Τα βήματα για μία σωστή στρατηγική marketing στα κοινωνικά δίκτυα για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις

2

Ο μόνος και σίγουρος τρόπος για μία επιχείρηση, όσο μικρή ή μεγάλη είναι, να επωφεληθεί και να κερδίσει πιστούς πελάτες μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας. Η εκτέλεση μίας σειράς ενεργειών σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, απαιτούνται τα εξής:

Βήμα πρώτο:
Είναι σημαντικό οι καταναλωτές και οι πελάτες να κατανοήσουν πλήρως την ταυτότητα και την προσωπικότητα της επιχείρησης.Η επιχείρηση πρέπει να δείχνει την πραγματική της εικόνα μέσα από τις αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ο αντίκτυπος απο τα προβλήματα είναι σημαντικός και αυτά πρέπει να λύνονται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως θα γινόταν και σε ένα φυσικό κατάστημα ή μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πάντα με ευγένεια και ειλικρίνεια.Σε αντίθετη περίπτωση, όταν υπάρχει διαφορά σε αυτό που λέει η επιχείρηση μέσω των socialmediaκαι στο πώς πραγματικά συμπεριφέρεται ή αντιδρά σε μία αρνητική κριτική και ένα παράπονο,προκαλείται σύγχυση και μεγαλύτερα προβλήματα.

Βήμα δεύτερο:
Η γνώση των πελατών σας και το πώς σκέφτονται βλέπουν και κατανοούν την επιχείρηση είναι στρατηγικής σημασίας. Για το λόγο ότι διαμορφώνει την εικόνα της επιχείρησης και στους υπόλοιπους, που ακόμα δεν γνωρίζουν πολλά για αυτήν και απλά προσπαθούν να μάθουν μέσα από συζητήσεις μεταξύ των πελατών, με άμεσο αρνητικό ή θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις.Οπότε με τα εργαλεία που υπάρχουν και έχετε διαθέσιμα μπορείτε να μάθετε και να αντλήσετε σημαντικά δεδομένα όπως : σε ποιες ιστοσελίδες γίνεται αναφορά για την επιχείρηση σας,ποιο είναι το γενικό αίσθημα που επικρατεί στις συζητήσεις για την επιχείρησή σας, τί χρειάζονται οι πελάτες σας; Απαντάτε στα προβλήματά τους και βελτιώνετε την εμπειρία τους;

techblog social marketing

Βήμα τρίτο:
Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο από την επιχείρηση αλλά και από τους fans της στα social media τί προσπαθεί αυτή να επιτύχει. Μπορεί για παράδειγμα να είναι η βελτίωση ικανοποίησης και υποστήριξης των πελατών, η καταγραφή ιδεών τους για την εξέλιξη της επιχείρησης ή η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών και επίγνωση της επιχειρηματικής ταυτότητας , των προϊόντων και υπηρεσιών της. Για να είναι επιτυχής αυτή η διαδικασία, πρέπει να:
· Εντοπιστούν οι ευκαιρίες από την ομάδα που είναι υπεύθυνη για την στρατηγική στα social media
· Να περιοριστεί ο στόχος όσο περισσότερο γίνεται, και
· Να γίνει ακριβής ορισμός των δεικτών που θα κρίνουν την επιτυχία ή την αποτυχία της όλης προσπάθειας.

Βήμα Τέταρτο:
Εδώ θα αναφερθούμε στην ανάπτυξη μίας ομάδας μέσων κοινωνικής δικτύωσης η οποία θα οργανώσει την όλη προσπάθεια.Είναι απαραίτητη η συμμετοχή ατόμων από όλα τα τμήματα της επιχείρησης, καθώς υπάρχουν πολλές και διαφορετικές εμπειρίες και απόψεις που πρέπει να ακουστούν.Πρέπει τα μηνύματα που στέλνονται προς τα έξω να είναι όμοια, ώστε να μην δημιουργούν σύγχυση στους καταναλωτές,όπως και να υπάρχει ένας όμοιος τρόπος γραφής των αναρτήσεων αλλά και ίδιες ώρες που αυτές γίνονται.

Βήμα Πέμπτο:
Τέλος, πρέπει να δημιουργηθεί ο «χάρτης πολέμου», δηλαδή η χαρτογράφηση των ενεργειών της ομάδας και των αποτελεσμάτων που περιμένει ανά μήνα.Η ομάδα πρέπει να δεσμευτεί σε μία συνεχή προσπάθεια για ανταπόκριση στις προσδοκίες των καταναλωτών και ανθρώπων.Τα δύο μέρη πρέπει να εμπλακούν συναισθηματικά,καθώς αυτό είναι και το ζητούμενο. Σημαντικό είναι να έχει επιτευχθεί,πρίν από τις προσπάθειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,ο σωστός συντονισμός όλων των τμημάτων της εταιρείας που εμπλέκονται στην προσπάθεια και να έχει αναπτυχθεί ένα αρχικό περιεχόμενο σε ιστολόγια ή δημιουργία βίντεο όπου θα χρησιμοποιούνται για τις μελλοντικές αναρτήσεις.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
SEO In Greece

Η σύνδεση της στρατηγικής marketing μιας εταιρίας με το digital marketing που υλοποιεί είναι προυπόθεση για την δημιουργία χειροπιαστών αποτελεσμάτων που θα ξεφεύγουν από κάποια απλά likes και shares.

Νίκος Μπλάντζας

Συμφωνούμε και το digital marketing είναι κάτι που πρέπει να ενσωματώσουν όλες οι επιχειρήσεις στο μίγμα marketing που έχουν επιλέξει ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα