Το TikTok Kitchen θα φέρει τα viral φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του

, Το TikTok Kitchen θα φέρει τα viral φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του

Το TikTok συνεργάζεται με το Virtual Dining Concepts (VDC) για να λανσάρει το TikTok Kitchens. Το TikTok Kitchens θα είναι μια υπηρεσία μόνο για παράδοση, που θα παραδίδει μερικές από τις πιο μοντέρνες συνταγές της εφαρμογής, όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg. Η TikTok και η VDC φαίνεται πως θα ανοίξουν περίπου 300 τοποθεσίες στις ΗΠΑ για να ξεκινήσουν, αλλά σχεδιάζουν να επεκταθούν σε περίπου 1.000 έως το τέλος του 2022.

Το TikTok Kitchens θα λειτουργεί από υπάρχοντα εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένων αλυσίδων που ανήκουν στον συνιδρυτή της VDC Robert Earl, όπως το Buca di Beppo και το Bertucci’s. Είναι ουσιαστικά μια υπηρεσία κουζίνας “φάντασμα”, αλλά σε αντίθεση με ορισμένες εταιρείες σε αυτήν την εξειδικευμένη θέση, οι κουζίνες της VDC δεν φαίνεται να λειτουργούν εκτός κουζίνας, σε κάποιο παρκαρισμένο ρυμουλκούμενο. Όπως σημειώνει η περιγραφή της υπηρεσίας από το VDC, το TikTok Kitchens θα κάνει χρήση της υπάρχουσας κουζίνας και των υπαλλήλων ενός εστιατορίου, αλλά θα παρέχει την εκπαίδευση, τη συσκευασία των τροφίμων και τις συνταγές που προέρχονται από το TikTok.

Για να διατηρούνται τα πράγματα φρέσκα, το μενού θα εναλλάσσεται ανά τρίμηνο, δεδομένου του πόσο γρήγορα έρχεται και βγαίνει το viral περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Το Bloomberg λέει ότι το μενού θα περιλαμβάνει αρχικά τα ζυμαρικά με ψημένη φέτα – η οποία ήταν προφανώς η συνταγή με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google το 2021 – τηγανητές λωρίδες καλαμποκιού γνωστές ως παϊδάκια καλαμποκιού, τα τραγανά τσιπς ζυμαρικών,  καλυμμένα με τυρί, καθώς και το smash burger. Οι δημιουργοί που ενέπνευσαν τις συνταγές του μενού θα λάβουν μέρος των εσόδων, όπως σημειώνεται στο δελτίο τύπου.

«Οι δημιουργοί θα λάβουν εύσημα για τα πιάτα του μενού και θα εμφανίζονται σε περίοπτη θέση σε όλη την προώθηση», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου του TikTok, Έλενα Σααβέδρα, σε δήλωση στο The Verge. “Για να είμαστε σαφείς, αυτή είναι μια καμπάνια για να φέρει τα τρόφιμα του TikTok στους θαυμαστές, όχι μια επιχείρηση στον κλάδο των εστιατορίων.”

Η VDC έχει ήδη σημειώσει επιτυχία με το MrBeast Burger, μια εικονική κουζίνα που ο εξαιρετικά δημοφιλής YouTuber, MrBeast, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά προς τα τέλη του 2020. Το Bloomberg σημειώνει ότι ο MrBeast πούλησε ένα εκατομμύριο μπέργκερ σε μόλις τρεις μήνες και ότι τώρα υπάρχουν 1.500 κουζίνες σε ΗΠΑ, Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Μένια Ράπτη σπουδάζει δημοσιογραφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ασχολείται με τα social media και τη φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Apple featured TikTok

Πατέρας έξαλλος με την Apple επειδή δε μπλόκαρε τις αγορές 2.500$ της 10χρονης κόρης του

Εκνευρισμένος με την Apple είναι ο πατέρας ενός 10χρονου κοριτσιού με αυτισμό επειδή δεν μπλόκαρε πληρωμή 2.500 $ σε δημιουργό του TikTok.

Internet Instagram TikTok

Instagram: Δε θέλει να βλέπει άλλα repost από το TikTok στα Reels

Το Instagram βαρέθηκε να βλέπει repost από το TikTok στα Reels και αποφάσισε να κάνει κάτι γι’ αυτό, τροποποιώντας τον αλγόριθμό του.

Internet TikTok

TikTok: Τεστάρει ένα dislike button για τα σχόλια

Μια νέα δυνατότητα, που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν dislike σε μεμονωμένα σχόλια στα βίντεο, τεστάρει το TikTok.

Software Netflix TikTok

Netflix και TikTok στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Το μέλλον του κλάδου παραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.