Στις 3 Σεπτεμβρίου σας είχαμε ενημερώσει πως το OnePlus Nord έπαιζε σε προσφορά στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς στον Κωτσόβολο, κάτι όμως που έβαλε σε περιπέτειες κάποιους. Αγανακτισμένος αναγνώστης του Techblog επικοινώνησε μαζί μας για να μας αφηγηθεί τη δική του περιπέτεια, καθώς αν και έχει αγοράσει τη συσκευή δε την παρέλαβε ποτέ μέχρι σήμερα.
Όπως μας ενημερώνει ο φίλος της σελίδας, είχε κάνει παραγγελία το OnePlus Nord στις 4 Σεπτεμβρίου, με τιμή 369,10 ευρώ. Αν και η παραγγελία του περάστηκε κανονικά στο σύστημα, συνέχεια καθυστερούν την παράδοση του προϊόντος. Στην τελευταία επικοινωνία που είχε με τον Κωτσόβολο τον ενημέρωσαν πως θα έχουν νέο stock από τις 5 Νοεμβρίου. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ο αγοραστής θα περιμένει δύο μήνες για το προϊόν που υποτίθεται ότι ήταν διαθέσιμο, κάτι που προκαλεί αρνητικές εντυπώσεις. Ελπίζουμε διανομέας να φροντίσει αυτή τη φορά τις παραγγελείες και να μην γίνει το ίδιο και με το OnePlus 8T.
Να θυμίσουμε ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες περιμένουμε το άνοιγμα των προ-παραγγελιών των iPhone 12, ενώ στις 19 Νοεμβρίου έχουμε και τις πρώτες αποστολές των PlayStation 5. Τέλος, έχουμε και τη Black Friday τέλη Νοεμβρίου. Αυτές είναι μόνο τρεις περιπτώσεις που οι καταναλωτές περιμένουν τις επόμενες εβδομάδες, οπότε τέτοια περιστατικά είναι κατακριτέα, όχι μόνο για το εν λόγω κατάστημα, αλλά γενικά.
Δεν είναι σωστό να μη γίνεται σωστή ενημέρωση stock από πλευράς προμηθευτή, αλλά και από πλευράς καταστήματος να μην έχει προνοήσει για τα διαθέσιμα τεμάχια που θα έχει προς πώληση. Επειδή φοβόμαστε ότι ειδικά στην Black Friday θα δούμε τέτοια παραδείγματα και όχι μόνο στο OnePlus Nord ή μόνο στον Κωτσόβολο, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με οποιαδήποτε “προσφορά” αλλά και οι αλυσίδες να βελτιωθούν, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας.
Προσφορά είχαμε και στο S20 fe 5g στα 545.30 . Ελπίζουμε να παραδώσει και να μην απογοήτευση τον κόσμο ! Είναι οπο τις λίγες εταιρίες που έχει παρα πολλά αρνητικά σχόλια στο skrutz!
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, ακόμα περιμένω να έρθει, φαίνεται το φέρνουν με κάρο από την Κίνα 😂
Το παρέλαβα στο 1 μήνα από την παραγγελία.
Κι εγώ ένα μήνα μετά το παρέλαβα από την ημερομηνία της παραγγελίας. Απλά υπήρξε πολύ μεγάλος αριθμός παραγγελιών. Δεν πρόκειται για απάτη όμως.
Μπράβο σας που το δημοσιεύσατε, γιατί με μερικές εταιρείες όπως και τη MediMarkt έχει παραγίνει το κακό.
2/9 παραγγελία και ακόμα περιμένω!!! Ευτυχώς παρά την προτροπή του υπαλλήλου δεν το πλήρωσα και επέλεξα πληρωμή με την παράδοση…
αγορά επι τόπου στο κατάστημα , προτιμώ να περιμένω λίγη ώρα στην ουρά την Black Friday έστω και απο πολύ πρωί παρά να παραγγείλω online και να περιμένω 2 μήνες στην καλύτερη περίπτωση να μου έρθει η παραγγελία , εγώ αυτο το συμπέρασμα βγάζω
Δυστυχώς, κι εγώ ίδια περίπτωση. Έχω παραγγείλει από 4 Σεπτεμβρίου κι ακόμη περιμένω! Το κακό είναι ότι το πέρασα σε πιστωτική και θα βρεθώ μέχρι τότε να έχω πληρώσει 2 δόσεις για κάτι που δεν έχω παραλάβει. Άθλια εξυπηρέτηση!
Παιδιά ίσως είναι θέμα με την συγκεκριμένη συσκευή.. πριν μερικές μέρες παρελαβα xiaomi mi 10 από Κωτσόβολο μετά από 3μερες από την παραγγελία μου όπου κ ήταν σε προσφορά στα 600
καλα δεν θα ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει κατι για παραγγελια σε τετοια τιμη κατω του κοστους με ελαχιστα κομματια.Το θεμα ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να πληρωνεις απο πριν σε τετοιες περιπτωσεις…
καλα δεν θα ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει κατι για παραγγελια σε τετοια τιμη κατω του κοστους με ελαχιστα κομματια.Το θεμα ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να πληρωνεις απο πριν σε τετοιες περιπτωσεις…
Παιδιά είναι γνωστό ότι δεν πρέπει να ψωνίζετε από αυτό το κατάστημα τίποτα. Ούτε αξίας 5 ευρώ! Μόνο αναμονή και ταλαιπωρία. Εγώ δεν ξαναπεφτω στην παγίδα. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στις αξιολογήσεις στο skroutz.
Είσαι υπερβολικός.
Πριν 4-5 μήνες ρώτησα αν έχουν oneplus στο Κωτσόβολο και με ρώτησε ο πωλητής “τι είναι αυτό?”. Και αφού πέρασε λιγος και τα έφεραν,είχα αποφασίσει να πάρω το 7t Pro,όταν λοιπόν πήγα εκεί είδα να έχουν το καλύτερο κινητό του 2019 πεταμένο σε μία γωνία. Και τι θέλω να πω με αυτό?.. ότι! Δεν ήξεραν οι άνθρωποι να εκτιμήσουν πόσο δυνατή είναι η εταιρεία τής oneplus και τα είχαν για τριτοτεταρτα κινητά,το οποίο διαψεύδεται από τής πωλήσεις και την ποιότητα τον κινητών τής συγκεκριμένης μάρκας, και ενδεχομένως δεν υπολόγισαν την ζητήσει που θα υπήρχε.! Αυτό είναι όλο!
Καλημέρα, εάν κρίνω από τα σχόλια είμαι από τους τυχερούς αγόρασα και εγω το oneplus nord και το πήρα σε μια βδομάδα
Γνωστή τακτική από τον Κωτσοβολο εδώ και πολλά χρόνια. Βγάζει κράχτες συσκευές, παραγγέλνεις ή πας στο καταστημα και σου λένε δεν υπάρχει, είναι σε έλλειψη και σου προωθούν αλλά προϊόντα.
Παρόμοια περίπτωση και με εμένα, έκανα παραγγελία τα oneplus buds σε προσφορά με “δώρο” το ΦΠΑ. Την περίοδο που κοιτούσα για το αν θα παραγγείλω ή όχι, έβλεπα ότι ειχαν διαθέσιμα τεμάχια σε λευκό χρώμα. Όταν έκανα την παραγγελία είχε εξαντληθεί και ήταν σε αναμονή παραλαβής. Στο σάιτ της μαμάς εταιρείας είδα ότι το λευκό είναι διαθέσιμο οπότε σκέφτηκα ότι όλα θα είναι οκ, θα καθυστερήσει μονο λίγο η παράδοση. Σε επικοινωνία με το κατάστημα, μου ανέφεραν ότι θα παραλάβουν στις 12/11 τεμάχια και τότε θα προχωρήσει η παραγγελία, ένα μήνα κοντά απ’ την ημερομηνία που έκανα τη παραγγελία! Ευτυχώς επέλεξα τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή!
Παρήγγειλα το nord 14/10 κ μ ήρθε 16/10….. τυχερός?
Ακριβώς το ιδιο, παρήγγειλα Τετάρτη 14/10 κ ήρθε Δευτέρα πρωί αλλά το είχαν στείλει από τις 16/10 στο κούριερ.ηταν το 12/256 σε μπλε…
Και εγώ το παρήγγειλα 04/09 τελευταία φορά που επικοινώνησα μου είπαν 30/10 θα έρθει. Εσείς που το παραλάβετε σε 2-3 μήπως πήρατε το αυτό με τα 12gb/256gb? Γιατί αυτό είναι ετοιμοπαραδοτο.
Εγώ για έναν απορροφητήρα περίμενα δύο μήνες και παραπάνω. Το ίδιο έπαθα και για ένα ψυγείο παλαιότερα . Μετά από αυτά ούτε καρφίτσα δεν πρόκειται να αγοράσω από αυτούς.
Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ . Έκανα την παραγγελία στις 2 Σεπτεμβρίου και περίμενα μέχρι και τις 12 Οκτωβρίου. Επειδή υπάρχει έλλειψη όμως, έκανα αλλαγή της παραγγελίας και πήρα το 12/256 gb το οποίο είχαν σε προσφορά με 398€ από 549€ και το οποίο και παρέλαβα σε 2 ημέρες. Το πρόβλημα νομίζω εντοπίζεται στην oneplus που δεν προέβλεψε την μεγάλη ζήτηση και όχι στον Κωτσόβολο.
Και εγώ είχα παραγγείλει ένα πλυστικό μηχάνημα ετοιμοπαραδοτο λέγανε, το πλήρωσα με πιστωτική κάρτα με δόσεις ,δεν το παρέλαβα και όταν ακύρωσα την παραγγελία γιατί δεν γνωρίζανε πότε θα το παραδώσουν ,η επιστροφή των χρημάτων έγινε σε δώδεκα μηνιαίες δόσεις, τίποτα απ’ αυτούς.
Μια από τα ίδια. Παραγγειλα oneplus buds 4/9 και σήμερα 22/10 δεν έχω παραλάβει. Τελευταία ενημέρωση από Κωτσόβολο ότι θα έχουν stock 2/11. Για να δούμε…
Από τις 4/9 εσύ ε;; εγώ στις 15/10 έκανα τη παραγγελία. Να δούμε τι στοκ θα φέρουν και αν φτάσει για να καλύψουν όσες παραγγελίες εχουν ήδη. Ελπίζω να μην με πάνε πολύ πίσω εμένα και να παραλάβουμε το συντομότερο.
Παρέλαβα κ εγώ μετα από ενάμιση μήνα το είχα ξεχάσει τελείως. Το άνοιξα το είδα κ το έδωσα κατευθείαν . Αργούν πάρα πολύ κ δεν υπάρχει ενημέρωση.