Business

Το Πλαίσιο σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες αξίας κάτω των 35 ευρώ

Μία μεγάλη αλλαγή έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες στις αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Πλαίσιο, καθώς ο συγκεκριμένος retailer δεν επιτρέπει παραγγελίες κάτω των 35 ευρώ.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν θέλετε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία από το Plaisio.gr αυτή θα πρέπει να έχει συνολική αξία από 35 ευρώ και πάνω. Αν το προϊόν η τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε έχουν μικρότερη αξία θα πρέπει να προσθέσετε κάτι ακόμα στο καλάθι σας ή να το αγοράσετε τελικά από κάποιο άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα!

Update 8/12/2020: Μόλις ενημερωθήκαμε από το Πλαίσιο ότι πρόκειται για μια απόφαση που έχει παρθεί και είναι σε ισχύ από τον περασμένο Μάρτιο.

Ενδιαφέρει επίσης: Ανοιξαν σήμερα 12 καταστήματα Πλαίσιο μόνο για επαγγελματίες και τιμολόγιο

Ο λόγος για αυτή την απόφαση του Πλαίσιο υποθέτουμε πως είναι για μείωση των αποστολών, ώστε να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται όλες οι αγορές με την ίδια ταχύτητα. Ενδεχομένως μία τέτοια κίνηση να κάνει τους αγοραστές να σκεφτούν καλύτερα τι χρειάζονται και ταυτόχρονα με αποκτήσουν τελικά όσα προϊόντα έχουν πραγματικά ανάγκη.

Από την άλλη, είναι μία μερίδα καταναλωτών, όπως επαγγελματίες που χρειάζονται για παράδειγμα πακέτα με κόλλες Α4 ή γονείς που χρειάζονται απλά γραφική ύλη για τα παιδιά τους, που πλέον δε μπορούνε να εξυπηρετηθούν ή θα πρέπει να αγοράσουν περισσότερα πράγματα που δε χρειάζονται αν επιμένουν να θέλουν να αγοράσουν από το Πλαίσιο, γιατί όπως είπαμε τα ίδια προϊόντα φανταζόμαστε λόγο θα μπορέσουν να τα βρουν και αλλού χωρίς να χρειάζεται να ξεπεράσουν στο σύνολο τα 35 ευρώ.

Μέχρι και αυτή την ώρα δεν υπάρχει καποια επίσημη τοποθέτηση από το Πλαίσιο για τον λόγο που έλαβε αυτήν την απόφαση. Μια απόφαση που φαίνεται ότι έχει ληφθεί εδώ και αρκετές ημέρες. Δεν γνωρίζουμε πόσες. Εμείς σήμερα ενημερωθήκαμε από αναγνώστη του Techblog.

Ενδιαφέρει επίσης: Νοκ άουτ η Γενική Ταχυδρομική, σταματάει να δέχεται αποστολές μέχρι τη Δευτέρα

Σε μια γρήγορη έρευνα που πραγματοποιήσαμε στις υπόλοιπες μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών, δεν είδαμε να έχει τεθεί σε ισχύ κάποια τέτοια “απαγόρευση” και οι αγορές ανεξάρτητου τιμής πραγματοποιούνται κανονικά εκεί.

Εσείς τι πιστεύετε; Κάνει καλά το Πλαίσιο που δεν επιτρέπει τις παραγγελίες κάτω των 35 ευρώ με σκοπό – όπως φανταζόμαστε – να εξυπηρετήσει καλύτερα όλους τους υπόλοιπους; Υπάρχει και το πρόσφατο παράδειγμα του ηλεκτρονικού καταστήματος των Jumbo που δέχεται όλες τις παραγγελίες με αποτέλεσμα σήμερα και πάλι να μην μπορεί να δεχθεί νέες παραγγελίες ανεξάρτητου ποσού μιας και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις παραδόσεις.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Επεξεργάστηκε την 8 Δεκεμβρίου 2020 10:06

Σχόλια

  • Δεν φτάνει που τα πουλάνε όλα πιο ακριβά μου θέλουν και ελάχιστη παραγγελία 35€...
    Κάνουν λες και πεινάνε !!! Χειρότερη και από την Apple θα καταντήσει σε λίγο...

    • Οπου να'ναι εκει στο Πλαισιο θα αλλαξουν το λογοτυπο. Η κοκκινη κουκιδα θα ειναι δαγκωμενη.

  • Έχω κάνει ανάρτηση στις αξιολογήσεις του plaisio όπως επίσης και την απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου που μίλησα. Αγένεια .έπαρση και τελική απάντηση γιατί έτσι θέλουμε. Εγώ δεν θα ξανα ψωνίσω από εκεί και αυτό προτείνω και σε άλλους. Όταν υπήρχε η επιλογή να πάμε όπου θέλουμε να ψωνίσουμε δεν μας χάριζαν κάτι τώρα ως τι μας επιβάλλουν 35 ευρώ μίνιμουμ παραγγελία

  • Δείχνει το πόσο υπολογίζει τους πελάτες του η εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ - PLAISIO...
    Πολύ άσχημη απόφαση κατά τη γνώμη μου, "ξεχωρίζει" τους πελάτες του.
    Να ξέρουμε ότι τα λεφτά των "μη εχόντων" δε τα θέλουν στο Πλαίσιο οπότε ας πάει αλλού ο κόσμος αυτός, να δώσει τα €€€ του όπου τα εκτιμούν και τα σέβονται!

  • Επειδή τις παραδόσεις τις κάνουν οι ίδοι με αυτοκίνητα της εταιρείας, ώστε να αποφεύγεται η καθυστέρηση από τις συνενοήσεις με τους couriers, θεωρώ πιο τίμια αυτή την παραδοχή εκ μέρους τους, παρά τις καθυστερήσεις τύπου speedex, ΕΛΤΑ και Γενική ΤΑΧ.

    • Όπου η "τίμια" παραδοχή από πλευράς τους είναι το "αν δεν μου δώσεις 35€ δεν κουνάω το φορτηγό μου να σου παραδώσω"; 🤔

  • Απαράδεκτη αλυσίδα καταστημάτων. Με αυτήν την ενέργειά της θα καταρρακωθεί, και πολύ καλά θα πάθει.

  • Εννοειται οτι καλα κανει. Δεν μπορει να μπαινει στην διαδικασια να βγαλει παραγγελια με οχηματα της για να αγορασει καποιος ενα χαρτι α4. Ετσι οι παραγγελιες της παραδιδονται μονο σε 2 μερες και κατι που το εχεις οντως αναγκη δεν το περιμενεις 2 εβδομαδες. Νομιζω ειναι οντως πιο σωστο

  • Αναμενόμενο ήταν δεδομένου της κατάστασης, άργησαν να το κάνουν. Το ίδιο έπρεπε να έχουν κάνει όλα τα καταστήματα (και θα το κάνουν). Απλά μαθηματικά είναι, πχ αν βλέπουν το 40% παραγγελιών είναι κάτω από 35 ευρώ (ψιλολοϊδια δηλαδή) και καθυστερούν το υπόλοιπο ποσοστό από τη διεκπεραίωση, φυσικά και ως επιχείρηση θα βάλει όριο.

  • Δεν θα διαφωνήσω ούτε θα συμφωνήσω με το ελάχιστο ποσό τα 35€, είναι λειτουργικό δικαίωμα τις κάθε εταιρίας αυτό, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που είτε δεν έχουν αρκετά χρήματα αλλά θέλουν να κάνουν ένα δώρο λόγο εορτών είτε όπως γράφτηκε και στο κάποιο γραφείο μπορεί να χρειάζεται κόλλες Α4, ε πόσες κόλλες Α4 να αγοράσει για να πιάσει το 35ευρω? κάπως θα πρέπει να εξυπηρετηθούν και αυτοί, ΑΥΤΌ! όμως που με ενοχλεί και φαντάζομαι ενοχλεί πολλούς είναι που εν μέσο επιδημίας και εν μέσω εκπτώσεων και εν όψη εορτών τα 3-4 μεγάλα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα δεν σέβονται τίποτε και κανέναν και αποδεικνύουν πως λειτουργούν κάτω υπό ύποπτους τρόπους και έχουν ύποπτα ίδιες υψηλές τιμές, και ο τρόπος που εξυπηρετούν τον πελάτη είναι παράδειγμα προς αποφυγήν, πραγματικές εκπτώσεις δεν έχουμε ποτέ, μονίμως τα ράφια τους είναι γεμάτα με περσινά μοντέλα, και η συμπεριφορά-λειτουργία τους θυμίζει άλλες παράνομες μεθόδους του παραεμπορίου αρκετών δεκαετιών πίσω. Ειλικρινά αν μπορούσα όλα όσα χρειάζομαι και θέλω να τα φέρνω από το εξωτερικό θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη και ας μην είχα οικονομικό κέρδος.

    • συμφωνω αν και σε αυτη τη καραντινα τα εχουν παει πολυ καλα με τις παραδοσεις(ακομα και κυριακη παραδιδουν)οπως λεει και ο Παναγιωτης γ πιο κατω

  • Την εβδομάδα του black Friday πήρα μια τηλεόραση 55 από το πλαίσιο μου παραδόθηκε σέ 2 μέρες και ένα home cinema πού μου παραδόθηκε σέ μία μέρα την Κυριακή σέ έκτακτο δρομολόγιο. Να αναφέρω ότι ήταν η μονοι που είχαν διαθέσιμα τα προιοντα από τίς γνωστές μεγάλες αλυσίδες. Τίς επόμενες μέρες πήρα 2πολυμπριζα ασφαλείας όπου διαπίστωσα το όριο τών 35 ευρώ και ήρθαν μετά από 4 ημέρες. Είναι λογικό για μια επιχείρηση νά δίνει προτεραιότητα σε ποιο ακριβές παραγγελίες και νά βάζει κάποιο κατώτατο όριο παραγγελίας για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην ζήτηση.θα αναφέρω μόνο ότι στο προηγούμενο lockdown παρήγγειλα μια καφετέρια 400 ευρώ από κατάστημα στην Θεσσαλονίκη και μου ήρθε μετά από 1 μήνα με τά απαράδεκτα ΕΛΤΑ με το κατάστημα νά προσπαθεί να βοηθήσει όσο μπορεί. Για αυτό λοιπόν είναι καλύτερα να μην κρίνουμε τόσο εύκολα και νά προσπαθούμε να καταλάβουμε πια καταστήματα θέλουν νά εξυπηρετήσουν σωστά.

    • Εγώ πάλι αυτό δεν το καταλαβαίνω.. Δεν σε χρεώνει το κατάστημα για μια παραγγελία που δεν φτάνει ένα συγκεκριμένο ύψος παραγγελίας; Σε χρεώνει. Άρα την πληρώνεις την παράδοση, δεν στην χαρίζουν στα μικρά ποσά. Η λύση είναι άλλη προφανώς, αλλά πρέπει να απασχολήσουν-πληρωσουν περισσότερους ανθρώπους για να παραδίδουν σωστά. Αυτό όμως δεν το κάνουν. Αντ' αυτού μας πουλάνε το παραμύθι της καλύτερης εξυπηρέτησης και εμείς το τρώμε (;) αμασητο. Στην ουσία αυτό που σου λέει είναι ότι εγώ εδώ είμαι για να μου αφήσεις λεφτά, αν θες κάτω από 35€ πήγαινε σε άλλον. Ο οποίος αλλος παρεμπιπτόντως πληρώνει delivery, αρα του κοστίζει περισσότερο να σου παραδώσει, απ ότι σε ένα μαγαζί που έχει δικό του στόλο παράδοσης. Εκνευρίστηκα βραδιάτικα.

      • Φίλε Γιώργο λυπάμαι αλλά αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα. Τί στοιχίζει πιο πολύ σέ μία επιχείρηση νά δίνει 3 και 4 ευρώ σέ μία κούριερ που δεν παραδίδει ποτέ στην ώρα της η νά έχει μισθοδοσία και νά απασχολεί δικούς της υπαλλήλους για παραδόσεις χωρίς να χρεώνει κάτι στον αγοραστή. Τό νά βάζει κάποιο κατώτατο όριο παραγγελίας στην ουσία προστατεύει την ίδια την επιχείρηση γιατί μπορεί νά διαχειριστή καλύτερα τίς παραγγελίες της και δεν την εκθέτει στους καταναλωτές. Χωρίς κανένα εκνευρισμό και φιλικά πάντα.

        • Φίλε Παναγιώτη, λυπάμαι, αλλά διαφωνώ με την άποψη σου και νομίζω ότι κάνεις συγκρίσεις που δεν έχουν νόημα. Τι εννοώ.. Το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στα κούριερ έχει προκύψει λόγω covid, δεν ισχύει ότι γενικά δεν παραδίδουν ποτέ στην ώρα τους, καλό είναι να μη γενικεύουμε. Αν ίσχυε αυτό που έγραφες δεν θα έβλεπες τόσα μικρά μαγαζιά στα γνωστά site συγκρίσεων τιμών να έχουν 5 αστέρια και να γράφουν τόσοι και τόσοι το πόσο γρήγορα παρέλαβαν και το αντίθετο να συμβαίνει με τα μαγαζιά που έχουν δικούς τους στόλους. Στο ερώτημα τι κοστίζει περισσότερο για μια εταιρία, προφανώς κοστίζει το να πληρώνει κούριερ. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μεγάλες εταιρίες όπως η συγκεκριμένη έχουν δικό τους στόλο παραδόσεων. Επικαλούνται το ότι έχουν καλύτερο έλεγχο παραδόσεων, σύμφωνοι, αλλά βασικά τους κοστίζει λιγότερο. Σε σχέση τώρα με το κατώτατο όριο παραγγελίας, συμφωνούμε ότι είναι για να προστατευτεί ως επιχείρηση, αλλά εδώ είναι και το εκνευριστικό της υπόθεσης. Ο λόγος που το κάνει είναι μόνο και μόνο είναι για να μεγιστοποιήσει το κέρδος της ανά δρομολόγιο που βγάζει. Είναι καλό business practice, αλλά είναι ανήθικο business practice.Αν ήθελαν να διαχειριστούν καλύτερα τις παραγγελίες τους θα προσλάμβαναν κι άλλο κόσμο για να εξυπηρετούν όλους τους πελάτες το ίδιο, ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας. Το έκαναν; Όχι, επέλεξαν να εξυπηρετούν αυτούς που θα αφήσουν περισσότερο χρήμα στο μαγαζί για κάθε παραγγελία. Ελπίζω τώρα να έβγαλα περισσότερο νόημα, χωρίς κανένα εκνευρισμό και φιλικά πάντα.

          • Φίλε μου καλό είναι να ακολουθούμε την κοινή λογική σε αυτά που γράφονται. Κανείς δεν γενικεύει τίποτα, μιλάμε πάντα για την συγκεκριμένη περίοδο και το ότι όλες ανεξαιρέτως οι εταιρείες κούριερ έχουν γεμίσει τις αποθήκες τούς και αδυνατούν να παραδώσουν.
            Τα μαγαζιά που έχουν 5 αστέρια δεν βαθμολογούνται έτσι για τίς παραδόσεις τις κούριερ που χρεώνουν τόν πελάτη έτσι και αλλιώς,αλλά για τα προϊόντα τούς και την επαγγελματική τους συμπεριφορά.
            Πως γίνεται νά κοστίζει λιγότερο η μισθοδοσία σέ οποιοδήποτε μεγάλη αλυσίδα που έχει δικό της στόλο παραδόσεων σέ σχέση με το αντίτιμο των 5 και 10 ευρώ που χρεώνουν όι εταιρίες κούριερ.
            Οι επιχειρήσεις δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα δεν λειτουργούν με όρους ηθικό και ανήθικο, οπότε είναι στην επιλογή του καθένα ανάλογα με την οικονομική τού δυνατότητα νά επιλέξει το κατάστημα που θέλει για νά αγοράσει είτε μικρό κατάστημα της γειτονιάς είτε αλυσίδα.
            Νά είσαι καλά..

          • Σχετικά με το κόστος αποστολών, απλά μαθηματικά: Ένας υπάλληλος που παραδίδει αποστολές, μηνιαία κοστίζει στην εταιρεία ποσό; 600€; 1000€; Κάθε μέρα με το φορτηγάκι του θα παραδώσει πόσες παραγγελίες; 10; 30; 50;
            Σε κούριερ αυτές θα κόστιζαν (5€ έκαστη) μηνιαία από 1.500€ (10*5*30) έως 7.500€ (50*5*30).
            Βολεύει το 600αρι του υπαλλήλου....
            (Παράμετροι που μικραίνουν την ψαλίδα, υπάρχουν, αλλά οι διάφορες παραμένουν)

  • Εγώ πάντως που Παρήγγειλα και την βδομάδα της Black Friday ήταν ελάχιστη παραγγελία 35 ευρώ

  • δεν ειναι μονο το πλαισιο πχ στα public δεχονται μονο να πληωσεις με πιστωτικη η paypal αν θες αντικαταβολη λεει απο αγορες 100 ευρω και ανω

    • Ειναι κάτι άλλο αυτό. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση, βλέπω στο Public.gr ότι αντικαταβολή δέχεται για παραγγελίες από 100 έως και 500 ευρώ.

  • Δικα τους ειναι τα μαγαζια, ο,τι θελουν κανουν. Αρκει μετα την καραντινα να μη μας βομβαρδιζουν με μεηλ και διαφημισεις οτι αυτοι στελνουν (πλαισιο) ή δεχονται αντικαταβολη (public) και για μισο ευρω παραγγελια

    Το καλο απο αυτο ειναι οτι καποιες απο τις παραγγελιες που δε δεχονται οι μεγαλοι, θα τις παρουν μικροτερα μαγαζια και θα κανουν λιγο παραπανω τζιρο

  • Αντί να κάθεστε και να να αναρωτιέστε εαν είναι σωστό ή λάθος να βάλει το πλαίσιο minimum ποσό σε παραγγελία σε περίοδο lockdown, θα έπρεπε να αναρωτιέστε το παρακάτω:
    Θα έκανε το πλαίσιο τέτοιες ελεεινές ενέργειες αν δεν υπήρχε απαγόρευση πώλησης περιφερειακών η/υ από τα σουπερμάρκετ;
    Προφανώς και όχι.Βρίσκουν και κάνουν.

  • Εγώ παρήγγειλα στις 5/12 προϊόντα αξίας 38 ευρώ (αναγκαστηκα να αγοράσω και άλλα πράγματα που να συνοδεύουν μια web κάμερα 30 ευρώ). Τους επέλεξα αντί για άλλο κατάστημα επειδή έχουν δικο τους δίκτυο διανομής και είχαν ενημέρωση ότι θα βρισκονται στην πόρτα μου το αργότερο στις 9/12. Ακριβώς λόγω του ότι έχουν δικο τους δίκτυο διανομής, τους πίστεψα. Και μέχρι σήμερα 7/12 το μεσημέρι που το τσέκαρα, εξακολουθούσε να ισχύει. Πριν λίγο είδα ότι η ενημέρωση αλλαξε σε 16/12 μέρα παραλαβής. Δηλαδή, αγόρασα πιο ακριβά το προϊόν συν έξτρα πράγματα που δεν ήταν επείγοντα, για να παραλάβω ίδια μέρα ή αργότερα σε σχέση με άλλες εταιρείες.

      • Επειδή ετυχε να αγοράσω πριν 5 μέρες και κάτι άλλο από βιβλιοπωλειο που συνεργάζεται με ΕΛΤΑ courier, το παρέλαβα χθες. Από όσα έχω διαβάσει, 10 μέρες με 2 βδομάδες είναι ο μ.ό. και για τις άλλες εταιρίες. Και υπάρχει εξαρχής ενημέρωση για την καθυστέρηση. Το Πλαίσιο τώρα θυμήθηκε να γράψει για 10ημερο στις καινούριες παραλαβές (έκανα σήμερα μια δοκιμαστικη παραγγελία από περιέργεια)

  • Δείτε πως τα Public έχουν σταματήσει να δέχονται πληρωμή με αντικαταβολή για παραγγελίες κάτω των 100 €.

    Εγώ το κατάλαβα μια εβδομάδα πριν. Δεν ξέρω από πότε ισχύει.

  • Η χειρότερη εταιρία, παρήγγελλα μια τηλεόραση στις 23 Νοέμβρη και μου έστειλαν μήνυμα παράδοσης για Παρασκευή  27 Νοέμβρη το πρωί. Δεν ήρθαν ποτέ και στην παρακολούθηση του προϊόντος έγραφε ότι έχει παραδοθεί. Μετα από πολλά τηλέφωνα με ενημέρωσαν ότι την έχουν δώσει σε μία εταιρεία courier Δελατόλας και θα γινόταν η παράδοση την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, δεν ήρθαν ποτέ. Αναγκάστηκα να κάνω ακύρωση της παραγγελίας γιατί δεν μπορούσε κανείς από το πλαίσιο  να μου πει πότε θα παραδώσουν. Στις 5 Δεκεμβρίου και αφού έχω ακυρώσει την παραγγελία μου έστειλαν την εγγύηση της τηλεόρασης που δεν παρέλαβα ποτέ!!!!!!

    • με το συνηγορο του καταναλωτη επικοινωνησες?αν οχι τζαμπα τ γραφεις εδω

    • Επειδή μάλλον χάθηκε και η δική μου παραγγελία για μια καμερα, είχες πληρωσει την τηλεόραση; Αν ναι, η ακύρωση και η επιστροφή χρημάτων έγινε εύκολα και χωρίς πρόβλημα;

  • Για σκεφτείτε να το έκαναν όλα τα καταστήματα αυτό; θα ήταν πιο τίμιο να έλεγαν θα σας παραδώσουμε σε μια βδομάδα (όταν θα εξυπηρετεί πχ δρομολόγιο κ εφοσων πληρώνεις μεταφορικα) πάρα να σε αναγκάσουν να πάρεις παραπάνω πράγματα... Με τηλεκπαίδευση κ κλειστά βιβλιοπωλεία (γιατί μην ξεχνάμε πως το πλαίσιο δεν έχει μόνο κινητά κτλ) και δεδομένου ότι δεν έχω επιλογή να πάω εγώ σε κατάστημα να αγοράσω, θεωρώ άκυρο αυτό που έκαναν... Ή αναζήτηση μελανιών κ χαρτιού έγινε κυνήγι θησαυρού... Ευτυχώς υπάρχουν κ άλλα καταστηματα... Όταν θέλεις να εξυπηρετήσεις, εξυπηρετείς...και ειδικά για το πλαίσιο που φαινομενικά ήταν υπερβολικά πελατοκεντρικο..

  • Δεδομένου ότι η πίτα της Online κατανάλωσης ανεβαίνει δραματικά λόγω του Covid δυστυχώς ( ή ευτυχώς ).. είναι φυσιολογικό και επόμενο να έρθουν στην επιφάνεια πολλές παθογένειες της κατανάλωσης αυτής. Μία από αυτές και η πιο σημαντική είναι το Last Mile.
    Πλέον το αγοραστικό ταξίδι έχει μεταβληθεί σε μεγάλο βαθμό με την παράδοση να προηγείται σε σημασία της τιμής.

  • Απαράδεκτοι! Πήρα σήμερα για παραγγελία 25€ και με ενημέρωσαν ακριβώς αυτό.. Πρέπει να κάνω παραγγελία άνω των 35€! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί δεν το γνώριζα.. Σε ερώτηση μου, αν υπάρχει αυτό το προϊόν ήδη στο κατάστημα και απλά δώσουν την κράτηση και πάω εγώ να το παραλάβω (μιας και μένω πολύ κοντά στο κατάστημα του Ηρακλείου). Μου είπαν ότι αυτό δεν γίνετε και πρέπει να κάνω οπωσδήποτε παραγγελία άνω των 35€. Τελικά έψαξα αλλού και παρήγγειλα τα ίδια ακριβώς προϊόντα με 22,70€! Με παράδοση χωρίς χρέωση στην πόλη του Ηρακλείου, την επόμενη εργάσιμη ημέρα.. Ποτέ ξανά από πλαίσιο.. μια ακόμη φορά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!  

  • παραγγελια που εγινε στις 27/11 ακομη δεν ξερουμε που ειναι λογω του οτι δεν εχουν ουτε οι ιδιοι τον αριθμο αποστολης. ξανα δεν αγοραζω απο αυτη τη φιρμα.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Λεοντιάδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.