Sony: Εκτός MWC 2020 λόγω Coronavirus

Η Sony ανακοίνωσε μέσα στον Ιανουαρίου ότι η επόμενη παρουσίαση smartphone θα γίνει στην MWC 2020. Δυστυχώς, λόγω του Coronavirus η Sony δεν θα παρευρεθεί στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα στηθεί στην Βαρκελώνη.

Η εταιρεία δηλώνει ότι παρακολουθεί στενά την επιδημία του κοροναϊού, η οποία ανάγκασε τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να κηρύξει παγκόσμια έκτακτη ανάγκη. Για να μην ακυρωθεί όμως το press conference που έχει προγραμματίσει η Sony στις 24 Φεβρουαρίου, θα κάνει μια ζωντανή μετάδοση στο YouTube μέσω του επίσημου λογαριασμού Xperia.

Η Sony αναμένεται να παρουσιάσει το επόμενο flagship smartphone του οποίου το όνομα είναι άγνωστο, ζωντανά μέσα από το YouTube. Το Xperia 1.1, Xperia 2 ή όπως αλλιώς μπορεί να λέγεται φημολογείται ότι θα ενσωματώνει οθόνη 6.6 ιντσων, θα είναι το πρώτο 5G smartphone της εταιρείας  ενώ σημαντική βελτίωση θα υπάρξει και στην τετραπλή κυρία κάμερα που θα τοποθετηθεί στην πλάτη. Εσωτερικά θα κρύβεται το high-end flagship SoC της Qualcomm, Snapdragon 865 με μνήμη RAM που ίσως ξεκινάει από τα 8GB.

Επιπλέον, αναμένεται και η παρουσίαση άλλων mid-range smartphone. Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι από την MWC 2020 ανακοίνωσαν επίσης ότι θα απουσιάσουν οι LG, ZTE, Amazon και Nvidia.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.