Τέλος η απαγόρευση ηλεκτρονικών συσκευών στις αμερικανικές πτήσεις

laptop ban

Πριν από μερικούς μήνες το Τμήμα Εσωτερικής Ασφάλειας (Department of Homeland Security) των ΗΠΑ ανακοίνωσε πως απαγορεύει τις ηλεκτρονικές συσκευές μεγαλύτερες από ένα smartphone στις αεροπορικές πτήσεις στις ΗΠΑ.

Η απαγόρευση έγινε γνωστή ως “laptop ban”, αφορούσε τις πτήσεις από χώρες της Μέσης Ανατολής προς τις ΗΠΑ και φυσικά προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις.

Οι επιβάτες από συγκεκριμένες χώρες και αεροπορικές εταιρείες, δεν επιτρεπόταν να έχουν στις χειραποσκευές τους ηλεκτρονικές συσκευές όπως laptop ή tablet. Ο λόγος ήταν οι φόβοι για ενδεχόμενο τρομοκρατικό χτύπημα. Οι μυστικές υπηρεσίες είχαν πληροφορίες για ενδεχόμενη τοποθέτηση βόμβας σε συσκευές όπως το iPad.

Tο Department of Homeland Security ανακοίνωσε πως η απαγόρευση που επιβλήθηκε τον Μάρτιο παύει πλέον να ισχύει. Η άρση της απαγόρευσης είχε ξεκινήσει από αρχές Ιουλίου όταν οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν πως δεν θα ισχύει για τρεις αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής. Η ανακοίνωση έγινε μέσω του Twitter από εκπρόσωπο της Υπηρεσίας.

Η συγκεκριμένη απαγόρευση ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, αλλά υιοθετήθηκε λίγο αργότερα και από τη Μ. Βρετανία για πτήσεις από Μ. Ανατολή και Αφρική, η οποία προς το παρόν φαίνεται να τη διατηρεί.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.