Nokia & Apple δίνουν τα χέρια λήγοντας τον πόλεμο των πατεντών

Nokia Apple

Προς τα τέλη του 2016 η Nokia υπέβαλε μήνυση κατά της Apple σε ΗΠΑ και Γερμανία για παραβίαση 32 πατεντών. Στην μήνυση η Nokia ισχυρίστηκε ότι η Apple παραβίασε πατέντες που αφορούν σε οθόνη, user interface, software, κεραίες, chipsets και τεχνολογίες video coding.

Τελικά η διαμάχη μεταξύ των δυο εταιρειών δεν κράτησε πολύ, καθώς Nokia και Apple έβαλαν τέλος με την υπογραφή συμφωνίας αδειοδότησης για την χρήση πατεντών.

Σύμφωνα με την δήλωση της Maria Varsellona, Διευθύντρια του Νομικού τμήματος της Nokia, η συμφωνία αυτή μεταξύ Apple και Nokia είναι πολύ σημαντική. “Μετακινεί τη σχέση μας με την Apple από τις αίθουσες των δικαστηρίων, σε επιχειρηματικούς εταίρους που συνεργάζονται προς όφελος των πελατών τους”.

Με την υπογραφή της συμφωνίας αυτής, η Nokia θα παρέχει “ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες υποδομής δικτύου” στην Apple, ενώ η Apple έχει συμφωνήσει να φέρει ξανά στα online και τα καταστήματα λιανικής τα “health products” της Nokia. Να θυμίσουμε ότι μετά την υποβολή της μήνυσης από τη Nokia, η Apple σταμάτησε να πουλά τα προϊόντα υπό το brand της Withings, η οποία ανήκει στην Nokia.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
KnightRider

Aποκλείεται να σταματήσει – ενδέχεται μόνο για κάποιο χρονικό διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.