AMD Navi GPU: Πατέντα για το Variable Rate Shading

1

AMD Navi GPU: Πατέντα για το Variable Rate Shading

Η Nvidia πριν μερικούς μήνες κυκλοφόρησε τις νέες RTX κάρτες γραφικών οι οποίες για ακόμη μία φορά υπερισχύουν αυτών της AMD. RTX Ray tracing, DLSS και Variable Rate Shading ήταν προνόμοια που είχαν αποκλειστικά οι κάρτες της Nvidia.

Σε report που αναρτήθηκε στο PCGamesN, η AMD ετοιμάζει πατέντα η οποία θα φέρει το Variable Rate Shading στις επερχόμενες Navi GPU των 7nm που θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι του 2019 σύμφωνα με φήμες.

Τι είναι όμως το Variable Rate Shading;
Η ανάλυση των monitor, των τηλεοράσεων και των VR headset συνεχίζει να αυξάνεται και οι GPUs δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους ρυθμούς αυτούς. Ωστόσο σε κάθε νέα γενιά GPU παρατηρείται μία αύξηση στην απόδοση της τάξεως του 20-30%.

AMD Navi GPU: Πατέντα για το Variable Rate Shading

Οι κάρτες γραφικών που τρέχουν 4K παιχνίδια πρέπει να αυξήσουν το performance κατά τουλάχιστον 4 φορές σε σχέση με τα 1080p παιχνίδια. Το VRS δίνει την δυνατότητα στους developers να υλοποιήσουν μερικά shortcuts τα οποία αυξάνουν το performance όταν τα παιχνίδια τρέχουν σε ultra high αναλύσεις.

Το VRS λύνει μερικά sections ενός frame με λεπτομέρεια ( όπως είναι το κέντρο της οθόνης ) ενώ μειώνει την λεπτομέρεια σε άλλα sections της οθόνης ώστε να μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να γίνει render ένα frame.

Η Nvidia δήλωσε πως η 1660 Ti μπορεί να πετύχει αύξηση στα FPS κατά 50% σε σχέση με την 1060 χάρη στο VRS.

Πηγή

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
I am Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
I am
Επισκέπτης
I am

Δεν μου αρέσει αυτή η λογική
Απλά πηγαιντε το λίγο πιο αργά
Έτσι τι αλλιώς υπάρχουν ήδη κάρτες που παίζουν 4κ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα