Στη Βραζιλία η αλυσίδα καταστημάτων ρουχισμού C&A εγκατέστησε ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα για να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να έχουν μια τρίτη γνώμη σχετικά με ρούχα που σκέφτονται να αγοράσουν. Οι ψηφιακές κρεμάστες έχουν οθόνη LCD πάνω στην οποία απεικονίζονται τα likes που έχει το ρούχο όπως εμφανίζεται στη σελίδα της C&A στο Facebook.
Τέλειο! Γλυτώσαμε εμείς οι άντρες από τις βαρετές βόλτες για ψώνια με την κοπέλα μας. Τώρα είναι ελεύθερες να πηγαίνουν μόνες του στα μαγαζιά αφήνοντας όμως την πιστωτική μας κάρτα στο σπίτι… 😉
Επεξεργάστηκε την 7 Μαΐου 2012 13:12
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Σχόλια
τραγικο?
Όχι ρε φίλε και αυτο....
Μήπως να βάλουν like και στις γκόμενες για να διαλέγουμε πιο εύκολα?
Άϊ γιατί καλή η τεχνολογία αλλά πρέπει αν έχουμε κ όριο...
ΥΓ: Tech Junkie είμαι
Τρομερα χρησιμο... απορω πως μπορουσαν πριν απο αυτο... (τον Βασιλακη τον Καϊλα, τον γνωριζουν?)
Υπερβολικό. Εμένα μου φαίνεται σαν ένας τρόπος να προωθήσουν τα ρούχα που έμειναν απούλητα, ή να κατευθύνουν τους αγοραστές στα ακριβότερα... να βάλουν όλους τους υπαλλήλους να κάνουν Like
Για λοβοτομημενους........
ωραίος τρόπος για να μην χαλαρώνεις ποτε με το fakebook
ελεος δλδ...