Netflix: Ώρα να σταματήσεις να μοιράζεσαι το λογαριασμό σου

Netflix: Ώρα να σταματήσεις να μοιράζεσαι το λογαριασμό σου

Το Netflix, καθώς και άλλες υπηρεσίες streaming, θέλουν να αποτρέψουν τους συνδρομητές τους να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους. Έχει παρατηρηθεί ότι, ειδικά το Netflix, έχει μεγάλη απώλεια εσόδων από αυτή την πρακτική.

Οι περισσότερες φήμες θέλουν το Netflix να επεξεργάζεται ήδη τρόπους με τους οποίους θα μπορεί να εντοπίζει ποιοι είναι οι χρήστες εκείνοι που μοιράζονται τον κωδικό τους με άλλους. Με τη χρήση ειδικών εργαλείων θα αποτρέπει αυτήν την πρακτική, χωρίς, όμως, να έχει γίνει γνωστό με ποιο τρόπο, αλλά και πότε θα ξεκινήσει να το κάνει αυτό για ολόκληρη τη συνδρομητική του βάση.

Οι δαπάνες στις οποίες θα προβούν τα μεγάλα δίκτυα video streaming για την παραγωγή νέων σειρών και ταινιών είναι πολύ μεγάλες, επομένως είναι εύλογο να περιμένει κανείς να δίδεται ιδιαίτερη μέριμνα στο ζήτημα της απώλειας εσόδων, λόγω του ότι κάποιοι επιλέγουν να μην πληρώνουν συνδρομή και να χρησιμοποιούν τον κωδικό ενός φίλου ή συγγενή τους.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Ovelix

Πριν λίγες μέρες πέτυχα ένα ξένο άρθρο όπου ανέφερε την μεγάλη πτώση σε συνδρομητές που παρουσιάζει παγκοσμίως το Netflix και μάλιστα το συνέδεε με την μεγάλη άνοδο σε συνδρομητές που έχει το Disney+. Πριν το Πάσχα ξανά ενεργοποίησα τον λογαριασμό μου στο Netflix που είχα διακόψει τον Σεπτέμβριο και το μόνο που είδα και άξιζε ήταν το Jupiter’s Legasy, όλο το άλλο περιεχόμενο είναι γεμάτο με Ισπανικές, Γαλλικές και Κορεάτικες χαζομ@ρες… Από ότι καταλαβαίνω ο κόσμος απλά εγκαταλείπει το Netflix, ψάχνεται σε άλλες υπηρεσίες όπως η Disney+, το Netflix βλέπει ότι χάνει συνδρομές και ψάχνει τρόπο να τις αυξήσει, ένας τρόπος κατά τα πιστεύω του Netflix είναι να κόψει το μοίρασμα, μόνο που πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο θα χάσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές (υγ. Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω μοιραστεί ποτέ τον κωδικό μου)

Μιλτος

Το Netflix είχε τεράστια αύξηση συνδρομητών στην πανδημία μπήκε στις τοπ 3 εταιρείες σε όλους τους τομείς σε έσοδα κ τώρα τελευταίο 3μηνο είχε κάποια μείωση. Αυτό δε σημαίνει ότι το εγκαταλείπει ο κόσμος ειδικά για το Disney. Τελειώνει το λοκνταουν καλοκαίρι λογικό να μειωθούν κ άλλο οι συνδρομητές αλλά όταν θα έχει πάλι λίγο κάτω από 300 εκατομμύρια δε μπορούμε να μιλάμε για εγκατάλειψη. Ούτε εμένα μαρεσουν ισπανικές όμως αρέσουν σε πολύ κόσμο

Μιλτος

Το έγραψα λάθος δεν είχε καθόλου μείωση συνδρομών απλά δεν είχε το ρυθμό αύξησης που περίμεναν.

SUPS 👨‍⚖️

Αν δεν υπάρξει κάποιο φθηνότερο πακέτο για 1-2 viewers με 4Κ δεν νομίζω ότι θα πετύχει η αποτροπή του διαμοιρασμου του λογαριασμού… Πράγμα που δεν νομίζω να είναι διατεθειμένοι να κάνουν οπότε απλά θα χάσουν κοινό.Αναμενομενη η αύξηση των συνδρομητών στη καραντίνα πέρσυ αλλά πλέον με τόσους ανταγωνιστές δεν πείθεται εύκολα το κοινό..Το νετφλιξ επενδύει καιρό τώρα απλά σε ποσότητα σειρών από διάφορες χώρες και για τη ποιότητά τους δεν τους καίγεται καρφί…Όταν αγόραζαν τα friends για 100 εκ. λέγαμε τότε ότι αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν να πάνε σε νέες σειρές ή να μην κοπούν κάποιες πρόωρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Google European Commission

Google: Ξεκινά η εξέταση από το Ευρωδικαστήριο

Από την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου ξεκινά η εξέταση της Google από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τη δημιουργία τραστ.

Business TSMC

Η TSMC απολύει εργαζομένους της για τις διαρροές

Η TSMC απέλυσε 7 υπαλλήλους που πιστεύεται ότι έχουν διαρρεύσει εμπιστευτικές πληροφορίες σε τρίτους.

Business Tim Cook Apple

H Apple θέλει να τα βάλει με όσους κάνουν διαρροές

Ο Tim Cook απέστειλε email στους εργαζόμενους της Apple, προειδοποιώντας όσους κάνουν διαρροές για τα προϊόντα της.

Business

Beyond 4.0: Το μεγαλύτερο συνέδριο τεχνολογίας για Α.Ι. έρχεται στην Θεσσαλονίκη

Το κύριο θέμα της τεχνολογικής πλατφόρμας του BEYOND 4.0 θα είναι το “THE FUTURE of AI” με παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών, στρογγυλά τραπέζια και δικτύωση για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης.