To Netflix μάλλον έχει επιθυμήσει τις εποχές που είχε έσοδα από φυσικά μέσα, ταχυδρομώντας DVD σε πελάτες, και γι’ αυτό προχωρά σε νέα επιχειρηματικά σχέδια.
Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα συνεχούς ροής βίντεο κατά παραγγελία σχεδιάζει να ανοίξει μια σειρά από τοποθεσίες λιανικής πώλησης που θα ονομάζονται Netflix House, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου ειδήσεων Bloomberg.
Τα καταστήματα θα πωλούν προϊόντα από επιτυχημένες εκπομπές του Netflix. Οι εγκαταστάσεις θα προσφέρουν επίσης γεύματα, πολλές φορές θεματικά με έμπνευση από τα σόου, και live experiences, όπως για παράδειγμα μια διαδρομή με εμπόδια εμπνευσμένη από το Squid Game.
Το Netflix House θα διαθέτει επίσης εναλλασσόμενες καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις βασισμένες σε επιτυχημένες εκπομπές και ζωντανές παραστάσεις. Επιπλέον, το εστιατόριο του ξενοδοχείου θα σερβίρει φαγητό και ποτό από τα διάφορα ριάλιτι χωρίς σενάριο βασισμένα σε φαγητό που προβάλλονται στην πλατφόρμα. Το μενού θα κυμαίνεται από γρήγορο casual έως high-end δείπνο.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει τους δύο πρώτους χώρους στις ΗΠΑ το 2025 και στη συνέχεια να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.
Ο Josh Simon, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας, είπε στο Bloomberg ότι οι πελάτες της «λατρεύουν να βυθίζονται στον κόσμο των ταινιών και των τηλεοπτικών εκπομπών μας και σκεφτόμαστε πολύ πώς θα το πάμε στο επόμενο επίπεδο».
ΣΥΖΗΤΗΣΗ