Στους 320 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες έφτασε το Spotify

Spotify

Το Spotify έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά του αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020, γνωστοποιώντας ότι έφτασε τους 320 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η υπηρεσία είδε αύξηση 7% σε σχέση με τους 299 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες που είχε το δεύτερο τρίμηνο του έτους και 29% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Επίσης, το Spotify φαίνεται να κερδίζει τον αγώνα στις υπηρεσίες streaming μουσικής, καθώς έφτασε τους 144 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες επί πληρωμή, αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 27% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Η Ευρώπη συνεχίζει να είναι η δυνατότερη αγορά της υπηρεσίας, με 34% από το σύνολο, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Βόρειος Αμερική με ποσοστό 25%.

Το Spotify προβλέπει ότι θα φτάσει τους 340 με 345 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες μέχρι το τέλος του έτους, ενώ αναμένει και τους premium χρήστες να φτάσουν στα 150 με 154 εκατομμύρια. Η υπηρεσία αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμη σε 92 αγορές παγκοσμίως, με τη συλλογή της να περιέχει πάνω από 60 εκατομμύρια τραγούδια.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business SpaceX

DearMoon: Ιάπωνας επιχειρηματίας μας καλεί σε ταξίδι στο φεγγάρι

Ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος Yusaku Maezawa ανακοινώνει το DearMoon με σκοπό να βρει τα μέλη του πληρώματος που θα τον συνοδεύσουν στη Σελήνη.

Business China

O Jack Ma χάνει τον τίτλο του πλουσιότερου ανθρώπου στην Κίνα

Ο λόγος είναι ότι οι κινεζικές Αρχές έχουν βάλει στο μικροσκόπιο την οικονομική δραστηριότητα του Jack Ma.

Business Amazon

H Amazon αλλάζει το εικονίδιο της εφαρμογής για τις iOS και Android συσκευές

Έντονη ήταν η αντίδραση με τον παραλληλισμό του εικονιδίου λόγω της παρομοίωσης με τον Αδόλφο Χίτλερ γεγονός που συνοδεύτηκε με την αλλαγή του εικονιδίου.

Business Cisco

Cisco Digital Talks: Διάλλογοι στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

Σκοπός μας είναι η προώθηση νέων ιδεών, καινοτόμων προσεγγίσεων, και η ανάπτυξη του διαλόγου σε θέματα που αφορούν: την τεχνολογία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.