Samsung: Ο Koh υπόσχεται να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των χρηστών

28

Η κρίση την οποία περνά η Samsung με το φιάσκο του Samsung Galaxy Note 7, ένα από τα δημοφιλέστερα smartphones της, είναι πρωτοφανής και ακόμη δεν έχουν φανεί οι επιπτώσεις της. Η εταιρεία το απέσυρε μια φορά τον Σεπτέμβριο, το επανέφερε και τώρα αναγκάζεται να το αφήσει πίσω της μια και καλή.

Ο επικεφαλής του τμήματος Mobile, Dong-Jin Koh, γνωρίζει πως η Samsung θα πληγεί από την όλη ιστορία του Samsung Galaxy Note 7, καθώς δεν είναι απλό πράγμα για μια εταιρεία να μην μπορέσει ούτε την δεύτερη φορά να κυκλοφορήσει μια ασφαλή ναυαρχίδα. Ωστόσο, ο ίδιος υπόσχεται πως θα κάνει ότι μπορεί για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη.

Ο Dong-Jin Koh υποσχέθηκε ότι “με κάθε κόστος θα βρει την ακριβή αιτία (πίσω από τα προβλήματα με την μπαταρία του Samsung Galaxy Note 7) και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν προϊόντα της Samsung χωρίς να ανησυχούν για την ασφάλειά τους”. Ο Koh ανέφερε ότι ήταν το ίδιο απογοητευμένος με τους καταναλωτές, στη συνέχεια προχώρησε σε μια ειλικρινή συγγνώμη, ευχαρίστησε τους fans και τους υπαλλήλους της Samsung για την υποστήριξη κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Αυτή τη στιγμή η Samsung βρίσκεται σε διαδικασία ανάκλησης του Samsung Galaxy Note 7, πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να πάνε σε Samsung Galaxy S7 edge και σε χώρες όπως έως και η Ταϊβάν, το κινητό βρίσκεται out of stock. Η ίδια επιτρέπει και σε όσους έχουν μεταχειρισμένα Note 7, να τα επιστρέψουν, δίνει έως 100 δολάρια σε όσους επιστρέψουν το Note 7, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

samsung ceo

note 7 koh

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
28 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
lamni

Εντάξει ως κι εγώ που δεν πολυπαω τη Samsung τους λυπήθηκα ρε παιδι μου..

Nick

Εγώ πάλι δεν λυπάμαι καθόλου τους άξιζε και με το παραπάνω.

KnightRider

Τουλάχιστον μην καταργήσεις το jack στο S8 και θα είσαι οκ και μην γινεις σαν την apple – βγάζε smartphones με οσο το δυνατον πιο πολλα functions

nick2010

Αμύθητα πάμπλουτοι είναι, δεν μπορώ να πω ότι στενοχωρήθηκα ιδιαίτερα… αλήθεια, σαμουράι είναι ο κύριος της φωτό και κάνει έτσι ??? Το μικρό το δακτυλάκι το έκοψε, ή ακόμη ???

ChristosT

Δεν μας ενδιαφέρει η λύπηση ή ο οίκτος των apple και Sony boys. Mιά ζωή στο δηλητήριο τους θα πνίγονται. Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να βρεθεί η βλάβη και η Samsung να μας δώσει τα εργαλεία που βγάζει πάντα. Μεγαλύτερα πρότυπα ασφαλείας και ακόμη καλύτερη ποιότητα.
Προσωπικά περιμένω το Note 8 να το τσιμπήσω χαλαρά χαλαρά στα μαγουλάκια. Άς αργήσει και άς έχει και με άλλη ονομασία. Who cares?
wacom screen super amoled 2k ή 4k και άντε γειά. Εμείς θέλουμε επαγγελματικά κινητά. Όχι για facebook και viber…

NtinosMD

Να θυμησω στην 3η λυκειου γραφουν τα παιδια εκθεση κ αυτο που χρησιμοποιουν σαν καραμελα ειναι η φραση – εκπτωση ηθων κ εθιμων…. Ο αλλος υποκλινεται ζητωντας συγγνωμη και χλευαζεται κιολας σε σχολια. Ποιος αλλος επικεφαλης εταιρειας τετοιου βεληνεκους ζητησε με τετοια κινηση συγγνωμη απο τον καταναλωτη ? Αλλα ξεχασα , ζουμε στη χωρα που εξυμνει ακομα τον Αλεξη …

petros

Ο απολυτος σεβασμός στον πελάτη , όχι άδικα έφτασε στην κορυφή αυτή η εταιρεία

Γουγλης

Δεν μπορείς παρά να σέβεσαι ανθρώπους σαν κι αυτόν και γενικά την Samsung. Που ακούστηκε να αγοράζεις κινητό απο το eBay και να σου επιστρέφει τα λεφτά η ίδια η εταιρία. ΜΠΡΑΒΟ!

vasilist

Δεν έχω πλέον το s7 αλλά δεν έπεσε και η εμπιστοσύνη μου γιατί σε ένα μοντέλο απο τα τόσα τους έκατσε στραβή.
Αν ήταν απο έτσι δεν ξανά έπαιρνα HTC γιατί το one x ήταν μάπα είχαν προβληματικά board, δεν θα ξανά έπαιρνα Iphone γιατί το 4 είχε θέμα με το σήμα το 5 με την μπαταρία το 6 στράβωνε, δεν θα ξανα έπαιρνα Huawei γιατί στο honor 2 φίλου απλά έχασε το emei και έγινε brick κτλ κτλ.
Είμαι πολλά χρόνια στην τεχνολογία για να αποκλείσω μια εταιρεία λόγο ενός λάθους.
Όσοι λένε για κατρακύλα είναι fan άλλης εταιρείας όσοι λένε για τιμή και δόξα είναι fan της samsung, χαλαρώστε ένα μοντέλο δεν τους έκατσε καλά εδώ θα είναι για πάρα πολλά χρόνια η samsung.

Γιωργος

ChristosT sony για αυτούς που ξερουν. Να πλενεσε καθε φορα που πιανεις στο ασεβαστο στομα σου τον ιαπωνα.

GeoChios

Εγω δεν εχω κανενα παραπονο απο τη Samsung. J5 περσι καταπληκτικο.
Α5 2016 φετος ακομα ποιο καλο!

George

Νομιζω οτι θα ηταν καλυτερο η σειρα s και note να γινουν μια (δηλ ενα flagship με μια phablet εκδοση). Με αυτο τον τροπο η samsung οχι μονο θα εξοικονομησει χρηματα απο την εξελιξη νεων συσκευων αλλα θα εχει και περισσότερο χρονο και δυναμεις για τη σωστη εξέλιξη του flagship.

Να βγαλει η samsung ενα απιστευτο s8 σε χαμηλοτερη τιμη απ οτι τα προηγουμενα μοντελα ή προσφεροντας το με ενα πακετο δωρων και το μονο σιγουρο ειναι οτι οχι μονο θα κρατησει τπυς πελάτες ης αλλα θα κερδίσει και νεους!

Φ. Κ

Samsung από Βιετνάμ, Αpple από Κίνα, Sony με υλικά από Φουκοσιμα. Και μετά Huawei και Xiaomi κυριολεκτικά από Κίνα.
Παρόλα αυτά χωρίς πια δόση αστεεισμου , πεντε κολοσσοι που δεν έχουν ανάγκη τα δικά μας σχόλια που δεν έχουν καμμια αξία.
Ότι μας αρέσει από συσκευή το αγοράζουμε αλλά είναι αστείο να προσπαθούμε να πεισουμε τους άλλους ότι αυτό που εμείς αγοράσαμε είναι το καλύτερο.

ΛΛ

Οι κολοσσοί φτιάχνονται γιατι επιλέγονται απο τον κοσμο και πέφτουν γιατι δε επιλέγονται. Παντως ειναι μεγαλο λάθος της Samsung αυτο με το Note 7 αλλα ευτυχως για αυτην τα την ειναι ενα μικρο μερος των προϊόντων της και μπορει να διορθώσει τη ζημιά.
Παντως το χειρίστηκε καλα και εκανε γρηγορα τις αλλαγες και μπράβο της. Δεν αλλάζει ομως και η πραγματικότητα οτι εχει τρωθεί το κυρο της στα κινητά ….γιατι το λαθος ειναι μεγαλο και μάλιστα στην ναυαρχίδα των ναυαρχίδων της.
Ελπιζουμε στ μελλον καλυτερο ελεγχο προϊόντων απο όλους και οχι βιασύνη ….καθώς και να συνεχιστούν συμπεριφορές αναγνώρισης του λάθους και φυσικα αμέσως διόρθωσης τους.

ΥΓ. Παντως ακομη δεν ανακάλυψαν το λαθος που ειναι και αυτο ισως ειναι το ανησυχητικό γιατι μπορει να επαναληφθεί

Ante_Geia

”Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από τη Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε.”

Μια εταιρία ρε που έχει βγει και έχει παραδεχτεί το λάθος της. Μια που να έχει τα αρχή … και δια να βγει να μιλήσει με τέτοια ταπεινότητα. Μια ρε βρείτε μου !!! Τ__Τ

ChristisT

Μίλησαν και τα σεβαστά στόματα…η υποκρισία στο μεγαλείο της.

Γιωργος

Ναι χρησταρα μου ετσι ειναι. Μεχρι το galaxy s7 τι ηταν η samsung;
Θα σου πω εγω τι ηταν το κουτσουρεμενο s6 κ τα καλυτερα πελατακια των custom rom τα s2, 3,4,5.γιατι ενω δε με ενδιαφερουν οι εταιρείες απαντω σε εσας κ μονο. Τις custom rom στον μεσο χρήστη η samsung τις εφερε κ αυτο γιατί ειχε μεγάλο κοινο το οποιο ετρεχε να κανει την ναυαρχίδα του να μη σέρνεται. Σας βλεπω μαζι με τον πετρο να μου περνατε αραδες sony κ htc. Πατε καλα; για την lagsung; μονο note αξιζαν κ φυσικα το 3 κ το 4 κανενα αλλο. Σημερα ναι ολες οι σειρες της πανε υπεροχα αλλα οχι να θαψουμε ολους τους αλλους επηδη η sammy ανακαλυψε το καλογραμμενο ui το 2016.

TechGeek

– Εταιρία που πιάστηκε ότι πλήρωνε άτομα για ψεύτικα θετικά reviews.
– Εταιρία που πιάστηκε και καταδικάστηκε για αντίξοες συνθήκες στα εργοστάσια της με αποτέλεσμα εκατονδάδες άτομα να πάθουν καρκίνο.
– Εταιρία που έκανε δυο ανακλήσεις για ένα κινητό που έπαιρνε φωτιά γιατί βιάστηκε και τις δυο φορες να βγάλει το κινητό προς τα έξω αγνοώντας την ασφάλεια των πελοτών της.

Και έρχεται ο κλασσικός Έλληνας να την υπερασπιστή με νύχια και με δόντια.

Andreas

εταιρεια που δεν δινει μια για την χολη που βγαζεις.οπως και εμεις!!

Panikas

@TechGeek
Θα σου μιλήσω και εγώ για την αντίπερα όχθη, την apple που είναι και ο ουσιαστικός ανταγωνιστής της Samsung αυτή την στιγμη
– Εταιρία που τα 1/4 από τα λεφτά που πληρώνεις για την αγορά της συσκευής πάνε στο μάρκετινγκ και το άλλο ένα τέταρτο στον έλεγχο των ΜΜΕ.
-Εταιρια που καθημερινά και αδιαλειπτως βγαίνουν στοιχεία για τις συνθήκες δουλείας των εργαζομένων στην Foxconn και την παιδική εκμεταλευση.
-Εταιρία που δεν έκανε ποτέ ανάκληση το iPhone 4 (απλά το κραταγαμε λάθος), που δεν βγήκε να κάνει έστω μια δήλωση για τα ξεφλουδίσματa του 5,(απο την πρώτη βδομάδα κατοχής,) που δεν έκανε μία δήλωση ποτέ γιατι αυτό το ρημάδι το 6αρι λύγιζε.

Επομενως? Στα ίδια σκ@τ@ είναι βουτηγμένοι όλοι τους, και δεν θα υπερασπιστώ κανέναν τους όταν ακουμπάω 800 με 1000 ευρώ( δεν έχει σημασία αν τα έβγαλα σε ένα χρόνο η σε μια μέρα, κόπος μου είναι όπως και να έχει) για να πάρω ένα τηλεφωνακι τους. Απλά νομίζω ότι τα iPhone FANBOYS νιώθουν τόσο μεγάλη ανακούφιση από την απόσυρση του νοτε 7,γιατι απλά τα σχόλια ήταν τόσο διθυραμβικά για το νοτε 7 που αν συνέχιζε σωστά δεν θα υπήρχε ανταγωνισμός.

Esvper

@TechGeek
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον καθένα πόσο μάλλον αν έχει μείνει ευχαριστημένος από τα προϊόντα μιας εταιρείας… Το ότι σε ένα κινητό όλα αυτά τα χρονια δημιουργήθηκε προβλημα εμενα δεν μου λέει κάτι και σε πολλούς άλλους.. Αυτο που έχει σημασία είναι να βρεθεί ο λόγος που έγινε αυτο το χάος….

Ακόμη , εάν εσύ δεν έχεις ιδέα από μάρκετινγκ εταιρειών θα ήταν προτιμότερο να μην εκφερεις αποψη για κάτι που δεν γνωρίζεις ( και το συμπέρασμα μου το βγάζω από τα λεγομενα σου για τα περί πληρωμων ). Ο τρόπος που επιλέγει να διαφημίζεται κάθε εταιρεία αφορα εκείνη.. Ακόμη ας μην ξεχνάμε τα Review όλων των καναλιών στο Youtube…

Επί του θέματος θελω να μάθω τι έγινε όμως στην πραγματικότητα όπως και πολλοί άλλοι…

M.G

Υποκλίνεται. Δεν έχει πάντα σχέση με συγνώμη. Συνηθίζεται στην Κορέα όπως και στην Ιαπωνία με τον αρχικό χαιρετισμό. Είμουν παλαιότερα εκεί.

george1234

Για οσους δεν το γνωριζουν η υποκληση ειναι κλασικος τροπος χαιρετισμου και συγγνωμης στην Κινα Ιαπωνια και Κορεα και γινεται συνεχεια. Μαλιστα οσο πιο βαθεια ειναι η υποκλιση τοσο μεγαλυτερη σημασια εχει.

Petros7

Οπως και να το κανουμε, αξιζει σεβασμο αυτη η εταιρεια αφου ζητησε συγνωμη για το λαθος της, και για να προλαβω δεν ειχα ποτε samsung κινητο, τωρα εχω lg G5.

aptalikos

Οι ενέργειες της Samsung θα πρέπει να διδάσκονται ως η επιτομή των βέλτιστων χειρισμών στο Crisis management. Ξέρω τώρα πως ότι πρόβλημα και να έχω αυτή η εταιρία θα είναι δίπλα μου και την επόμενη μέρα και δεν θα σφυρίζουν αδιάφορα λέγοντας ότι φταίω εγώ που δεν κρατάω σωστά το τηλέφωνο ή δεν το έβαλα σωστά στην πρίζα.

Η Samsung από όλη αυτή την ιστορία πέρα από την προσωρινή απώλεια εσόδων από το συγκεκριμένο τηλέφωνο θα βγει απίστευτα κερδισμένη στη συνείδηση του πελάτη και κατ’ επέκταση στις μελλοντικές του αγοραστικές του επιλογές.

Πέτρος Π

@aptalikos: Διαφωνώ τελείως με το συλλογισμό σου… Και μόνο που το ξανακυκλοφόρησαν δεύτερη φορά μετά την ανάκληση, χωρίς όπως φαίνεται να έχουν διορθώσει το πρόβλημα, ακυρώνει όλα αυτά που λες… Πρέπει κάποιος να έχει τρελό κόλημα με την Samsung, για να ανέβει στη συνείδησή του μετά από όλα αυτά… Το θέμα είναι οτι εξαρχής δεν ήταν δίπλα σου όταν βιάστηκε να κυκλοφορήσει το κινητό, απλά και μόνο για να προλάβει τον ανταγωνισμό, χωρίς να τεστάρει ενδελεχώς το προιόν της, όπως όφειλε σαν μια τόσο μεγάλη εταιρεία… Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι για να μαζέψει τα ασυμάζευτα… “Καταναλωτές” σαν εσένα δυστυχώς τους δίνουν το δικαίωμα να τα κάνουν όλα αυτά.. Και δεν μιλάω μόνο για τη Samy, και η Apple τα ίδια χάλια έχει…

Lazaros

Και κάπως έτσι θα γεννηθεί σε λίγο καιρό το καλύτερο κινητό της εποχής μας με Android! Να εξηγήσω γιατί: οταν μια εταιρία τα έχει όλα στρωμένα και τακτοποιημένα το μόνο που κάνει είναι να βγάζει εκδόσεις του ίδιου μοντέλου χωρίς ρίσκο και θάρρος. Όταν όμως παθαίνεις αυτό που έπαθες τότε μπορείς και να ρισκάρεις και να φτιάξεις οτι καλύτερο μπορείς και ας είναι εις βάρος σου μακροχρόνια οτι θα το κρατήσουν περισσότερο χρόνο.
Οπότε…. ετοιμαστείτε!!!

Macopoulos milos

Αφου επιμένει ο κοσμος να πετάει λεφτα σε σκουπίδια τύπου windows android sumsung κλπ τι να πω; περαστικα απλα!!!

“Once you go mac you never come back”

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα