BMW M Bike Carbon Racer, Ένα ποδήλατο με μετατροπές της AC Schnitzer

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε αυτοκίνητα “πειραγμένα” από τους βελτιωτικούς οίκους, ενώ το σήμα “M”, έχει καθιερωθεί να συνοδεύει τα οχήματα της BMW υψηλών επιδόσεων. Το να δούμε το πολυπόθητο “Μ” να μπαίνει σε ένα ποδήλατο της BMW, είναι αλήθεια ότι δεν το φανταζόμασταν ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα!

Εύλογα θα σας γεννήθηκε η απορία: Τι ακριβώς μπορεί να κάνει πάνω σε ένα ποδήλατο ένας βελτιωτικός οίκος αυτοκινήτων; Πολλά, από ό,τι αποδεικνύεται, αφού η AC Schnitzer πήρε το ήδη ελαφρύ ποδήλατο των 7.9 κιλών και το έκανε να ζυγίζει 6.9 κιλά.

Δουλειά έγινε σε όλα τα επιμέρους τμήματα του ποδηλάτου, έτσι ώστε να γίνεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εκμετάλλευση της φυσικής δύναμης του ποδηλάτου, για ταχύτερη κίνηση. Η τιμή στην οποία διαθέτει το concept ποδήλατο η AC είναι €4.950.

Πηγή

Σχόλια

  • Ποτέ μου δε κατάλαβα για πιο λόγο κάθονται "όλες" οι αυτοκινητοβιομηχανίες και κατασκευάζουν ποδήλατα. Δε πρόκειται για extra έσοδα, ούτε και έχω δει ποτέ κανένα να κυκλοφορεί με τέτοιου είδους αλλά ούτε είδα και κανένα στους Ολυμπιακούς να έχει ποδήλατο αυτοκινητοβιομηχανίας. Γιατί χαλάνε χρόνο και χρήμα τελικά; Άντε να πουλήσουν 1.000 κομμάτια, ε και;;;

  • Το ποδηλατο για κουρσα δεν ειναι ακριβο αντικειμενικα. Βεβαια δε μπορω να δω στην πηγη τα περιφερειακα του για να βγαλω συμπερασμα αν ειναι κλεψια. Πολλες peugeot κουρσες επειδη εχουν καλα περιφερειακα γινονται sold out καμια φορα αναλογα με την τιμη τους.

    Εδω μπορει να μη βλεπεις πολλα ποδηλατα επειδη ειμαστε ελλαδα, αλλα στη γερμανια και στην υπολοιπη ευρωπη μια χαρα πουλανε κουρσες σε τετοιες τιμες. 6.9 ειναι το οριο βαση κανονισμων πλεον, κατω απο αυτο δεν τρεχει επισημα, γιατι ανετα το κατεβαζουν και αλλο το βαρος ολες οι εταιριες. Τα ποδηλατα τριαθλου/χρονομετρου ειναι πολυ διαφορετικα, αυτο εχει ταχυτητες-φρενα αλλα δε βλεπω τι περιφερειακα φοραει. Αν καποιος ασχολειται θα δει ακομα και στην ελλαδα πολυ πιο ακριβες κουρσες να κυκλοφορουν σε παραλιακη-μαραθωνος τωρα που ειναι καλοκαιρι οπως Pinarello k.a...

  • Έχω την εντύπωση πως αυτό το κάνουν περισσότερο για να δείξουν την οικολογική τους ευαισθησία με εναλλακτικό "πράσινο" τρόπο μετακίνησης. Όντως δεν προορίζονται για κυρία πηγή εσόδων, όμως δίνει κάποιο κύρος. Μην ξεχνάμε πως και η Ευρωπαϊκή Ένωση εδώ και κάποια χρόνια έδωσε κανονισμούς στα κράτη-μέλη της για ενθάρρυνσης της χρήσης ποδηλάτου με το πρόγραμμα CIVITAS -πόλεων (κάπως έτσι λεγόταν τέλος πάντων), όπως επίσης και την ενθάρρυνση για πιο "καθαρά" μέσα μετακίνησης πχ ηλεκτροκίνητα σκούτερ.

    Είμαι από τους τυχερούς που όταν ήμουν πιτσιρίκι ήμουν όλη την μέρα πάνω σε μια σέλα ποδηλάτου και έκανε βοοολτες και βόλτες. Μάλιστα μια περίοδο είχα 3 ειδών ποδήλατα. Ένα haro για να σπάω πλάκα με διάφορα κολπάκια (δυστυχώς δεν ήμουν και τόσο καλός. Τι τούμπες είχα φάει!), ένα κοινό ποδήλατο για τις μετακινήσεις μου κι ένα mountain bike για τις Κυριακές που κάναμε με τα κολληταρια πικ νικ στην εξοχή. Είχα για μια περίοδο κι ένα ποδήλατο της Peugeot. Δώρο από έναν γνωστό του πατέρα μου. Ήταν το πιο ξεκούραστο ποδήλατο που είχα στην ζωή μου. Είχαν κάνει πολύ καλή δουλειά οι Γάλλοι! Θυμάμαι του είχα βάλει κοντέρ κι από ότι θυμάμαι πρέπει να έπιανα καλές ταχύτητες... Μην υποτιμάται τα ποδήλατα! Πρόσφατα το ξανάρχισα (ποδηλατόδρομοι 12 χιλιομέτρων διπλής κατεύθυνσης, δηλαδή 24 χιλιόμετρα συνολικού μήκους και συνεχώς αυξάνονται, έχουμε στο νησί μας, μην πάνε χαμένοι!) και ήδη νιώθω ανανεωμένος με αυτήν την καθημερινή άσκηση που κάνω.

  • Αυτό για ποδήλατο κούρσα ειδικά ακριβό είναι. Αλλά άμα το χρησημοποιείς συνέχεια και καθόλου αυτοκίνητο η τιμή είναι λόγικη. Όσον αφορά στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν χρησημοποιούν αυτοκίνητα μέσα στην πόλη και χρησημοποιούν τέτοιου είδους ποδήλατα για αυτό τα βλέπετε συνέχεια.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.