Οι καταναλωτές ξόδεψαν 133 δισ. δολάρια σε εφαρμογές για κινητά το 2021

, Οι καταναλωτές ξόδεψαν 133 δισ. δολάρια σε εφαρμογές για κινητά το 2021

Καθώς το έτος πλησιάζει στο τέλος, τείνουμε να ανατρέχουμε στις μεγαλύτερες ιστορίες και εξελίξεις των τελευταίων 12 μηνών. Η SensorTower δημοσίευσε την ετήσια αναφορά δαπανών εφαρμογών για κινητά και δείχνει ένα ξεκάθαρο μοτίβο – τόσο οι χρήστες Android όσο και iOS ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε εφαρμογές σε σύγκριση με το 2020.

, Οι καταναλωτές ξόδεψαν 133 δισ. δολάρια σε εφαρμογές για κινητά το 2021

Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για εφαρμογές για κινητά το 2021 έφτασε τα 133 δισεκατομμύρια δολάρια, που είναι περίπου 20% περισσότερο από το ποσό για το 2020 που υπολογίστηκε σε 111,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα νέα δεδομένα δαπανών εφαρμογών συγκεντρώθηκαν με βάση τις προβλεπόμενες δαπάνες μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Δεκεμβρίου 2021. , Οι καταναλωτές ξόδεψαν 133 δισ. δολάρια σε εφαρμογές για κινητά το 2021

Το App Store της Apple εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει ένα μεγαλύτερο μέρος του συνόλου. 85,1 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν από τους χρήστες, 17,7% περισσότερα από πέρυσι. Το Google Play store κέρδισε 47,9 δισεκατομμύρια δολάρια τους τελευταίους 12 μήνες, δηλαδή 23,5% περισσότερα από τα σύνολά του για το 2020. Στην τρέχουσα κατάστασή του, το App Store της Apple κερδίζει 1,8 φορές περισσότερα έσοδα σε σύγκριση με το Google Play Store.

Οι συνολικές εγκαταστάσεις εφαρμογών και στα δύο καταστήματα εφαρμογών αυξήθηκαν κατά 0,5% το 2021 με το Google Play να ανέρχεται συνολικά σε 111,3 δισεκατομμύρια εγκαταστάσεις, ενώ το App Store κατάφερε 32,3 δισεκατομμύρια. Το TikTok είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις του 2021 τόσο σε iOS όσο και σε Android. Το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger της Meta ακολουθούν ενώ το Telegram, το Snapchat, το Zoom, το CapCut και το Spotify ολοκληρώνουν το top 10.

Το TikTok κέρδισε επίσης το στέμμα ως η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη για το 2021, με το SensorTower να προβλέπει μια εκπληκτική δαπάνη 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην πλατφόρμα μέχρι το τέλος του έτους.

Η Μένια Ράπτη σπουδάζει δημοσιογραφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ασχολείται με τα social media και τη φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Meizu

H αυτοκινητοβιομηχανία Geely θέλει να εξαγοράσει την Meizu

Η Geely, η οποία έχει στην κατοχή της αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Volvo, Lotus και Polestar, θέλει να εξαγοράσει την Meizu.

Smartphones Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy Unpacked: Επιβεβαίωση για τον Φεβρουάριο

Με τη φράση “Break the rules of what’s possible”, η Samsung επιβεβαιώνει το Unpacked Event του Φεβρουαρίου.

Business Sony Microsoft

Sony: Θέλει η Microsoft να μην περιορίσει τους τίτλους του PlayStation

H Sony επιδιώκει να μην αλλάξει τίποτα στους μεγάλους τίτλους που είναι διαθέσιμοι στο PlayStation, μετά τη μεγάλη εξαγορά.

Internet Facebook Instagram

Instagram: Τεστάρει συνδρομές επί πληρωμή για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί

Η λειτουργία Συνδρομές θα επιτρέψει στους δημιουργούς να ξεκλειδώσουν ένα κουμπί “εγγραφή” στο προφίλ τους στο Instagram και να ορίσουν μια μηνιαία τιμή της επιλογής τους.