Το DirectX 12 Ultimate υπόσχεται να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα των παιχνιδιών

0

Έχουν περάσει έξι χρόνια από την κυκλοφορία του DirectX 12, και τώρα η Microsoft παρουσίασε το νέο DirectX 12 Ultimate API, το οποίο υπόσχεται να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα των παιχνιδιών.

Οι βελτιώσεις στο gaming

Σύμφωνα με τη Microsoft, το DirectX 12 Ultimate θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να προσφέρουν στα παιχνίδια για PC αντίστοιχη ποιότητα με αυτή των τίτλων για το Xbox Series X, και αντίστροφα.

Όσες κάρτες γραφικών υποστηρίζουν το DXXII Ultimate θα μπορούν να εκμεταλλεύονται τεχνολογίες όπως τα Ray Tracing, Variable Rate Shading, Sampler Feedback και Mesh Shaders.

DirectX 12 Ultimate

Το DirectX 12 Ultimate φέρνει στους υπολογιστές την υποστήριξη του DirectX Ray Tracing 1.1 (DXR 1.1). Χάρη στο DXR 1.1 οι GPU θα μπορούν να επεξεργάζονται το Ray Tracing αυτόνομα χωρίς τη συμμετοχή της CPU. Επιπλέον, οι δυνατότητες φόρτωσης των shaders θα είναι αισθητά ενισχυμένες.

Σημαντική αλλαγή αποτελεί και το Variable Rate Shading ή VRS, με τη βοήθεια του οποίου οι προγραμματιστές θα είναι σε θέση να ελέγξουν την ισχύ της GPU που θα καταναλώνουν τα παιχνίδια τους.

Από την άλλη, τα Mesh Shaders θα προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και θα βοηθούν στην πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της GPU. Έτσι, θα δημιουργούν πολύ πιο λεπτομερείς κόσμους.

Όσον αφορά το Sampler Feedback, σύμφωνα με τη Microsoft, θα προσφέρει ταχύτερους χρόνους φόρτωσης και συνολικά καλύτερη ποιότητα και απόδοση.

Κυκλοφορία

Οι προγραμματιστές και κατασκευαστές GPU έχουν ήδη στα χέρια τους το DirectX 12 Ultimate API. Μέχρι το τέλος του έτους, θα κυκλοφορήσουν οι πρώτες κάρτες γραφικών που θα υποστηρίζουν το νέο API, καθώς και παιχνίδια τα οποία θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που προσφέρει.

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα