Cars

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες Tesla στην Ελλάδα, αυτές είναι οι τιμές

Αυτές είναι οι επίσημες τιμές για να αγοράσεις Tesla στην Ελλάδα όπως τις μάθαμε από το partner site, Autonomous.gr. Tα διαθέσιμα μοντέλα στην Ελλάδα είναι τα Model S, Model 3 και Model X σε διαφορετικές εκδόσεις με την τιμή του πιο προσιτού Model 3 να ξεκινάει από τα 45.990 ευρώ για την έκδοση Standard Range Plus και την πιο ακριβή έκδοση του Model X να ξεκινάει από τα 105.990 ευρώ.

Tesla Model S, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Long Range, από 83.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 99.990 ευρώ
Περισσότερα για το Model S, εδώ.

Tesla Model 3, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Standard Range Plus, από 45.990 ευρώ
Έκδοση Long Range, από 54.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 60.990 ευρώ
Περισσότερα για το Model 3, εδώ.

Tesla Model X, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Long Range, από 89.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 105.990 ευρώ
Περισσότερα για το Model X, εδώ.

Επισκεφτείτε την ελληνική σελίδα της Tesla για να μάθετε περισσότερα: www.tesla.com/el_GR

Κίνητρο αγοράς «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
Όλα τα οχήματα Tesla με βασική τιμή μέχρι 50.000 ευρώ προ φόρων είναι επιλέξιμα για 15% επιδότηση με μέγιστη μείωση 6.000 ευρώ στην τιμή αγοράς για ιδιώτες ή 5.500 ευρώ για εταιρείες. Οι εταιρείες μπορούν να διεκδικήσουν το κίνητρο αγοράς για έως και 3 αυτοκίνητα. Για να διεκδικήσετε το κίνητρο, μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση μέσω του ιστότοπου της Κυβέρνησης. Η Κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι τα οχήματα τα οποία έχουν αγοραστεί από τις 7 Αυγούστου 2020 θα είναι επιλέξιμα για το κίνητρο.

0% φόρος εταιρικών αυτοκινήτων
Όλοι οι ιδιοκτήτες εταιρικών αυτοκινήτων Tesla δικαιούνται να επωφεληθούν από το κίνητρο φόρου εταιρικών αυτοκινήτων 0%—που παρέχει σημαντική εξοικονόμηση σε σχέση με την κατοχή ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου εταιρικού αυτοκινήτου Οι οδηγοί αυτοκινήτων Tesla πληρώνουν 0% φόρο εταιρικών αυτοκινήτων για τα πρώτα 40.000 ευρώ της τιμής αγοράς προ φόρων και φορολογούνται για το υπολειπόμενο ποσό άνω των 40.000 ευρώ. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς 55.000 ευρώ προ φόρων υπόκειται σε φόρο εταιρικών αυτοκινήτων σαν να ήταν αυτοκίνητο με τιμή 15.000 ευρώ.

Φόρος ταξινόμησης
Όλα τα οχήματα Tesla εξαιρούνται από τον Ελληνικό φόρο ταξινόμησης οχήματος κατά την αγορά ενός νέου οχήματος. Τα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα, επιβαρύνονται όλα με φόρο ταξινόμησης που καθορίζεται από τις εκπομπές CO2 και την τιμή τους.

Ετήσια τέλη κυκλοφορίας
Όλα τα οχήματα Tesla απαλλάσσονται από τα ετήσια Ελληνικά τέλη κυκλοφορίας. Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα επιβαρύνονται με ετήσιο τέλος βάσει του κυβισμού του κινητήρα τους.

Ειδικές αποσβέσεις
Τα εταιρικά οχήματα Tesla μπορούν να αποσβένονται με επιπλέον 50% της τιμής του αυτοκινήτου για αξία αυτοκινήτου έως και 40.000 ευρώ προ φόρων. Η αξία του αυτοκινήτου πάνω από 40.000 ευρώ προ φόρων μπορεί να αποσβεστεί κατά 25% επιπλέον. Διατίθενται πρόσθετα οφέλη απόσβεσης για αυτοκίνητα που αγοράζονται σε νησιά.

Δωρεάν στάθμευση
Από την 1η Ιανουαρίου 2021, όλα τα οχήματα Tesla θα εξαιρούνται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης στην Ελλάδα για 2 χρόνια. Οι οδηγοί θα πρέπει να εγγραφούν για να λάβουν ένα ειδικό «σήμα» για το όχημά τους, ώστε να είναι δυνατή η αναγνώρισή του για την εξαίρεση.
Περισσότερες πληροφορίες

Επεξεργάστηκε την 31 Ιουλίου 2020 11:26

Σχόλια

  • Πιο ακριβή και από τα φθηνότερα mercedes Audi Bmw και ηλεκτρικά αλλων εταιρίων.
    Ολοι θα σπεύσουν να την αγοράσουν.
    Απατα θα πάνε από πωλήσεις.
    Για την Ελληνική πραγματικότητα κ μισθούς δεν κανουν.
    Ειναι για πολύ πολύ ακριβά πορτοφολια.
    Και δεν είναι hate αλλα η πραγματικότητα
    Σημαντική κίνηση πάντως απο Tesla για την Ελλαδιτσα μας αρκεί να πριμοδότησει το κράτος καλύτερα τα ηλεκτρικα ώστε να μπορέσει να το χαρεί κ ο μέσος Έλληνας..

  • Με τέτοιους μισθούς δεν είναι για να αγοράσεις τέτοιο αυτοκίνητο...

    Εδώ να πούμε με ~700€/μήνα μισθό οριακά συντηρούμε αμάξι χαμηλών κυβικών (~1200cc)...

  • Προφανώς όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα των 50.000€-100.000€ να χρειάζονται επιδότηση για να πάρουν αυτοκίνητο, αλλιώς δεν εξηγείται ο λόγος που ο κύριος που θα σκάσει 106.990€ για το Tesla Model X Performance θα πάρει την έκπτωση-επιδότηση των 6.000€, όσο για το αν είναι οικολογικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτα να μας πουν πόσους εκατομμύρια τόνους νερού και χώματος μολύνουν κατά την διάρκεια της εξόρυξης και την επεξεργασίας των τοξικών μεταλλευμάτων που χρησιμοποιούνται για τις μπαταρίες, τι θα γίνονται τα τοξικά υλικά που δεν ανακυκλώνονται γιατί χάνουν τις ιδιότητες τους (να κρατάνε ρεύμα) των μπαταριών όταν αυτές θα φτάνουν στο τέλος της ζωής τους, να μας πουν πόσους εκατομμύρια τόνους νερού και χώματος μολύνουν επιπλέον για την εξόρυξη και την επεξεργασία του χαλκού που χρησιμοποιείται στους ηλεκτροκινητήρες κατά την διάρκεια της εξόρυξης του λόγο αυξημένης ζήτησης, να μας πουν τι θα γίνει όταν λόγο αυξημένης ζήτησης ο χαλκός ίσως φτάσει την τιμή του ασημιού ποιος θα πληρώσει για τις τεράστιες αυξήσεις στις τιμές ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών προιόντων και εργασιών, και για τέλος μιας και είμαστε στην Ελλάδα που κάθε καλοκαίρι έχουμε συνεχόμενες διακοπές ρεύματος γιατί ένα Ηλεκτρικό αυτοκίνητο να επωφελείται μείωσης τιμής και απαλλαγής των τελών κυκλοφορίας και να θεωρείται οικολογικό όταν στην ουσία θα φορτίζει από ρεύμα που παράγεται από τον καρκινογόνο λιγνίτη και θα επιβαρύνει το δίκτυο της ΔΕΗ που ήδη έχει σοβαρά προβλήματα πχ στην περιοχή μου κάθε καλοκαίρι έχουμε 1-2 διακοπές ρεύματος την ημέρα. Αυτό το μέτρο με βρίσκει κάθετα αντίθετο και για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω αλλά κυρίως και για το ποσό, δεν μιλάμε για αυτοκίνητα που απευθύνονται σε οικονομικά ασθενέστερους αλλά σε οικονομικά υπερβολικά ευκατάστατους και οι οποίοι δεν έχουν ανάγκης της έκπτωσης, αντίθετα σε φθηνά αυτοκίνητα των εως 15.000€ που αγοράζουν όλοι όσοι δεν είναι πλούσιοι και είτε είναι χαμηλοσυνταξιούχοι, χαμηλόμισθοι, άνεργοι κλπ δεν έχουν κανενός είδους έκπτωση, ούτε στην τιμή, ούτε στα τέλη ταξινόμησης, ούτε στα τέλη κυκλοφορίας, ενώ για τέλος αφού στην Ελλάδα μας έπιασε φαγούρα οικολογίας και περιβάλλοντος γιατί δεν βγάζουν πάλι το μέτρο τις απόσυρσης και επιδότησης όλων νέων αυτοκινήτων Euro6 κλπ και να αποσυρθούν τα 20ετίας και 30ετίας αυτοκίνητα που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα ???

    • Για τα ηλεκτρικά πάνω από 50.000 ευρώ προ φόρων δεν υπάρχει επιδότηση, οπότε την έκπτωση την παίρνουν μόνο οι "φθηνές" εκδόσεις του model 3. Τώρα βέβαια και πάλι 40.000 ευρώ αυτοκίνητο ακόμη και με την έκπτωση στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν είναι και πολλοί αυτοί που μπορούν να το αγοράσουν, όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά που ξεκινάνε από 30.000 ευρώ και κάπως γίνεται καλύτερη η τιμή με την έκπτωση, με το πιο φθηνό απ'όλα να είναι το UP της VW που κατεβαίνει στα 18.000 ευρώ που με καμία δύναμη δεν τα έδινα γι'αυτό το κάρο εεε συγνώμη αυτοκίνητο.
      Στα υπόλοιπα που λες έχεις ένα δίκιο αλλά είναι μεγάλη κουβέντα με πολλούς παράγοντες.

    • Καλημέρα Greg,

      Βλέπω συχνά την συγκεκριμένη επιχειρηματολογία στους πολέμιους των ηλεκτρικών οχημάτων, όμως είναι μια generic επιχειρηματολογία η οποία δεν είναι ακριβής και δεν είναι αρκετή για να αποφανθεί κάποιος κατά των οχημάτων αυτών.

      Επειδή τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με το κομμάτι των ηλεκτρικών οχημάτων, πάμε επιγραμματικά να δούμε αυτά που λες.

      1) Εξόρυξη και ανακύκλωση υλικών μπαταριών. Ισχύει ότι υπάρχει κάποια περιβαλλοντική επίπτωση στην εξόρυξη του κοβαλτίου και του λιθίου, υλικών που είναι απαραίτητα (προς στιγμή) για τις μπαταρίες υψηλής τάσης. Όμως δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το πετρέλαιο. Η εξόρυξη του πετρέλαιου, η μεταφορά του στο διυλιστήριο, η διύλισή του, κατόπιν η μεταφορά στο βενζινάδικό και τέλος η καύση του και τα παράγωγά της από έναν κινητήρα με μέγιστο βαθμό απόδοσης περίπου 40-42% στην καλύτερη περίπτωση (σε σύγκριση με το 95% ενός κινητήρα μόνιμου μαγνήτη που χρησιμοποιείται ευρέως στην ηλεκτροκίνηση) είναι πολύ πιο ρυπογόνα.

      Σε ότι αφορά την κατασκευή, πολλά εργοστάσια που ασχολούνται με κατασκευή μπαταριών υψηλής τάσης ή/και οχημάτων είναι περιβαλλοντικά ουδέτερα, με την απαραίτητη ενέργεια για την λειτουργία τους, να λαμβάνεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

      Σε ότι αφορά την ανακύκλωση, ήδη κατασκευάζονται εργοστάσια στην Ευρώπη για την ανακύκλωση των μπαταριών υψηλής τάσης. Επίσης όταν η μπαταρία δεν είναι πια κατάλληλη για χρήση στο αυτοκίνητο, μπορεί να έχει δεύτερη ζωή σαν αποθήκευση ενέργειας σε ένα σπίτι, π.χ. από φωτοβολταϊκά. Επίσης η διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας υψηλής τάσης είναι τρομακτικά μεγάλη. Οι σημερινές μπαταρίες έχουν αντοχή για τουλάχιστον 500.000 χιλιόμετρα και είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί το έχω δει, μπαταρία υψηλής τάσης να έχει κάνει 1.350.000 χιλιόμετρα και να δουλεύει ακόμα.

      2) Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η καραμέλα του λιγνίτη. Αυτή τη στίγμη περίπου το 1/3 του ρεύματος στην Ελλάδα παράγεται από αυτόν και οι ισοδύναμοι ρύποι ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου λόγω ηλεκτροπαραγωγής, είναι κάτω από 80 gr CO2/km, δηλαδή χαμηλότερο ακόμα και από 1000άρια που καίνε φυσικό αέριο.

      3) Η ΔΕΗ θα μπορεί να ανταπεξέλθει στην ηλεκτροπαραγωγή; Με μεγάλη άνεση. Καταρχήν τα περισσότερα οχήματα θα φορτίζονται το βράδυ όπου η ζήτηση είναι έτσι και αλλιώς χαμηλή. Επίσης, τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν την δυνατότητα να δίνουν ρεύμα στο δίκτυο τις ώρες αιχμής και να το παίρνουν πίσω όταν η ζήτηση είναι χαμηλή. Τέλος, ακόμα και αν προσγειώνονταν με έναν μαγικό τρόπο 1.000.000 οχήματα αύριο στην Ελλάδα, η επιπλέον ηλεκτροπαραγωγή που θα απαιτείτο θα ήταν 4%.

      4) "Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ακριβό". Είναι, αλλά όχι όσο νομίζουμε και σε μερικές περιπτώσεις είναι και φτηνό. Εξηγούμαι πάραυτα. Το βασικό Tesla Model 3 στην Ελλάδα κοστίζει 46000 ευρώ και είναι 350 άλογα και αποδίδει 500 Nm ροπής. Ένα αντίστοιχο θερμικό βενζίνης έχει πάνω από 60.000 ευρώ. Το ίδιο αυτοκίνητο έχει κόστος ανά 100 χιλιόμετρα σε καύσιμο περίπου 20 ευρώ ενώ το Tesla έχει 2-2.5 ευρώ. Τέλη δεν έχει, η συντήρησή του είναι αστεία σε σχέση με το θερμικό, είναι αθόρυβο, έχεις ακαριαία επιτάχυνση λόγω ροπής από 0 rpm, χαμηλότερο κέντρο βάρους, πολύ καλύτερη αεροδυναμική και εν τέλει πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Γιατί είναι ακριβό; To Model 3 Performance έχει 0-100 σε 3.4'' και κοστίζει 61000 €. Ποιο θερμικό αυτοκίνητο έχει αυτές τις επιδόσεις σε αυτά τα λεφτά; Μην ψάχνεις. Κανένα.

      5) Ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 15.000€ θα έρθουν όταν η ηλεκτροκίνηση γενικευτεί. Ότιδήποτε αφορά λίγους στην αρχή, είναι ακριβό. Επίσης ο ερχομός των μπαταριών στερεάς κατάστασης θα καταστήσει το θερμικό αυτοκίνητο δεινόσαυρο.

      Παρακαλώ πολύ όταν γράφουμε κάτι στην δημόσια σφαίρα να είναι όσο το δυνατόν δίκαιο και ακριβές, γιατί μας διαβάζει ενδεχομένως πολύς κόσμος και αν γράφουμε ανακρίβειες και πράγματα που έχουν βάση αλήθειας και σάλτσα υπερβολής από πάνω, αυτό αναπαράγεται και καταλήγει πολύς κόσμος να έχει λανθασμένη άποψη για το ζήτημα.

      Όπως λέει και ο μέγας Albert Camus "Mal nommer les choses, c'est ajouter au malheur du monde". Δηλαδή "Όταν ονομάζεις άσχημα τα πράγματα, προσθέτεις στην δυστυχία του κόσμου."

      • Δεν θα κάτσω να κάνω συζήτηση, έχεις άμεσα συμφέροντα το να υποστηρίξεις την ηλεκτροκίνηση καθώς όπως είπες ασχολείσαι επαγγελματικά, δηλαδή τα πουλάς, εγώ πάλι δεν πουλάω ούτε ηλεκτρικά ούτε βενζινοκίνητα άρα βλέπω τα πράγματα ποιο αντικειμενικά καθώς δεν έχω κανενός είδους συμφέρων να διαλέξω πλευρά. Λοιπόν, απλά θα σου πω το εξής, επειδή έκανες την αστεία σύγκριση το πόσο μολύνει η εξόρυξη του πετρελαίου με την εξόρυξη τοξικών ορυκτών, καταρχήν στο πετρέλαιο έχουμε άντληση δεν έχουμε εξόρυξη, άρα μόλυνση έχουμε μόνο κατά την διάρκεια της επεξεργασίας του για να βγουν τα παράγωγα, λοιπόν κάνε έναν κόπο και δες πόσα δις λίτρα νερού και πόσους εκατομμύρια τόνους χώματος μολύνονται ανά ορυχείο κοβαλτίου, λιθίου κλπ τοξικών υλικών και μετά ξανά σκέψου το πόσο οικολογικά είναι. Τέλος.

        • Πρώτη φορά βλέπω άνθρωπο να λέει ότι το πετρέλαιο έχει λιγότερες περιβαλλοντικές και μη επιπτώσεις από άλλα είδη. Δεν θα μιλήσω για τους πολέμους που έχουν γίνει στο όνομά του, αλλά ρε τρελέ, συγκρίνεις τα ατυχήματα που έχουν γίνει τόσο σε tankers όσο και σε πλατφόρμες άντλησης του υπό εξόρυξη πετρελαίου με τις διαδικασίες εξόρυξης του κοβαλτιου, λιθίου κλπ? Έλα πες την αλήθεια. Έχεις άγνοια τι εστί πετρέλαιο...

      • Θα σταθώ σε ένα σημείο του σχολίου σου, Νο 4. Performance αυτοκινήτου δεν είναι μόνο το 0-100 που φυσικά είναι καταπληκτικό νούμερο το 3.4". Τι να το κάνεις όμως όταν ο οδηγική συμπεριφορά (στρίψιμο ας πούμε) οποιουδήποτε Tesla, είναι κοντά στις δυνατότητες ενός mini cooper s. Έχεις δει μετρήσεις αξιώσεων ενός Tesla σε καμμία πίστα; Μόνο ευθεία.

        • Μάκη το θέμα δεν είναι οι επιδώσεις, τα ηλεκτρικά δεν είναι η εναλλακτική των Sport αυτοκινήτων για να ασχοληθούμε με τις επιδώσεις, είναι (λένε) η οικολογική καθαρή πρόταση στην μετακίνηση έναντι των αυτοκινήτων με εσωτερικό κινητήρα καύσης, αυτά τα νουμεράκια εντυπωσιασμού για τις επιδώσεις τα χρησιμοπιουν οι έμποροι για να πείσουν το κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί δεν μας λένε όμως που πήγε γνωστό περιοδικό αυτοκινήτου με ένα Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Αθήνα-Τρίκαλα-Αθήνα και για να τους φτάσει η μπαταρία εως τα Τρίκαλα, μετά να την φορτίσουν εκεί και να επιστρέψουν Αθήνα έκαναν 10ώρες, ένα δρομολόγιο που με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα τον είχες κάνει πήγαινε έλα 6 ώρες. Να το χέσ0 τα 0-100 αν είναι να πάω διακοπές και να μου βγαίνει η παναγία στον δρόμο για να φτάσω, να κάνω μια αιωνιότητα και μια μέρα όπου πηγαίνω γιατί πρέπει να φορτίζω για ώρες, να κάθομαι να κάνω ολόκληρο σχεδιασμό επιβίωσης του ταξιδιού μου για να ξέρω που να φορτίσω ώστε να φτάσω και να μην μείνω στον δρόμο κλπ, να μην έχεις δικό σου γκαράζ και να θέλει φόρτησμα το αυτοκίνητο σου, άντε να βρεις που θα κάτσεις 4=8 ώρες να φορτίσεις το αυτοκίνητο σου, η μόνη τους ρεαλιστική χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εντός πόλης, για σπίτι-δουλειά-σπίτι σπίτι-σχολείο τα παιδιά-σπίτι, δεν κάνουν για τίποτε άλλο, την ίδια δουλειά την κάνεις με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης των 10.000€, δεν χρειάζεσαι ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 30.000€-50.000€-100.000€ το οποίο ένα παιχνίδι για τους πλούσιους...

        • Καλημέρα Μάκη,

          Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Το Mini Cooper S δεν έχει κακή οδική συμπεριφορά. Ίσα-ίσα, είναι από τα supermini με το καλύτερο handling.

          Πέρα από αυτό, επειδή τυγχάνει να έχω οδηγήσει Tesla σε πίστες στο εξωτερικό, σε πληροφορώ ότι το κράτημά τους στις στροφές είναι εξαιρετικό και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς με τις προδιαγραφές που έχουν.

          Ακαμψία πλαισίου, αρχιτεκτονική ανάρτησης, ακαριαία μετάδοση λόγω ηλεκτρικών μηχανών, 50-50 κατανομή μαζών και χαμηλό κέντρο βάρους, συμβάλλουν στο να έχεις πολύ καλό handling.

          Φυσικά δεν είναι όλα ρόδινα καθώς το βάρος είναι μεγαλύτερο σε σχέση με αντίστοιχο θερμικό, αλλά θα λυθεί και αυτό όταν θα πάμε σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

          Πάντως αν θυμάμαι καλά, ένα περιοδικό είχε βάλει σε πίστα το Model 3 Performance εναντίον της BMW M3 και το Τesla ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερο στον γύρο.

      • Θα κάνω αντιγραφή / επικόλληση το κείμενο σου φίλε μου και θα το στέλνω όταν υπάρχει ανάγκη σε δικούς μου ανθρώπους, γιατί εξηγεί με τρομερή απλότητα και ακρίβεια πως έχουν τα πράγματα με τα ηλεκτρικά οχήματα. Μπράβο σου και χαρά στο κουράγιο σου έστω και αν εμπορεύεσαι και προωθείς ηλεκτρικά οχήματα. Όποιος έχει άνω του μετρίου αντίληψη θα καταλάβει τι ακριβώς γράφεις και θα ξεκαθαρίσει στο μυαλό του πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη με τα ηλεκτρικά οχήματα και ότι είναι πολύ σημαντικό και για εμάς και για τον πλανήτη που ζούμε.

        Όσοι πιστεύουν ότι δεν έχει μέλλον η ηλεκτροκίνηση απλά δεν γνωρίζουν. Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν και αυτή η μάζα ανθρώπων. Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί που "ονομάζουν άσχημα τα πράγματα" και δυστυχώς ΝΑΙ "προσθέτουν στην δυστυχία του κόσμου". Δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς τίποτε για αυτό εκτός της εξάπλωσης γνώσης και σωστών απόψεων.

        Copy/Paste my friend και θα το στείλω σε όλους τους συγγενείς / φίλους και γνωστούς.

        Να είσαι καλά :)

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.