Η Vodafone Ελλάδας αναδείχθηκε ανάδοχος του διαγωνισμού για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τα μέσα μαζικής μεταφοράς του ΟΑΣΑ. Η Vodafone Ελλάδας θα αναλάβει να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν δίκτυα οπτικών ινών και mobile εφαρμογές, όπως το IoT.
Με την υπηρεσία Vodafone IoT προσφέρεται η δυνατότητα άμεσης ασύρματης διασύνδεσης κάθε είδους συσκευών και εφαρμογών IoT χωρίς την ανάγκη ύπαρξης ενσύρματου δικτύου και ο χρήστης της υπηρεσίας μπορεί να συνδέσει τις συσκευές ή τις εφαρμογές του για αποστολή δεδομένων ή έλεγχο εξ αποστάσεως.
Μέσα από επενδύσεις και συνεχείς βελτιώσεις, είμαστε δεσμευμένοι να παρέχουμε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες ποιότητας οι οποίες φέρνουν τις ελληνικές επιχειρήσεις στον 21ο αιώνα» δήλωσε η κυρία Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια Εταιρικών Πελατών της Vodafone Ελλάδας.
Καλωσήρθατε στον 21ο αιωνα
Στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε λεωφορεία τις μισές μέρες του χρόνου. Το δε μετρό θα έρθει με την ανάπτυξη. Βέβαια είναι μία καλή είδηση και μακάρι να επεκταθεί σε όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες.
Όλα τα χε η Μαριορή ο φερετζές τη μάρανε……
Ουσιαστικα ειναι σαν την oyster που εχουν οι Αγγλοι. οπου 3000 να σταματησεις και οι 3000 εχουν oyster. Πολυ καλο αλλα δεν ξερω αν θα εχει πρακτικη εφαρμογη στη μπανανια
Εγώ θα σχολιάσω για την Vodafone. Την βλέπω, ανεβαίνει δραματικά γρήγορα και είναι πολύ καλό αυτό καθώς είχε το μονοπώλειο η Cosmote και τώρα θα υπάρχει ένας άξιος ανταγωνιστής. Συγχαρητήρια στην Vodafone.
Θα πέσουν hackεριές για τζάμπα μετακίνηση !!
Μας ζαλίσατε με το μετρό στην Θεσσαλονίκη. Ενα εκατομμύριο και μου θέλετε και μετρό και μας ζαλίζετε 30 χρόνια τώρα, τι να πούμε και εμείς στην Αθήνα με 6 εκατομμύρια και άλλους τόσους λαθραίους.
ΥΓ.Άκους εκεί θράσος, ενα εκατομμύριο και μου θέλουνε και μετρό. Ούτε ενα οάκα δεν γεμίζετε όλοι μαζί! Θα κάνουμε και τράμ στο γαιδουρονήσι…
Τώρα για το θέμα, εκτός απο χακεριές και τα εκατομμύρια κάρτες που θα μοιράσουνε τα κόμματα της αριστεράς στους αλλοδαπούς τσάμπα και θα συνεχίσει να πληρώνει ο Ελληνάκος ο φουκαράς για όλους, αν κατάλαβα καλά δεν λειτουργεί σαν το pass της αττικής οδού αλλά απλά αντικαθιστά το εισιτήριο, οπότε στην ουσία άχρηστο είναι. Εκτός κι αν δεν έχω καταλάβει καλά εγώ. Νόμιζα ότι θα φορτώνω 40-50 ευρώ μέσα και θα με χρεώνει σε κάθε μου επίσκεψη.
21 Jump Street, όπου θα πέσει πολύ “jump”
Πολύ προχωρημένο και μοντέρνα για την Ελλάδα των μπαχαλάκιδων και νοοτροπίας του 50. Μηχανήματα σύγχρονα χωρίς αστυνόμευση με προστατευτικο γυαλί και ύψος ικανό να προσπερνά οποίος θέλει δεν νομίζω να έχει αποτέλεσμα. Στη Γαλλία , Αγγλία κλπ το ύψος είναι. 1.80 m και μεταλλικά.