Νοκ άουτ τα ΕΛΤΑ Courier, σταματάνε και πάλι να δέχονται αποστολές

ΕΛΤΑ Courier

Μεγάλο πρόβλημα φαίνεται ότι συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν με τις παραδόσεις τα ΕΛΤΑ Courier και από σήμερα προχωρούν και πάλι σε παύση των παραλαβών όλων των δεμάτων που είναι προς παράδοση για τους Νομούς Αττικής, Βοιωτίας, Εύβοιας, Κορινθίας αλλά και για όλα τα νησιά!

Οι πληροφορίες προέρχονται από μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα που επικοινώνησαν μαζί μας σήμερα και φαίνεται να είναι ακριβείς. Τα ΕΛΤΑ Courier δεν έχουν εκδόσει μέχρι και αυτή την ώρα κάποια επίσημη ανακοίνωση.

Είναι η δεύτερη φορά που η συγκεκριμένη εταιρεία προχωράει σε διακοπή παραλαβών, την πρώτη φορά είχε ανακοινώσει παύση για όλη την Ελλάδα μεταξύ 28.12.20 και 08.01.21. Φαίνεται ότι η κατάσταση με τα συσσωρευμένα δέματα να μην έχει εξομαλυνθεί και σήμερα σταματάνε εκ νέου για συγκεκριμένους όμως Νομούς της χώρας.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
40 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Βασίλης

Περιμένω πακέτο από 9/12 απορώ και ακόμα τπτ, δεν θα έπρεπε καν να είχαν ανοίξει ξανά για αποστολές!

Gabriel

Χθες παρέλαβα παραγγελία από αρχές Δεκεμβρίου.

George

Τα μαγαζιά έχουν ξεκινήσει να τα φέρνουν με ταξί τα δέματα.. Εκεί φτάσαμε ξεφτιλισμένα τα κούριερ
Παίζει να τους συμφέρει και καλύτερα με ταξί…

Λεωνίδας Μαλιαγρός

Να μας πούνε και πόσες προσλήψεις έχουν κάνει τα ΕΛΤΑ όλο αυτό το διάστημα και σε ποια τμήματα. Μόνο να τα παίρνουν είναι και από εξυπηρέτηση 0!!!!!

Γιώργος

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ 01-12-2020 09:35 ΔΡΑΜΑ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 1
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΔΡΑΜΑ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 1 01-12-2020 14:50 ΔΡΑΜΑ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 1
ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 05-12-2020 10:47 ΚΤΕΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΔΙΑΛΟΓΗ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΕΔΡΑ ΤΑΧ/ΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε. 28-12-2020

Έχω στείλει δύο mail στην εξυπηρέτηση πελατών, στο πρώτο τους ανέφερα ότι κατανοώ τον φόρτο κλπ και στο δεύτερο ότι περίμενα έστω μια συγνώμη για την καθυστέρηση… Έχει περάσει μια εβδομάδα και δεν έχω πάρει απάντηση!
Το σκέφτομαι σοβαρά για καταγγελία , έχει κινηθεί κάποιος σχετικά;

Πολύμνια

Σύμφωνα με την γραμματέα του ΚΕΠΚΑ κυρία Ευαγγελία Κεκελέκη δικαιούμαστε όλοι από τις εταιρείες κούριερ 6 ευρώ αποζημίωση για κάθε ημέρα καθυστέρησης της παραλαβής των δεμάτων μας…..Ψαξτο στην μηχανή αναζήτησης…….αλλά τι να περιμένει κανείς από μια χώρα που κατάντησε χειρότερη και από Ουγκάντα;
Εγώ περιμένω δέμα από Αliexpres που έφτασε Ελλάδα, έφυγε και από το τελωνείο και περιμένω από 9 Δεκεμβρίου να μου το φέρουν τα ΕΛΤΑ.Δυστηχώς δεν γίνονται προσλήψεις χελωνών.Οι χελώνες κου τσου κου τσου ποιο γρήγορα θα μας έφερναν τα δέματα…..

Και ακόμα περιμένω...

Είστε φορ δε Ντικ κοινώς….αλλαξτε δουλειά και αφήστε να δουλέψουν κάποιοι που νοιάζονται και πεινανε , ώστε να παίρνουμε τα δέμα μας ον ταιμ!!!
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 14-11-2020 06:28 ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 11-12-2020 09:56 ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 14-12-2020 16:41 ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 06-01-2021 07:13 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

Και ακόμα περιμένω….κ θα περιμένω κανένα δίμηνο ακόμα…. καλά κρασιά….

Μιχάλης

Για να μην λέμε ότι θέλουμε, τα πράγματα έχουν ως εξής:

Διακοπή παραλαβών δεν έγινε ποτέ.
Στέλνανε πολύ λιγότερα δέματα και σε κάποιες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, δεν υπήρχε κανένας περιορισμός.

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΕΚ ΝΈΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ. Στέλνουν περιορισμένο όγκο στα Τ.Κ. που ξεκινάνε από 10-18 (Αθήνα) 19-21, 32-34 και ΚΡΗΤΗ.
Αυτό συμβαίνει γιατί προφανώς και υπάρχει πρόβλημα στις παραδόσεις σε αυτές τις περιοχές.

Τα Κέντρα Διαλογής είναι άδεια. Το πρόβλημα το ‘χουν κάποια πρακτορεία για αυτό και καθυστερεί να έρθει ακόμα το δέμα σας. Και είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό.
Όταν ένα πρακτορείο μπορεί να παραδώσει 1000 πακέτα την ημέρα, ενώ δέχεται 2000, τι περιμένετε να συμβεί;
Να κάνει πρόσληψη άλλα 10-15 άτομα; Θα χρεωκοπήσει αμέσως.

Σε περιόδους εκτακτης ανάγκης δεν λειτουργεί τίποτα ιδανικά. Όλοι κάνουμε αυτό που μπορούμε και περιμένουμε να επανέλθουμε στην κανονικότητα.

Καληνύχτα.

Σωτήρης

Το “θα χρεωκοπήσει αμέσως”, το βασίζετε σε κάποια συγκεκριμένα οικονομικά δεδομένα; Ναι λοιπόν, να προσλάβει. Δύο μήνες σερνόμαστε με lockdown, και ήδη από τον Αύγουστο ξέραμε ότι θα ερχόταν. Το λέγαμε όλοι μεταξύ μας, απλώς το εξορκίζαμε για να χαϊδεύουμε ο ένας τα αφτιά του άλλου. Δεν δικαιολογείται λοιπόν ΚΑΜΙΑ εταιρεία κούριερ να μην έχει προβλέψει τι θα γίνει (δεδομένου ότι θα έρχονταν και Black Friday και γιορτές) και να μην έχει κάνει τα κουμάντα της για έξτρα προσλήψεις ορισμένου χρόνου. Τα “εργαλεία” για τέτοιες προσλήψεις (κοινώς η εργασία-λάστιχο), μια χαρά διαθεσιμα υπάρχουν. Απλώς δεν θέλησαν να τα αξιοποιήσουν, γιατί ξέρουν ότι απευθύνονται σε πελάτες μάο-μάο, που δέχονται τα πάντα αδιαμαρτύρητα και λένε κι “ευχαριστώ” από πάνω.

Γιώργος

Στα ΕΛΤΑ courier δουλεύεις και πας να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; Οι άλλες εταιρείες δηλαδή πως τα στέλνουν έστω και με καθυστέρηση; Εδώ τους παίρνεις τηλέφωνο για να ρωτήσεις που είναι το δέμα σου και δηλώνουν άγνοια και σε παραπέμπουν να στείλεις mail στο customer care@elta-courier.gr. Τι πας να μας αποδείξεις τώρα δηλαδή; Ότι δεν έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι για την αύξηση των δεμάτων; Το δικό μου το περιμένω από 10/12 Αθήνα προς Χαλκίδα.
Ιδιωτικοποίηση και απόλυση όλων των στελεχών. Να δεις μετά πως θα δουλεύουν όλα ρολόι γιατί αλλιώς δεν υπάρχει σωτηρία.

Μιχάλης

Βεβαίως και έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι. Για αυτό και συμφωνώ μαζί σου για την ιδιωτικοποιηση.

Το αν δεν σου φέρνουν το δέμα, έχει να κάνει με το πρακτορείο της περιοχής σου.

Γενικότερα, κατά πόσο ευχαριστημενος είναι κάποιος με κάποια συγκεκριμένη κουριερ, εξαρτάται η περιοχή που μένει και βεβαίως είναι και θέμα τύχης.

Nightfalls 😈

Φίλε Μιχάλη δεν είναι τυχαίο ότι σας πάνε για ιδιωτικοποίηση μετά την συνεχή απαξίωση και από εσάς τους ίδιους της εταιρίας.οποτε η καληνύχτα δεν ξέρω τελικά για ποιόν θά είναι…

Μιχάλης

Φίλε μου εγώ σε ιδιώτη δουλεύω, δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

autokinitakias

Δυστυχώς για όσους περιμένουν δέμα,θέλουν να στείλουν δέμα,τους πελάτες χονδρικής της εταιρείας,αλλά και τους franchises των ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ,η εταιρεία υπό το πρόσχημα της συμμετοχής σε αυτήν του δημοσίου,είναι η μόνη που δεν έχει συνεργασία με ταξί και βαν προκειμένου να μοιράσει τα χιλιάδες δέματα που έχει στις αποθήκες της.Αυτους που λυπάμαι περισσότερο είναι οι franchises,οι οποίοι επένδυσαν στο να φτιάξουν μια επιχείρηση με ταμπέλα ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ,και βλέπουν τώρα τους πελάτες χονδρικής να φεύγουν τρέχοντας.

Kostis

Αφού στο όνομα του κέρδους όχι μόνο δεν προσλαμβάνουν…απολυσανε κιόλας προσωπικό για να χωθούν μόνο τα δικά τους παιδιά τα ζουμπουρλουδικα…..το χειρότερο είναι ότι την πληρώνουν τα παιδιά που είναι στους δρόμους βρέξει χιονίσει και παίρνουν ψίχουλα….και τ ακουν κ από πανω

Tolis K

ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ! Αν έχεις πληρώσει με κάρτα (ή τραπεζική κατάθεση) και μετά περιμένεις πότε θα φιλοτιμηθεί η κάθε εταιρεία κούριερ να σου παραδώσει το προϊόν σου είσαι άξιος της τύχης σου… Και φυσικά κανένας έμπορος δεν θα σκοτιστεί, από την στιγμή που έχει πάρει το παραδάκι, και το μόνο που θα σου λέει στο τηλέφωνο είναι ότι δεν εξαρτάται από τον ίδιο πότε θα παραλάβεις και ότι εκείνος παρέδωσε στην εταιρεία κούριερ την τάδε μέρα και δεν ευθύνεται για την αργοπορία… Ή μήπως φταίει; Ποιανού συνεργάτης είναι η εταιρεία κούριερ; Ποιός την επέλεξε για να του παραδίδει τα δέματα; Αντιθέτως, αν είχες επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, δεν θα καιγόταν ο έμπορος να ολοκληρωθεί η παράδοση, για να ολοκληρωθεί η πώληση; Δεν θα κυνηγούσε την εταιρεία κούριερ να παραδώσει για να πάρει την πληρωμή του; Δεν θα ήταν πιο προσεκτικός στον ποιον θα επέλεγε σαν συνεργάτη να του παραδίσει τα δέματα; Μήπως θα νοιαζόνταν να σου παραδώσει ακόμα και ο ίδιος με δικά του μέσα, ακόμα και με ταξί, για να πληρωθεί; Τέλος λοιπόν η πληρωμές με κάρτα, ειδικά από κάτι σκρουτζομάγαζα με αμφίβολο support που μόνο τυχαίο δεν είναι ότι δέχονται… Συνέχεια »

Nightfalls 😈

Θά συμφωνήσω ότι σέ αυτή την περίοδο είναι προτιμότερο να γίνονται οι παραγγελίες με αντικαταβολή ιδίως στα μικρά δέματα που είναι εντελώς αδιαφορία ποτέ θα παραδοθούν.καλυτερα να επιβαρυνθεί η παραγγελία με 2 ευρώ και νά έρθει όσο τό δυνατό γρηγορότερα.

Μιχάλης

Έχεις και εσύ τα δικια σου.
Εγώ που σκοπεύω να φτιαξω ”σκρουτζομαγαζο” θα βάλω πληρωμές μόνο με κάρτα. Ο λόγος δεν είναι για αυτό που αναφέρεις.
Είναι γιατί σημαντικά πολλοί δήθεν αγοραστές παραγγέλνουν ένα προϊόν και δεν ενδιαφέρονται να το παραλάβουν.
Του στυλ: δεν έχω λεφτά τώρα.. δεν το θέλω τελικά. ..αλλαξα γνώμη… Μου την είπε ο σύζυγός μου… Βρήκα κάτι άλλο κτλπ.
Αδιαφορούν για τον άλλον που θα χρεωθεί τα μεταφορικά για ένα προϊόν που δεν πούλησε! Κάρτα και πάλι κάρτα!

Tolis K

Δεν έχεις άδικο… Καταλαβαίνω ότι είναι πρόβλημα για την επιχείρηση οι ασυνεπείς πελάτες που δεν παραλαμβάνουν ποτέ.

Απλά, και σε αυτή την περίπτωση, ως επιχειρηματίας προσπαθείς να “μεταθέσεις” το δικό σου πρόβλημα (δεν παραλαμβάνουν κάποιοι πελάτες σου) στους σωστούς πελάτες που θέλουν να αγοράσουν με αυτή τη μέθοδο (αντικαταβολή) και έχουν σκοπό να πληρώσουν όταν παραλάβουν το προϊόν τους. Αυτοί λοιπόν θα πρέπει να “πληρωσουν” την κωλυσιεργία της ΕΛΤΑ κούριερ (και της κάθε κούριερ). Τους τιμωρείς ουσιαστικά, επειδή μια μικρή μερίδα δεν συμπεριφερεται σωστά

Σε κάθε περίπτωση πάντως σε καταλαβαίνω, εξάλλου εσυ θα βάλεις τα λεφτά σου να κάνεις το e-shop, εσύ αποφασίζεις με ποιους και πώς επιλέγεις να δουλέψεις.

Last edited 2 μήνες πριν by Tolis K
Αλέξανδρος

Είσαι πανάσχετος. Όλα αυτά που γράφεις μοιάζουν λογικά για κάποιον που δεν ξέρει αλλά γιαυτόν που είναι μεσα στην δουλεια απλά τα διαβάζει και γελάει με την ασχετοσύνη σου. Μάθε λοιπόν. Όλοι οι έμποροι σκοτίζονται να παραδοθούν τα δέματα τους άσχετα αν έχουν πληρωθεί ή όχι.Πρώτον γιατί οι αρνητικές αξιολογήσεις πονάνε στο κάθε κατάστημα.Όλοι οι έμποροι γνωρίζουν οτι αν φάνε 5 μαζεμένες αρνητικές θα πέσουν αμέσως και οι πωλήσεις.Δεύτερον άσχετα αν έχεις πληρώσει μπορείς ανα πασα ώρα και στιγμή να ζητήσεις τα λεφτα σου πίσω.Όχι μόνο επειδή δεν παρέλαβες το προιον αλλά ακόμη και αν το παραλάβεις.Είναι νόμος για τις εξαποστάσεως συναλλαγές.Ο νόμος λέει εντός 14ημερών πρέπει ο πωλητής να καταβάλει ολόκληρο το αντίτιμο στον αγοραστή.Και μην προλάβεις να γράψεις άλλη μια εξυπνάδα του στυλ “σιγά μη σε πληρώσει ο πωλητής”,”θα τον ψάχνεις και θα σε αγνοει”.Ο νόμος είναι σαφής και τα πρόστιμα τεράστια.Αρκεί μια καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης και μία κοινοποίηση στο κατάστημα. Η άλλη ανοησία που γράφεις είναι για τους συνεργάτες που “επιλεγουν” τα καταστήματα. Οι εταιρίες κουριερ στην ελλαδα είναι 4-5.Οι μεγάλες είναι 3. Δηλαδή τι να προσεξει ο πωλητης;Αφου οι εταιρίες είναι στανταρ.Δεν βρίσκει κάποιο γειτονα για να του λες να προσέχει τους συνεργάτες του.Δηλαδή εσύ… Συνέχεια »

Τόλης

Να πάρουν προσωπικό τι δεν καταλαβαίνουν;;
Οι μεγάλες αλυσίδες που έχουν καταστήματα να πάρουν μέσα δικά τους και να κάνουν διανομές κατοίκον στους νομούς
μόνο έτσι θα Ξεμπλοκάρουν όλες οι κούριερ και όχι μόνο τα ΕΛΤΑ.

Last edited 3 μήνες πριν by Τόλης
elsa

θα τους πληρώνεις εσύ???? πολύ εύκολα τα θεωρείς!!!!

Αντώνης

Αν κρινω απο την κρατικη ενισχυση,ναι….

Νικολας

Εαν πας σε ενα σουπερ μαρκετ και ψωνισεις και εχει ουρα στο ταμειο εσυ η ιδια θα λες <<Τι πραγματα ειναι αυτα βαλτε ενα ταμειο ημαστε μια ωρα εδω >> Το θεμα ειναι οτι ολοι κρυβονται και δεν εχει καμια επιπωση κανενας να σου θυμισψ οταν τα ΕΛΤΑ δεν απεδιδαν τους λογαριασμους της ΔΕΗ που ειχαν εισπραξει και με αυτα τα λεφτα πληρωσαν την μισθοδοσια τους κανενας εισαγγελας δεν ασκησε διωξη για υπεξερεση , εαν το εκανε ιδιωτης θα τον ειχαν σκισει . Για αυτο εγω λεω δεν με νοιαζει τι θα γινει αυτη η χωρα , το παιδι μου εφυγε στο εξωτερικοεδω και 5 χρονια και γλυτωσε απο το τσιρκο και εγω μολις παρω την συνταξη εφυγα εδω θα ερχομαι για κανενα μπανακι στην μπανανια του νοτου .

Pantelis

Εγώ πάντως στην περιοχή μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τα ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ,αποστολές μου από Αθήνα μου έρχονται σε 2-3 μέρες και μάλιστα σε ορεινό χωριό, αντίθετα με τις άλλες ιδιωτικές κούριερ που με παίρνουν τηλεφωνο να τις παρω από την πόλη (40 χιλιόμετρα μακριά)

2 φορές λάθος

Η εταιρεία είναι μπαχαλο. Έκανε το δέμα μου 32 μέρες να φτάσει αφού πήγε 2 φορές λάθος στην Μυτιλήνη. Ευτυχώς που είχα συγγενή και με εξουσιοδότηση το πήρε και μου το έστειλε με το καράβι. Η συμπεριφορά των ανθρώπων είναι απαράδεκτη. Μακριά από αυτήν την μεταφορική.

Dimitris I

Έχω πληρώσω το δέμα μου,εδώ και 2 μήνες τους ζητάω να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων,και μου λένε πως δεν ειναι δικό μας θέμα είναι των ΕΛΤΑ… θεωρώ πως τον θρασσος μερικών έχει ξεφύγει, πρέπει να ξεκινήσουν οι καταγγελίες εάν γνωρίζεται κτ θα βοηθούσε..

Αλέξανδρος

Καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, κοινοποίηση στο υπουργείο ανάπτυξης και στο κατάστημα.
Και μετά δες πως θα τρέχουν.

Ανώνυμος

Στην Ελ.Τα.Courier οι εργαζόμενοι είναι πολλών επιπέδων και ταχυτήτων.
– οι μόνιμοι (δημόσιοι υπάλληλοι) των ΚΤΕΠ και Κέντρων Διαλογής.
– οι ενοικιαζόμενοι ( κομματικές προσλήψεις) που κάνουν όλη τη λάντζα,
Οι εξυπνότεροι και ικανοί φεύγουν με την πρώτη ευκαιρία και μένουν οι άλλοι.
Εννοείται ότι κοστίζουν τα μισά από τους μόνιμους.
– τα πρακτορεία fransize, ιδιώτες που δουλεύουν με δικό τους προσωπικό και υποδομές, ωστόσο είναι υποχρεωμένοι να συμμορφώνονται με τις εκάστοτε αποφάσεις και εντολές των διοικήσεων.
– οι μόνιμοι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ, όταν μια περιοχή εξυπηρετείται από ΕΛΤΑ και οχι απο Ταχυμεταφορές
– οι Ταχυδρομικοί Πράκτορες (ιδιώτες) συνήθως σε δυσπρόσιτες περιοχές και όχι μόνο, που με πολύ φιλότιμο και κοινωνική ευαισθησία εξυπηρετούν την περιοχή του, έναντι πολύ μικρών αποδοχών.

Για να διοικήσει κάποιος ένα τόσο πολυεπίπεδο και ιδιόμορφο οργανισμό, πρέπει αρχικά να τον γνωρίζει άριστα από μέσα και έπειτα να έχει εμπειρία ευρύτερη σε θέματα διοικητικά.
Τίποτε από αυτά δεν ισχύει γι αυτους που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν αυτή την κρίση που αντιμετωπίζει η εταιρεία.
Και τέλος έρχονται τα κομματικά συμφέροντα και υπουργικές αποφάσεις που υποσκάπτουν και συχνά ακυρώνουν τον καλό αγώνα όσων συνεχίζουν και επιμένουν και να αγωνίζονται για κάτι καλύτερο.

SUPS 👨‍⚖️

χρησιμες πληροφοριες/ωραιος.

Panos

Ποιο είναι το καλύτερο courier?

Κωστας

Ηρεμήστε ρε παιδια για ονομα του Θεου… Δεν θα πεθανετε αμα παρετε το ρουχαλακι σας και το δώρο που θέλετε να κάνετε καμια βδομάδα μετά… Καταλαβαίνετε ότι μόνο εμείς δουλευουμε για όλους στην καραντίνα?? Εσείς καθόσαστε σπιτάκι σας βαριέστε παραγηελνετε αβέρτα καιν θέλετε την άλλη μέρα να είναι στη πορτα σας. Αλλά πισω απο αυτο κάποιοι δουλευουν μεψριντο βράδυ… Έχει γίνει χαμός με τις κούριερ δεν το ξέρετε?? Αν παραγηειλεις φίλε μου θα είσαι αποφασισμένος ότι θα αργήσει αν δεν θες να περιμενεις δεν παραγγελνεις απλό… Ελάτε μια μέρα να δείτε τι ωραία που περναμε δεν θα χατε τα μουτρα να ξανά γράψετε τέτοιες κριτικές…. Και δεν είναι δημόσιο παιδες 9ωρο και 12ωρο με βασικό μισθό 560 εγώ δεν ξέρω κάποιον δημόσιο υπάλληλο…. Ξεκολλάτε αράξτε σπίτι σας και ότι είναι να παρετε θα το παρετε κανένας δεν πεθανε με καθυστέρηση ενός δέματος ημαρτον

Γιάννης

Πάλι καλά που καθόμαστε σπίτι και βαριομαστε και με τίς παραγγελίες μας συντηρούμε εσάς.οτι νά ναι.αλλαξε επειγόντως δουλειά γιατί με αυτή την νοοτροπία θα πάρεις και άλλους στο …

Kωστας

Ασε ρε που μας συντηρεις κιολας εσενα περιμεναμε να παραγγειλεις μια μπλουζα με 10 ευρω για να μας συντηρησεις…. Αντε αγορακι μου δες τις ταινιουλες εκει και ξυπνα αυριο 12 το μεσημερι να πιεις το καφεδακι σου και να κραζεις τους αλητες που σ αφηνουν μεσα τοσο καιρο…. αλλα εκει δεν βγαινει κανενας σας να διαμαρτυρηθει μουγκα ολοι εμας ξερετε να κραζετε μονο…

Γιάννης

Εκτός από ότι είσαι προκλητικός στους σχολιασμούς σου και δεν σέβεσαι τους πελάτες που σέ συντηρούν είτε με μικρές είτε με μεγάλες αγορές στο ξαναλέω πάλι άλλαξε δουλειά γιατί με την νοοτροπία πού έχεις δεν κάνεις για τίποτα και περνεις και τούς υπόλοιπους εργαζόμενους στο λαιμό σου.

Tolis

Φιλε κωστα συμφωνω . Επισης αυτο που δε ξερουν ειναι οτι .Ειναι παραληπτες και οχι πελάτες . πελατες ειναι οι αποστολεις Δλδ τα eshops. Οι παραληπτες ειναι πελατες των eshop απο εκει παραγγειλαν .Τα μτφ τα εχει πληρωμενα το eshop στην κουριερ ανα αποστολη και τα χρεωνουν στον καθε που κανει παραγγελια.Ειναι υποτιμημενες πολυ οι υπηρεσιες κουριερ να στελνεις με τιμες ταχυδρομειου μεταφορικα κουριερ 3 ευρω με 2.5 . να ανεβουν στο διπλασιο να δεις πως θα τους κακοφαινοταν αυτο γινεται λογω συνεργασιας και συμβασης που εχουν τα eshops με τις κουριερ.Μονο οποιος εχει δουλεψει και εχει φαει εκμεταλλευση κρυο ζεστα μπορει να καταλαβει . Ολοι οι αλλοι του καναπεδος και του πληκτρολογιου να πανε να ασχοληθουν με σοβαροτερα θεματα στη ζωη τους παρα με τις κουριερ.Εχουμε πανδημια εχουν ολα σακατεφτει . Και περιμενουν να εχουν τελειες υπηρεσιες . Επειδη οι ιδιοι παραγγελναν αβερτα.που οι ιδιοι ευθυνονται για την κατασταση αυτη.Και οσοι λενε πληρωσα να ερθει σπιτι. θα απαντησω. Φιλε ειναι μεταφορικα ενα δεμα για να ερθει στα χερια σου πρεπει καποιος να το παραλαβει απο το eshop να το παει στη κουριερ να φτιαχτει η φορτωτηκη να κλειστει σε σακο να παει στο ΚΔ να γινει η διαλογη και… Συνέχεια »

Αναστασία

Αφού είναι πελάτες σας τα eshop νά σταματήσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν από τα eshop γιατί τούς κάνετε χάρη.τι άλλο θα ακούσουμε για να δικαιολογηθούν οι αστείες υπηρεσίες σας . ολόκληρο ανούσιο κατεβατο με επιχειρήματα νηπιαγωγείου…

Νικολας

Αγορες μονο απο το εξωτερικο και παραδοση με dhl – ups-fedex και μετα καθιστε να περιμενετε να εισπραξει το κρατος φορους ΦΠΑ κλπ

ιωάννα

οι τρεις μεγάλες εταιρείες courier σταμάτησαν διαδοχικά τις παραλαβές λόγω υπερφόρτωσης δικτύου.αντί για 50.000 αντικείμενα ημερησίως έμπαιναν 170.000. δε θα μπορούσε να προβλεφθεί από κανένα δίκτυο. κρίνετε πολύ άσχημα χωρίς να γνωρίζετε. περάσαμε lockdown και περνάμε blackfriday και περίοδο εορτών. Φυσικό και επόμενο είναι η καθυστέρηση 20 και 30 ημερών κάποια αντικείμενα ήτανκαι δύο μηνών εφόσον βρίσκονταν σε θέση μη προσβάσιμη. θα πρέπει λοιπόν κάποιος με κοινή λογική να κατανοεί ότι δεν είναι εφικτό το 1-3 μέρες παράδοση…παρόλαταύτα ο κόσμος ο οποίος βρίζει συνεχίζει να στέλνει και εξακολουθεί να βρίζει..όσο για το άρθρο αυτό θα έπρεπε να μηνυθεί ο κύριος σχετικά με τα ΕΛΤΑ courier, διότι ψεδευται λειτουργούμε κανονικά εδώ και μια εβδομάδα(σταματήσαμε τις παραλαβές για 8 εργάσιμες μέρες) με μικρό περιορισμό για Αθήνα και νησιά. από Δευτέρα 18/01 συνεχίζουμε κανονικά.έχουμε ζητήσει αρκετές φορές συγνώμη αλλά αυτός που δε θέλει να ακούσει δεν ακούει…αυτός που θα κατηγορήσει θα κατηγορήσει και αυτός που θέλει να καταλάβει, συγχωρεί και συνεχίζει με όποια από τις εταιρείες επιλέξει διότι όλες βρεθήκαμε σε αυτή την κατάσταση.

Last edited 2 μήνες πριν by ιωάννα
Christos

Όλη αυτή η καραμέλα του τύπου “αχνε μα είχαμε πάρα πολλή δουλειά και δεν μπορούμε” είναι το λιγότερο αστεία. Κι εμείς έχουμε πάρα πολλή δουλειά ως εργαζόμενοι σε fast food, με ωριαία ταμεία στα 1.000€ οπότε μπορείτε να φανταστείτε. Αυτό δε σημαίνει πως σταματήσαμε να σερβίρουμε στον κόσμο. Απλά δουλέψαμε και συνεχίζουμε να δουλεύουμε καλύτερα, ταχύτερα και σκληρότερα, ακόμα και με μειωμένο προσωπικό λόγω αναστολών, και αυξημένο φόρτο εργασίας. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά δικαιολογίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business featured

Το “δικαίωμα στην αποσύνδεση” από την εργασία

Θεμελιώδες το δικαίωμα των εργαζομένων να αποσυνδέονται από την εργασία τους και να μην είναι διαθέσιμοι πέραν του εργασιακού τους ωραρίου.

Business Microsoft

Μεγάλο deal της Microsoft για τεχνολογία αναγνώρισης φωνής

Η Microsoft δήλωσε ανοιχτά την πρόθεσή της να εξαγοράσει την εταιρεία δημιουργίας λογισμικού αναγνώρισης φωνής Nuance.

Business Apple Siri iPad 12.9-inch

Τι μας ετοιμάζει η Apple στο event της 20ης Απριλίου;

Σε μια αποκάλυψη που έγινε μέσω… Siri, έγινε γνωστό ότι η Apple έχει προγραμματίσει ένα event στις 20 Απριλίου.

Business LG Logitech

LG και Logitech συνεργάζονται και προσφέρουν λύσεις τηλεδιάσκεψης

Η LG Electronics Hellas και η Logitech συνεργάζονται για να προσφέρουν προηγμένες συνδυαστικές λύσεις για απρόσκοπτες, υψηλής ποιότητας τηλεδιασκέψεις.