 μέσα από ένα εντυπωσιακό VIP event, με πάνω από 600 καλεσμένους, συνεργάτες και φίλους της εταιρείας, οι οποίοι προσκλήθηκαν για να ζήσουν από κοντά μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία καταστήματος. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, όλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν υπέροχα εδέσματα και signature cocktails υπό τους μουσικούς ρυθμούς του DJ Momo, αλλά και να παρακολουθήσουν από κοντά ένα εντυπωσιακό lighting show.

Plaisio-Agia-Paraskevi-4

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου superstore, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Κώστας Γεράρδος δήλωσε σχετικά: «49,5 χρόνια μετά το ξεκίνημά μας, ο ένας εργαζόμενος έγινε 1.300, τα 12 τ.μ. έγιναν 37.000 τ.μ., και το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι αυτή τη στιγμή ένας πραγματικός ηγέτης στον τομέα των προϊόντων Τεχνολογίας. Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως είναι μία 100% ελληνική εταιρεία, γεγονός για το οποίο είμαστε αληθινά υπερήφανοι» και συνέχισε αναφερόμενος στο νέο κατάστημα «Έχουμε αλλάξει όλη τη σχεδιαστική ταυτότητα και όλη τη λογική του «ταξιδιού» του πελάτη μέσα στο κατάστημα. Πλέον είναι πολύ πιο ελεύθερο και πιο στοχευμένο στο να ανεβάσει τη διάθεση των επισκεπτών, να τους προσφέρει νέες ιδέες και νέες εμπειρίες».

Plaisio-Agia-Paraskevi-Techblog-Workshop

Λίγες ώρες αργότερα, το πρωί της Πέμπτης 5/7, οι πύλες του νέου superstore άνοιξαν για να υποδεχτούν το αγοραστικό κοινό. Η εορταστική ατμόσφαιρα συνοδεύτηκε από 100+ αποκλειστικές προσφορές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καθώς και 10 μοναδικά events με special καλεσμένους από τον χώρο της τεχνολογίας και του lifestyle. Οι γνωστές vloggers & YouTubers Mikri Ollandeza & Fos Bloque δημιούργησαν πρωτότυπες κατασκευές παρέα με τους μικρούς τους φίλους, ο δημοσιογράφος και unboxer Κώστας Βλαχάκης παρουσίασε ένα από τα πιο δημοφιλή workshops του techblog.gr, ενώ οι γνωστοί gamers “Tech it Serious” & R1ou γνωρίστηκαν και έπαιξαν μαζί με τους fans τους, με φόντο μοναδικά gaming δώρα από το Πλαίσιο.

Τέλος, σε πιο lifestyle ρυθμούς κινήθηκαν η fashion blogger Έλενα Γαλίφα, η food blogger Εμμανουέλα Κόκκαλη και η DIY expert Νατάσσα Σιδηροκαστρίτου, οι οποίες μοιράστηκαν με το κοινό τα μυστικά και τις εμπειρίες τους, ενώ οι ομάδες δημιουργικής απασχόλησης Playroom και Mathisis «έτρεξαν» ξεχωριστά εκπαιδευτικά & STEM workshops που απευθύνονταν σε όλες τις ηλικίες.

Plaisio-Agia-Paraskevi-Gerargos

Μάθε για:

Συντάκτης: .

10 Σχόλια

  1. Ο/Η Κική λέει:

    Πάλι στην Αθήνα? 😰

  2. Ο/Η Dimitris λέει:

    Λεφτά δεν έχει ο κόσμος, τα superstore την μάραναν την ψωροκώσταινα

  3. Ο/Η Μανόλης λέει:

    Πολύ διαφήμιση ρε παιδιά … προσέξτε το λίγο γιατί έχει ξεφύγει το θέμα. Εντάξει να βγάλει λεφτά το site αλλά όχι να ψάχνουμε τα κανονικά άρθρα με το κυάλι. (4 στα 4, αυτό και τα 3 προηγούμενα)

  4. Μανόλης, Εγώ πάλι το βλέπω αλλιώς. Είναι η πρώτη φορά που σχολιάζεις στο site (φυσικά και έχεις κάθε δικαίωμα να μην σχολιάζεις και απλά να διαβάζεις τα άρθρα) και σχολιάζεις για να πεις για το αν βγάζει λεφτά το site. Ακουγεται κάπως αυτό. Δηλαδή να σχολιαζες όπως άλλα παιδιά κάθε μέρα ή συχνά και να πεις και αυτό θα έλεγα εντάξει να τον ακουσω, αλλά τώρα ετσι από το πουθενά να “πετάγεται” κάποιος και να κάνει παρατήρηση για λεφτά….

    Επίσης αν παρατηρήσεις σήμερα έχουμε ανεβάσει συνολικά 12 άρθρα και ένα βίντεο. Από αυτά τα 4 έτυχε να είναι με νέα εταιριών (δελτία τύπου). Δεν είναι “διαφήμιση” όπως σχολιάζεις, αλλά ενημερωτικά. Δεν έχουμε πληρωθεί για να τα δημοσιεύσουμε. Τα βρήκαμε ενδιαφέροντα και τα βάζουμε για ενημέρωση. Οπότε αυτό ότι βλέπεις με το κυαλι τα άρθρα όταν σήμερα 4 στα 12 έτυχε να είναι δελτία τύπου πάλι άτυχο το σχόλιο.

    Συνοψίζοντας, σχολιάζεις πρώτη φορα, μιλάς για λεφτά, μιλάς για διαφήμιση, μιλάς για άρθρα με το κυαλι… Όλο το σχόλιο είναι άκυρο.

    Απολαυσε ότι έχει να σου προσφέρει το site, έλα και σε κάνα Workshop από τα τόσα που κάνουμε και καλή καρδιά.

  5. Ο/Η Gouf λέει:

    Και λεφτά να εβγαλε ο Βλαχακης που το κακο; ολοι κανουμε κατι για να εχουμε έσοδα.

  6. Ο/Η Μανόλης λέει:

    @Κώστας

    Καταρχήν +1 επειδή δημοσίευσες το σχόλιό μου. Δεν σχολιάζω πρώτη φορά (έχω σχολιάσει 5-6 φορές), αλλά συνήθως διαβάζω τα άρθρα χωρίς σχόλια όπως λες.

    Λάθος μου που μίλησα για λεφτά και ζητάω συγνώμη. Μπορείς να έχεις έσοδα από όπου θέλεις και καλά κάνεις.

    Εκεί που διαφωνώ είναι στο κομμάτι της ενημέρωσης. Δεν είναι ενημέρωση για θέματα τεχνολογίας ότι άνοιξε πχ. νέο Πλαίσιο. Επίσης να υπάρχει ένα τέτοιο άρθρο που και που να το καταλάβω, αλλά το 1/3 των άρθρων να είναι αυτά ;

    Επίσης ο μόνος λόγος που σχολίασα είναι γιατί μου αρέσει το site και πιστεύω ότι υποβαθμίζεται με την παραπάνω πρακτική. Φυσικά εσύ αποφασίζεις για την συνέχεια όμως το feedback από τους αναγνώστες μόνο καλό μπορεί να κάνει πιστεύω (μιλάμε για καλοπροαίρετη κριτική, όχι κράξιμο για το κράξιμο).

  7. Ο/Η Νικόλας λέει:

    Συμφωνώ με τον Μανώλη εκτός από το κομμάτι των χρημάτων που δε με αφορά. Αλλά το τί βλέπω στη σελίδα με αφορά σαν αναγνώστη. Όντως δεν αποτελεί τεχνολογική είδηση (ειδικά για ανάγνωση επαρχίας) γιαυτό και το μυαλό πηγαίνει αλλού. Υπάρχει όμως πρόβλημα με τα διαφημιστικά άρθρα και τα δελτία τύπου. Ακόμη και με την ποιότητα άρθρων θα μπορούσε κάποιος να πει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό και εχεις την επιλογή να μη το διαβάσεις ιδιαίτερα τα άρθρα που “τσιγκλάν” (δεν έχω δει ποτέ ο Κώστας να γράφει τέτοιο) παρά ενημερώνουν και είναι παρατηρήσεις που προκύπτουν εάν διαβάζεις techblog.gr αρκετά χρόνια.

  8. Ο/Η Dimitris λέει:

    Συμφωνώ με @Μανόλης και @Νικόλας. Ο δημιουργός του site απάντησε ότι είναι για “ενημερωτικούς” και όχι για “διαφημιστικούς” σκοπούς το άρθρο. Για τον @Μανόλης ανέφερε ότι τυχαία είναι η πρώτη φορά που σχολιάζει στη σελίδα και ότι ανέφερε αρνητικά σχόλια. Και εγώ μπορώ από την άλλη πλευρά να αναφέρω ότι τυχαία ο δημιουργός του site συμμετείχε στο event του συγκεκριμένου καταστήματος. Εκεί που θέλω να καταλήξω και το αναφέρω σαν συμβουλή όχι μόνο για τον δημιουργό του site αλλά κυρίως για τα παιδιά που εργάζονται σε αυτό, είναι ότι για να διατηρήσει το blog τους fans του, χρειάζεται να επιλέξει είτε να ανεβάζει διαφημιστικά άρθρα αλλά να μην τα βαπτίζει “ενημερωτικά” είτε να ανεβάζει μόνο νέα τεχνολογίας όπως συνέβαινε στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του techblog.

  9. Παιδιά, σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές. Προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε διαρκώς. By the way, προσθέσαμε βίντεο από το το μεγάλο event το βράδυ πριν από την ημέρα των εγκαινίων.

    Σας περιμένω σε ένα από τα επόμενα Techblog Workshop, τις μεγάλες αυτές συναντήσεις τεχνολογίας σε ολόκληρη την Ελλάδα για να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις από κοντά.

    12 χρόνια Techblog, η τεχνολογία μας ενώνει!

  10. Ο/Η Vendetta λέει:

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το κακό αραιά και που να υπάρχει ένα άρθρο ακόμα και για διαφημιστικους λόγους. Θα ήταν κακό δηλαδή να έρθει για παράδειγμα το Πλαίσιο ή ο Γερμανός και να πει στον κύριο Βλαχάκη “φίλε μου επειδή έχεις κάνει καλή δουλειά και υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα θέλεις Χ ποσό για να διαφημίσεις την επιχείρησή μου?”. Και θα σκεφτεί ο κύριος Βλαχάκης “το Πλαίσιο ή ο Vendetta θα μου πληρωσει τον dedicated server μου ή τα λειτουργικά μου έξοδα?”.
    Καλά τα σχόλια είτε είναι επικριτικά είτε καλοπροαίρετα και εποικοδομητικά αλλά κάποια στιγμή ξεπερνούν τα “ηθικά” όρια ενός επιχειρηματία.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.