Samsung: Επέκταση εγγύησης, παραλαβή – παράδοση και επισκευή κατ’ οίκον λόγω κορονοϊού

, Samsung: Επέκταση εγγύησης, παραλαβή – παράδοση και επισκευή κατ’ οίκον λόγω κορονοϊού

Η Samsung Electronics Hellas ανακοινώνει μια σειρά από after sales υπηρεσίες, που στόχο έχουν την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της στο πλαίσιο του περιορισμού των μετακινήσεων λόγω κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι συσκευών Samsung σε Ελλάδα και Κύπρο έχουν διαθέσιμες τις κάτωθι υπηρεσίες:
  • Επέκταση εγγύησης: όλες οι συσκευές Samsung, των οποίων η εγγύηση κατασκευαστή έληξε ή λήγει μεταξύ 15 Μαρτίου 2020 και 15 Ιουνίου 2020, θα επιδέχονται αυτόματη επέκταση εγγύησης μέχρι 15 Ιουλίου 2020.
  • Υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης συσκευής κατ’ οίκον: δωρεάν υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας (smartphones, tablets, wearables), που βρίσκονται είτε εντός είτε εκτός εγγύησης, από τον χώρο επιλογής κάθε χρήστη, μέσω των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης της Samsung. Η δωρεάν αυτή υπηρεσία ισχύει επίσης και για τις τηλεοράσεις 37″ και άνω, τις οθόνες υπολογιστών, τους φούρνους μικροκυμάτων και τις ηλεκτρικές σκούπες που βρίσκονται εντός εγγύησης.
  • Υπηρεσία επισκευής κατ’ οίκον: αφορά οικιακές συσκευές και πιο συγκεκριμένα ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια, εντοιχιζόμενους φούρνους, κουζίνες και air condition και παρέχεται χωρίς επιβάρυνση για συσκευές που βρίσκονται εντός εγγύησης.
  • Υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης: η υπηρεσία αυτή επιτρέπει σε εξειδικευμένους τεχνικούς της Samsung να ελέγξουν και να χειριστούν απομακρυσμένα smartphones, tablets και Smart TV. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παροχή άμεσης και αποτελεσματικής βοήθειας από απόσταση, καθώς επίσης και την επίλυση τυχόν θεμάτων, που σχετίζονται με τις λειτουργίες των προαναφερόμενων προϊόντων.

Κατά τα λοιπά παραμένουν σε ισχύ οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στην Κάρτα Εγγύησης που συνοδεύει το προϊόν.

Ενδιαφέρει επίσης: Μάθε πως μπορείς να καθαρίζεις το Galaxy smartphone σου

, Samsung: Επέκταση εγγύησης, παραλαβή – παράδοση και επισκευή κατ’ οίκον λόγω κορονοϊού

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να καλέσουν στο 80111 SAMSUNG (7267864) (αστική χρέωση) και στο 210 6897691 (από κινητό) για Ελλάδα ή στο 8009 4000 για Κύπρο είτε να επισκεφθούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις www.samsung.com/gr/support και www.samsung.com/gr/support/customer-service/. Εκεί μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα και τις επιπλέον υπηρεσίες, που είναι διαθέσιμες από τα καταστήματα του επίσημου δικτύου συνεργατών της Samsung.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Η Samsung λέγεται ότι θα παράγει 30 εκατ. λιγότερα smartphone το 2022

Έγκριτο ειδησεογραφικό έντυπο της Νότιας Κορέας μεταδίδει πως η Samsung θα παράγει 30 εκατ. λιγότερες μονάδες smartphone το 2022. 

Smartphones featured Samsung Samsung Galaxy

Η Samsung επισημοποίησε το entry-level Galaxy M13

To νέο της entry-level smartphone, το Galaxy M13, επισημοποίησε αθόρυβα η Samsung, με chipset Exynos 850 και μπαταρία 5.000 mAh.

Smartphones featured Samsung

Η Samsung παρουσιάζει τον αισθητήρα 200MP φωτογραφίζοντας μια γάτα

Η Samsung αποκάλυψε τον αισθητήρα κάμερας ISCOCELL HP1 των 200 MP τον περασμένο Σεπτέμβριο, ωστόσο ακόμα δεν τον έχουμε δει σε καμία συσκευή.

Smartphones Samsung Samsung Galaxy Z Fold 3

Το Expert RAW της Samsung διαθέσιμο και στο Galaxy Z Fold3

Η εφαρμογή κάμερας Expert RAW της Samsung, αν και άργησε λίγο, καθώς την περιμέναμε τον Απρίλιο, ήρθε στο Galaxy Z Fold3.