Vodafone Future Ready κατάστημα στο The Mall Athens

Ο Όμιλος Vodafone επέλεξε την Ελλάδα ως τοποθεσία για το πρώτο Future Ready store στην Ευρώπη, φέρνοντας μία νέα αντίληψη για τη λιανική που προσφέρει μία κορυφαία εμπειρία, με τεχνολογία για όλους. Το κατάστημα ξεκινά την επίσημη λειτουργία του στις 24 Σεπτεμβρίου στο The Mall Athens.

Το Future Ready κατάστημα θα προσφέρει μία ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία, με ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον, οργανωμένο σε θεματικές ενότητες, με συσκευές και αξεσουάρ τελευταίας τεχνολογίας, όπου πρωταγωνιστούν οι ναυαρχίδες κορυφαίων κατασκευαστών, τα καινοτόμα προϊόντα και η διαδραστική γνώση, εκπαίδευση και ψυχαγωγία. Επιπλέον, το Future Ready κατάστημα υπόσχεται να ανανεώνει το περιεχόμενο και τη θεματολογία του, που προβάλλεται στις οθόνες του, ώστε να αναζωογονεί το καταναλωτικό ενδιαφέρον.

Το Future Ready κατάστημα λειτουργεί κατά 100% με την υποστήριξη της ομάδας Ready, της πιο καταρτισμένης ομάδας συμβούλων τεχνολογίας στην Ελλάδα, που είναι έτοιμη να προσφέρει μία ανώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης και να βοηθήσει έμπρακτα τους καταναλωτές στη γνωριμία τους με την τεχνολογία. Επιπλέον, η #ομάδαReady έρχεται να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ταξίδι της ψηφιοποίησης των λειτουργιών τους και να τις βοηθήσει να διαλέξουν τις πλέον κατάλληλες λύσεις που πραγματικά μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Παράλληλα, η #ομάδαReady της Vodafone δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν μια σειρά από εκπαιδευτικές ενότητες που θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα γύρω από την τεχνολογία. Οι ενότητες αυτές θα είναι διαθέσιμες προς όλους, ανεξαρτήτως αν είναι πελάτες Vodafone ή όχι, θα πραγματοποιούνται στον φυσικό χώρο του καταστήματος και θα είναι διαθέσιμες προς παρακολούθηση μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Vodafone.

Ακόμη, μέσω του virtual shop του Vodafone.gr, δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να ξεναγηθούν και να εξυπηρετηθούν εικονικά στο Future Ready κατάστημα εντελώς δωρεάν, από όπου και αν βρίσκονται, καταργώντας τα γεωγραφικά όρια. Για παράδειγμα, όλοι οι πελάτες Vodafone μπορούν να δεχθούν εξυπηρέτηση για όλα τα θέματα που τους αφορούν σε σχέση με την εταιρεία, αλλά και να περιηγηθούν ζωντανά, τη στιγμή που το επιλέγουν στο κατάστημα, και να λάβουν live πληροφόρηση για προϊόντα και υπηρεσίες.

Αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, τo Future Ready κατάστημα της Vodafone πηγαίνει τη λιανική στην επόμενη μέρα, με έναν χώρο όπου ο καταναλωτής μπορεί:

  • Να κατανοήσει το πως η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά του
  • Με τη βοήθεια των ειδικών της #ομάδαReady να μάθει, να δοκιμάσει και να ζήσει για τα οφέλη των καινοτόμων τεχνολογιών με τον δικό του ρυθμό, με προϊόντα και λύσεις τελευταίας τεχνολογίας προσεκτικά επιλεγμένα και σχεδιασμένα
  • Να συνεχίσει την εμπειρία του ξεκίνησε από το online κατάστημα σε έναν φυσικό χώρο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον ψηφιακό
  • Και να έρθει σε ένα κατάστημα όπου η τεχνολογία γίνεται εμπειρία για όλους. Και όπου όλοι οι καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύου, μπορούν να έχουν πρόσβαση ακόμα και χωρίς φυσική παρουσία, από όπου και αν βρίσκονται, αξιοποιώντας τις ψηφιακές καινοτομίες και καταργώντας τα γεωγραφικά όρια.

Δελτίο Τύπου

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Kotsovolos

Πρόστιμο 40.000 ευρώ σε Κωτσόβολο και Εθνική Τράπεζα για παραβίαση δικαιώματος πρόσβασης καταναλωτή

Πρόστιμο 40.000 ευρώ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε δύο υπεύθυνους επεξεργασίας για μη ικανοποίηση του δικαιώματος πρόσβασης καταναλωτή σε αλληλογραφία μεταξύ τους.

Business Google Play Store

Google Play Store: Κόβεται στα μισά η συνδρομή των apps

H Google ανακοίνωσε ότι το κόστος συνδρομών τρίτων στο Google Play Store θα πέσει στα μισά από την 1η Ιανουαρίου 2022.

Business

Beyond 4.0: Τέθηκαν οι βάσεις για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε κόμβο τεχνολογίας

Τις βάσεις για την ανάδειξή της ως της κορυφαίας έκθεσης καινοτομίας και τεχνολογίας στη χώρα έθεσε η πρώτη Beyond 4.0, που διοργανώθηκε από τις 14 έως τις 16 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Business PayPal Pinterest

Το PayPal ενδιαφέρεται για την εξαγορά του Pinterest

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το PayPal ενδιαφέρεται να αποκτήσει έναντι 45 δισεκατομμυρίων δολαρίων την πλατφόρμα του Pinterest.