Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

24

Ευμπευσμένο από αγώνες ταχύτητας μηχανών το Audi e-bike Wörthersee μόνο ηλεκτρικό ποδήλατο δεν μπορείς να το πείς! Σκελετός, πίσω ψαλίδι και ζάντες 26″ κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ηλεκτρικό μοτέρ με ροπή 250nm στον πίσω τροχό και μέγιστη απόδοση 2.3kW, επεξεργαστής με επιλογή για πέντε διαφορετικούς τύπους οδήγησης και δημιουργούν ένα ποθητό αποτέλεσμα.

Στην καρδιά του Audi e-bike Wörthersee βρίσκεται ο επεξεργαστής που επιμελείται τους τύπους οδήγησης: Pure (μόνο πεντάλ), Pedelec (πεντάλ με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ, ταχύτητα έως 80 χλμ./ ώρα, για απόσταση έως 50-70 χιλιόμετρα) και eGrip (μόνο ηλεκτρικό μοτέρ, ταχύτητα έως 50 χλμ./ ώρα). Ο επεξεργαστής μπορεί να συνδεθεί μέσω Wi-Fi με το smartphone του αναβάτη και να μοιραστεί στοιχεία στο ίντερνετ.

Με χαμηλό κέντρο βάρους το “κούφιο” σασί αγκαλιάζει τη μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία έως 2.5 ώρες στο… ποδήλατο ενώ η σέλα ρυθμίζεται ηλεκτρικά για να βρούμε το απόλυτο σημείο στήριξης. To συνολικό βάρος του ποδηλάτου χωρίς τον ηλεκτρικό εξοπλισμό είναι 11 κιλά.

Το Audi e-bike Wörthersee θα παρουσιαστεί επίσημα φέτος σε event της Audi και θα δοκιμαστεί από επαγγελματίες ποδηλάτες σε κατέβασμα πλαγιάς αλλά και steetbike κόλπα!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
24 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Lambros

Ντάξει το ποδήλατο το ερωτεύτηκα με τη μία.Η Audi είναι πάντα πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας και σχεδιασμού.Άλλωστε γι’ αυτό μου αρέσουν και τα περισσότερα αν όχι όλα μοντέλα της.

Ιασωνας

Απλα καταπληκτικο,

Νίκος

Πόσο κάνει να πουλήσω το αμάξι μου τώρα αν και πάλι δε νομίζω να με φτάνουν τα λεφτά για να το αποκτήσω!!!!

Kωστας

Απιστευτο!Αλλα θα κανει μαλλον οσο ενα Α4!!!!

tasgeo

Και γ@μ.. τα εργαλεία

fanis

σιγα ρε παιδια μη τρελεναιστε…επειδη κανω ποδηλατο εστω και ερασιτεχνικα δε μου λεει τιποτα αυτο το πραγμα…

tasgeo

Και εγώ κάνω φίλε μου, για αυτο έχω τρελαθεί…!

Tony Cool

Δεν το λες και ειδος πρωτης αναγκης οταν με ενα ποδηλατο των 150 ευρω εισαι αρχοντας,αλλα οχι και να μην σου λεει τιποτα…εργο τεχνης ειναι!

GREG

Που είναι η σέλα;

pilotsd

Θέλω ένα τώρα είναι απίστευτο αλλά το αφήνεις μόνο του κλαδωμένο στο κέντρο και πας για καφέ και μετά το βρίσκεις στη θέση του δεν νομίζω.
Τιμή ξέρουμε;

vasilis

καλα αν εχει κανα 10ρικο δεν εχει λόγο ύπαρξης. Με 4000 το πήρα με την μια.

baggos

Αυτό το εργαλείο θα κοστίζει περίπου 7000-10000€ με αυτά τα χρήματα αγοράζεις μηχανή 660 κυβικά και την χαίρεσαι!! Και ναι ξέρω πως είναι διαφορετικά πράγματα…το ένα είναι οικολογικό και δεν θέλει βενζίνες αλλά τόσα χρήματα για “ποδήλατο” δεν θα εδινα

sql

Εκτός από ποδηλατικούς αγώνες, έχει κάποιο άλλο λόγο ύπαρξης?
Βασικά οποιοδήποτε ποδήλατο κοστίζει πάνω από το 1000 ευρώ, έχει λόγο ύπαρξης;

ιωαννης

Φυσικα και εχει λογο υπαρξης….ελεος αν δεν ξερετε μην μιλατε…
αν θες καλο αγωνιστικο το χιλιαρικο το θες….υπαρχουν και φτηνοτερα…αλλα οκ…αν θες καλο το θες ανετα..

sql

Ρώτησα αν έχει λόγο ύπαρξης! Και ακριβως επειδή δεν ξέρω, γι αυτό ρωτάω!

Είπα πέραν των αγώνων, έχει άλλο λόγο ύπαρξης?

Και μετά εσύ απαντάς “αν θέλω καλό αγωνιστικό.”

Ξαναλέω λοιπόν, για κάποιον που “δεν θέλει να συμμετέχει σε αγώνες” (εξού και το αγωνιστικό), έχει λόγο ύπαρξης?

ιωαννης

α τοτε σορρυ sql ..:P νομιζα οτι ηξερες και οτι το ελεγες..
νταξει κοιτα πιστευω ενα ποδηλατο (αγωνιστικο η mtb τουλαχιστον) δεν χρειαζεται να ειναι για αγωνες για να εχει χιλια ευρω και πανω..

μα τα αγωνιστικα δεν ειναι μονο για αγωνες..;)

οντως αυτο το audi ειναι αντικειμενο ποθου

sql

Δεν γνωρίζω τίποτα από ποδηλασία! Το αγωνιστικό το είχα συσχετίσει “μόνο για αγώνες” προφανώς έκανα λάθος.
Mtb πάνω από 1000 ευρώ δηλαδή είναι λογική τιμή? Προσωπικά δεν θα τα έδινα, αλλά ξαναλέω δεν είμαι ποδηλάτης, οπότε μάλλον δεν μπορώ να καταλάβω.
Κώστα μπορώ να εκλάβω π.χ. την bugatti veyron ή το Koenigsegg Agera R ως αντικείμενο πόθου καθότι μηχανικά/τεχνολογικά προσφέρουν πολύ περισσότερα από ένα τυπικό αυτοκίνητο.
Κάποιο ποδήλατο δεν μπορώ να καταλάβω πόση διαφορά μπορεί να έχει από ένα άλλο ποδήλατο για να το θεωρήσω αντικείμενο πόθου.
Φυσικά ξαναλέω ότι μιλάω εκ του ασφαλούς καθότι μη-ποδηλάτης.

ιωαννης

ε μα πες το ετσι..!ουτε εγω ξερω πολλα,αλλα νομιζα οτι ηξερες..;)
οχι μωρε…γενικα μπορεις να εχεις αγωνιστικο χωρις να κανεις αγωνες..
κοιτα προσωπικα απο οποιοδηποτε αλλο τυπο ποδηλατου στο mtb θα τα εσκαγα ποιο ευκολα..ειναι ενα ποδηλατο που πηδας βραχους πηγενεις μεσα απο διαδρομες κανεις αλματα..
νομιζω κιολας πιο φτηνα δεν υπαρχουν..!

Βαγγέλης

2.3kW, ιδρώνω στην σκέψη. Εννοείτε πως απαγορευεται να κυκλοφορήσει στον δρόμο.

Διαμάντι τρελό, θα ήθελα να δω περισσότερα πράγματα στο βίντεο. Σχεδίαση φοβερή και τεχνολογικά μπροστά.

Εκπληκτικό οτι το μοτερ ειναι μέσα στον σκελετό και οχι πάνω στην ρόδα. Οπότε υπάρχει σύστημα συμπλεξης και αποσύμπλεξης εξου και τα διαφορετικά Modes.

Άραγε στο pedelec mode εχεις επιλογές για το ποσοστό assist? Πιστεύω πως ναι.
Regenerative breaking? Μαλλον ναι

Οτι και να πούμε γιαυτο το ποδήλατο είναι λίγο.

Lazarus

Μπομπα η φαση μπομπα…!!!

Alexandros

υπέροχο μάγκες… υπέροχο αχχ αλλά πόσο να κάνει αυτό το αντικείμενο του πόθου 😛

alexandrosbikess

ΤΟ ΠΟΔΙΛΑΤΟ Γ@ΜΑΙΙΙ ΑΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΣΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΧΤΙΣΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΠΑΣΤΙΧΙΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 12000$$

NikZulu

Βάση των ξένων sites:

But don’t expect it to come cheap–the words carbon fiber and German made do not equal cheap. Just the brakes on this bike (Brakeforce Ones) are German and carbon fiber and cost $800. industry analysts predict the bike will cost in the neighborhood of $20,000.

οπότε υπολογίστε κανα 20χίλιαρο στην Ελλάδα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα