Το Spotify φτάνει τους 299 εκατομμύρια συνδρομητές

Το Spotify ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με την υπηρεσία να ανακοινώνει σημαντική αύξηση των συνολικών συνδρομητών της αλλά και αύξηση στους Premium συνδρομητές.

Αναλυτικά, η υπηρεσία είδε αύξηση στους μηνιαία ενεργούς συνδρομητές, φτάνοντας τους 299 εκατομμύρια, αύξηση 29% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2019 (232 εκατ.) και 5% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Επίσης, η υπηρεσία έφτασε τους 138 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή, αύξηση σε σχέση με τους 108 εκατομμύρια του ίδιου τριμήνου του 2019 και τους 130 εκατομμύρια του προηγούμενου τριμήνου.

Η υπηρεσία ανακοίνωσε πως από τις 30 Ιουνίου οι ώρες που περνούσαν οι χρήστες στην υπηρεσία γύρισαν στους κανονικούς ρυθμούς, δηλαδή πριν την αύξηση που υπήρξε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Τέλος, το δεύτερο τρίμηνο του έτους είδε συνολική μείωση 10% στην να ακρόαση μουσικής στο αυτοκίνητο, ενώ μόνο τον Απρίλιο η εν λόγω μείωση ήταν στο 50%, κάτι που δείχνει ότι μπαίνουμε σιγά σιγά σε κανονικούς ρυθμούς.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business SpaceX

DearMoon: Ιάπωνας επιχειρηματίας μας καλεί σε ταξίδι στο φεγγάρι

Ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος Yusaku Maezawa ανακοινώνει το DearMoon με σκοπό να βρει τα μέλη του πληρώματος που θα τον συνοδεύσουν στη Σελήνη.

Business China

O Jack Ma χάνει τον τίτλο του πλουσιότερου ανθρώπου στην Κίνα

Ο λόγος είναι ότι οι κινεζικές Αρχές έχουν βάλει στο μικροσκόπιο την οικονομική δραστηριότητα του Jack Ma.

Business Amazon

H Amazon αλλάζει το εικονίδιο της εφαρμογής για τις iOS και Android συσκευές

Έντονη ήταν η αντίδραση με τον παραλληλισμό του εικονιδίου λόγω της παρομοίωσης με τον Αδόλφο Χίτλερ γεγονός που συνοδεύτηκε με την αλλαγή του εικονιδίου.

Business Cisco

Cisco Digital Talks: Διάλλογοι στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

Σκοπός μας είναι η προώθηση νέων ιδεών, καινοτόμων προσεγγίσεων, και η ανάπτυξη του διαλόγου σε θέματα που αφορούν: την τεχνολογία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.