Mercedes-Benz CLS 350 d 4MATIC: Όση τεχνολογία χρειάζεστε σε ένα αυτοκίνητο

Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου και θέλω κάθε στιγμή να μπορώ να αξιοποιώ τα πλεονεκτήματά της είτε έχει να κάνει με τη δουλειά μου, την προσωπική ζωή και τον ελεύθερο χρόνο μου.

Το κομμάτι της τεχνολογίας με συναρπάζει όπως και αυτό των αυτοκινήτων, μιας και επειδή είναι μέσο που κάνει τη ζωή μας ευκολότερη, θέλω να κάνω επιλογές που συνδυάζουν ποιότητα, πολυτέλεια και αξιοπιστία. Πέρα από αυτά, είναι σημαντικό οι επιλογές μου να εμπεριέχουν όσο περισσότερη τεχνολογία είναι δυνατόν έτσι ώστε η ζωή μου να γίνεται πιο ποιοτική και άνετη, όπως ο κάθε άνθρωπος επιθυμεί και ονειρεύεται.

Για αυτό το λόγο επέλεξα τη Mercedes-Benz και τη CLS 350 d 4MATIC η οποία συνδυάζει πολυτέλεια, επιδόσεις αλλά τεχνολογία αρκετή για να με κάνει έναν ευτυχισμένο άνθρωπο και δικαιωμένο για την επιλογή μου κάθε φορά που βρίσκομαι στη θέση του οδηγού. Μια θέση που σου επιτρέπει να απολαμβάνεις μικρές και μεγάλες διαδρομές με την ποιότητα, αξιοπιστία, ασφάλεια και καινοτομία που εξασφαλίζει η Mercedes-Benz, ειδικά όταν έχει κάποιος στα χέρια του την πλατφόρμα Mercedes Me, η οποία περιλαμβάνει ένα “πακέτο” ειδικά προσαρμοσμένων υπηρεσιών κινητικότητας, συνδεσιμότητας, service και χρηματοδότησης καθώς και εμπειρίες μιας εταιρείας που διαρκώς εξελίσσεται.

Με το καλοκαίρι να κάνει έντονη την παρουσία του και το Σαββατοκύριακο να είναι προ των πυλών, η προγραμματισμένη εξόρμησή μου σε προορισμό της Πελοποννήσου ήταν πιο κοντά από ποτέ και η προσμονή μου για τη διαδρομή με τη CLS 350 d 4MATIC ακόμα μεγαλύτερη. Έτσι, με το πρώτο φως της ημέρας και έχοντας πακετάρει τα άκρως απαραίτητα, ήμουν έτοιμος να αφήσω την καθημερινότητά μου πίσω και να απολαύσω στιγμές μακριά από την πόλη.

Στη συνέχεια και πριν επιβιβαστώ στο αυτοκίνητό μου, ρίχνοντας μια ματιά στα τελευταία email, ήρθε η στιγμή να ενεργοποιήσω το Mercedes Me app στο smartphone, το οποίο “κατέβασα” από την πρώτη στιγμή που ήρθε στα χέρια μου η νέα CLS 350 d 4MATIC. Ανοίγοντας την εφαρμογή αυτό που αντίκρισα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου μιας και ενώ ήμουν κυριολεκτικά στην άνεση του σπιτιού μου, είχα κάθε λεπτομέρεια του οχήματός μου στα χέρια μου.

Το app είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε κάθε πληροφορία να είναι άμεσα προσβάσιμη και ευανάγνωστη, με το πρώτο στοιχείο που με κέρδισε να είναι η φωτογραφία του οχήματός μου στο πάνω μέρος της εφαρμογής, μια λεπτομέρεια που αν μη τι άλλο σε κάνει να χαμογελάς. Κάτω από τη φωτογραφία υπήρχε μια πληροφορία την οποία δε θα γνώριζα μέχρι να εισέλθω στο αυτοκίνητο και αυτή είχε να κάνει με τα καύσιμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ξεκάθαρη εικόνα για το πόσα καύσιμα είχα διαθέσιμα ενώ τριγυρνούσε στο μυαλό μου η σκέψη “να πάω σε πρατήριο καυσίμων για ανεφοδιασμό”. Το ευτύχημα ήταν πως τελικά δε χρειαζόταν να βάλω καύσιμα αφού το Mercedes Me app με ενημέρωσε μέσω της ένδειξης “Fuel Level” πως είχα ακόμα αρκετά για μια απόσταση σχεδον 480 χιλιομέτρων, ενώ για να πάω και να επιστρέψω από τον προορισμό που είχα στο μυαλό μου, χρειαζόμουν σχεδόν 270 χιλιόμετρα.

Έπειτα, πριν από κάθε εξόρμηση έχω στο μυαλό μου να ελέγξω τα υγρά των φρένων και τον αέρα στα ελαστικά του οχήματος έτσι ώστε να έχω μια ασφαλή μετακίνηση. Ποτέ δεν πίστευα πως όλες αυτές τις πληροφορίες θα τις είχα διαθέσιμες κυριολεκτικά στα χέρια μου. Το app το οποίο είναι συνδεδεμένο με τη CLS 350 d 4MATIC, με ενημέρωσε μέσω των ενδείξεων “Brake Fluid” και “Tires” πως τόσο τα υγρά των φρένων όσο και ο αέρας στα ελαστικά ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα ενώ η μηχανή και τα φρένα με τις ενδείξεις “Engine” και “Brake Lining” βρίσκονται σε εξίσου φυσιολογική κατάσταση. Εκείνη τη στιγμή ήταν που συνειδητοποίησα πως ακόμα βρισκόμουν καθισμένος αναπαυτικά στον καναπέ του σπιτιού και πως όλα αυτά τα βλέπω μέσα από το Mercedes Me app, που η Mercedes-Benz έχει σχεδιάσει με τρόπο που είναι κατανοητές όλες οι πληροφορίες και προβάλλονται στο χρήστη της εφαρμογής, διαπιστώνοντας το πόσο δικαιωμένος είμαι για τις επιλογές μου.

Τέλος, φτάνοντας στη στιγμή να αποχωρήσω από το σπίτι μου, με το κινητό ακόμα στα χέρια μου και μέσα στο Mercedes Me app, διαπιστώνω πως μπορώ να ενεργοποιήσω τον κλιματισμό στη CLS 350 d 4MATIC έτσι ώστε μέχρι να επιβιβαστώ και να αναχωρήσω να έχει διαμορφωθεί ένα δροσερό περιβάλλον κάνοντας την οδήγηση μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία. Έτσι πατώντας στο πεδίο “Pre-Heat“(1) ενεργοποίησα τον κλιματισμό, και στη συνέχεια έκανα tap στο “Door Locks” για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες του αυτοκινήτου και στο “Trunk” για να ανοίξει ο χώρος των αποσκευών και να τοποθετήσω τη χειραποσκευή έτσι ώστε γεμάτος χαρά να επιβιβαστώ και να αναχωρήσω για να απολαύσω μια ακόμα οδηγική εμπειρία που η Mercedes-Benz μπορεί να προσφέρει.

Σημειώσεις
1. Προς το παρόν η υπηρεσία Pre-Heat δεν είναι διαθέσιμη για την χώρα μας.

Sponsored

Επεξεργάστηκε την 2 Νοεμβρίου 2021 11:07

Σχόλια

  • Δεν μας είπατε και την τιμή όμως του αυτοκινήτου
    Αυτές οι τεχνολογίες δεν υπάρχουν στα φθηνά μοντέλα της εταιρεία που πχ κοστίζουν 40.000€
    Δεν έχουν τα απλά αυτοκίνητα αισθητήρες στα υγρά φρενών, στην πίεση των ελαστικών και λοιπά
    Εδώ η Audi σε μοντέλο A5 2010 δεν έχει βάλει αυτόματο πιλότο. Και πολλά αλλά παραδείγματα

    Για να δούμε εμείς αυτές τις τεχνολογίες σε αυτοκίνητα ενός μέσου έλληνα θα φτάσουμε πιστεύω 2025+
    Μέχρι τότε Mercedes me No

  • @Tasos Spanos

    Μια χαρά υπάρχουν .. Στα φθηνά μοντέλα της εταιρείας . Όσον αφορά το mercedes me πρώτα μπήκε στην A class! Στο ποιο φθηνό μοντέλο της εταιρείας ..

    Αυτόματο πιλότο σε Audi του 10 .. ;;;;
    Σε βρίσκω πλήρως ανενημερωτο όσον αφορά τον κλάδο του αυτοκινήτου .
    Αυτόματο πιλότο είχα σε BMW E36 convertible 10/98 παράλληλα με διζωνικό κλιματισμό και φουλ onboard Computer με κωδικό για να βάζεις μπροστά το αυτοκίνητο ..

  • Θα συμφωνήσω με τον Chris ...
    Επίσης αυτό που όλοι λένε αυτόματο πιλότο είναι το ταπεινό cruise control που είχα μέχρι και σε Citroen DS3 του 2010... Αυτόματος πιλότος με την έννοια των λέξεων είναι αυτό που μπαίνει τώρα σιγά σιγά (πολύ σιγά) στη ζωή μας και υπάρχει ακόμα και στο νέο "φτηνο" Nissan leaf των €30.000...
    Όσο για το "Mercedes me" πραγματικά επειδή είχα την τύχη να το δω από κοντά σε A class 2018 ,είναι μία υπέροχη υλοποίηση και οι φωνητικές εντολές έχουν τη πλάκα τους...

  • Παιδιά άλλο πράγμα ήθελε να πει ο Tasos Spanos. Ότι οι απλές εκδόσεις δεν έχουν τίποτα απο όλα αυτά. Πχ για να πάρεις μια Αclass 2018 με αυτά τα καλούδια μπορεί να πατήσεις τα 50000 ευρώ για πλάκα. Αν δείτε τις αρχικές εκδόσεις και τις αντίστοιχες τιμές θα κλάψετε... Και δεν είπε ότι δεν υπαρχει σαν επιλογή το cruise σε Α5του 2010. Προφανώς και υπάρχει. Αλλά δεν είναι δυνατόν σε αουντι του 2010 με μια σε σεβαστή τιμή να μην έχει στο βασικό εξοπλισμό. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και σε μερκ και σε bmw

  • Μα από τα extras βγάζουν οι εταιρείες αυτοκινήτων!
    Ακούς «προνομιακή τιμή τόσο». Το σκέφτεσαι...το ξανασκέφτεσαι...λες δεν θα πάρω μεταχειρισμένο θα δώσω 5 φράγκα παραπάνω να πάω στο τωρινό μοντέλο βιτρίνα...πας στην αντιπροσωπεία και διαπιστώνεις οτι αυτή η τιμή αφορά έκδοση που έχει standard 4 ρόδες και 1 τιμόνι. Όλα τα άλλα είναι extra!

    ΥΓ. Όταν βλέπεις βασική έκδοση Audi/BMW/Mercedes/Volvo που κάνει 25000 δεν σημαίνει οτι έχει πάνω ότι και και ένα Ford στα ίδια λεφτά...
    ΥΓ. Αφού έχουν βάλει στις standard εκδόσεις το A/C (όχι Clima) πάλι καλά να λέμε!

  • Επίσης σε πολλά μοντέλα οι βασικές εκδόσεις είναι συστημένες για τις εταιρείες leasing που δεν τους ενδιαφέρει τι θα έχει το όχημα παρά μόνο η χαμηλή τιμή.

  • Επί της ουσίας όμως η εφαρμογή της τεχνολογίας σε περισσότερους κλάδους στη ζωή μας φαίνεται συναρπαστική όταν έχει τέτοιες εφαρμογές!
    Τώρα που βγαίνουμε απο την κρίση θα πάρω τρία τέτοια για να το παίξω μούρη 😝😝😝😝

  • Βρε σεις μιλάτε σοβαρά. Οποιαδήποτε βασική έκδοση σήμερα, ακόμη και ενός lada έχει πράγματα επάνω που στην δεκαετία του 90 δεν τα έβρισκες ούτε σε έξτρα. Δηλαδή τι θέλετε να έχει το αυτοκίνητο στη βασική; Μασάζ στα καθίσματα; Πότε γεννηθήκατε; Το 98;

  • @Makis φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα. Θα σου πω για την c class μιας και πήρα σχετικά πρόσφατα. Αμαξι με αρχική περίπου 38 αν δεν δώσεις πάνω από 48 ντρέπεσαι να πεις ότι έχεις μερσεντες γιατί δεν βλέπετε και δεν μπορείς να προσπεράσεις ένα μικρομεσαίο.

  • Δεν έχω ιδέα. Ότι πεις. Γενικά βαριέμαι τις απαντήσεις λόγω ηλικίας μου, πες μου όμως τι δεν έχει και τι θα έπρεπε να είχε στα 38 που πέταξες...συγκεκριμένα!!!

  • @Makis το δικό μου ξεκινούσε περίπου στα 110 και με τα συν έφτασε 140. Που ήταν και "φουλ" έκδοση. Στα 38 πάντως που έκατσα και το έψαξα λίγο, έχει ρεζερβουάρ 41lt. Αμάξι για ταξίδια. Αν θες 66lt συν. CD player συν. Parktronic συν. Εξωτερικά χαλια χωρίς κάποιο πακέτο. Πάντως αν βαριέσαι τις απαντήσεις λόγω της ηλικίας μπορείς να μπεις στο configurator της Mercedes και να δεις τι έχουν συν και τι χρεώνουν για το καθένα

  • @Makis
    Αν εννοείς οτι πλέον έχουν όλα καταλύτη, υδραυλικό τιμόνι (ή ηλεκτρικό), αερόσακους, abs και δεξί καθρέφτη έχεις ένα δίκιο...

  • Εννοώ ότι αυτοκίνητα των ούτε 10Κ εάν δεν πληρούν τα minimum standards ασφάλειας της EU δεν μπορούν να εισαχθούν καν. Αλλά οι περισσότεροι μιλάτε για μπλιμπλίκια.

  • @Makis:
    Μα δεν αναφερόμαστε στα στοιχειώδη όπως είναι το θέμα της ασφάλειας το οποίο είναι προφανές οτι δεν (θα πρέπει να) αποτελεί πολυτέλεια για να είναι στα extras. Εγώ (και οι υπόλοιπο αν έχω καταλάβει καλά) αναφερόμαστε σε βοηθήματα που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα πλέον σε ένα σύγχρονο όχημα (αν θεωρήσουμε οτι η τεχνολογία εξελίσεται) αλλά οι εταιρείες τα χρησιμοποιούν ως «τυράκια» για να πας σε ακριβότερες εκδόσεις...

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Ιάκωβος Μπελώνιας

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.