Elevated Transit Bus: Το λεωφορείο που δεν κολλά ποτέ στην κίνηση

Όλες οι μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο (με ελάχιστες εξαιρέσεις) αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα με την κίνηση στους δρόμους. Οι Κινέζοι δημιούργησαν ένα πρωτότυπο concept για ένα λεωφορείο, το οποίο στην κυριολεξία θα “καταπίνει” την κίνηση.

Η εταιρεία Transit Explore Bus με βάση το Πεκίνο, παρουσίασε κατά τη διάρκεια του China Beijing International High-Tech Expo (CHITEC) το Elevated Transit Bus, ένα υπερυψωμένο λεωφορείο τοποθετημένο σε δυο ράγες και μπορεί να κινείται πάνω από τα αυτοκίνητα που είναι κολλημένα στην κίνηση.

Το λεωφορείο έχει αρκετό πλάτος για να καλύψει δυο λωρίδες κυκλοφορίας, μπορεί να περάσει επάνω από οχήματα με ύψος έως και δυο μέτρα και φτάνει ταχύτητες έως και 60 χλμ. την ώρα, όταν φτάσει στη στάση, βγαίνουν οι ειδικές ράμπες που βοηθούν στην επιβίβαση και την αποβίβαση.

Μπορεί να μεταφέρει 1400 επιβάτες αντικαθιστώντας 40 συμβατικά λεωφορεία, κάνοντας οικονομία σε 800 τόνους καυσίμων και 2.480 τόνους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο. Ο επικεφαλής μηχανικός Song Youzhou αναφέρει ότι το λεωφορείο θα επιτελέσει τη λειτουργία του μετρό, αλλά στο 16% του κόστους. Θα είναι πολύ πιο εύκολο να κατασκευαστεί και να τεθεί σε λειτουργία.

Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να βγει το πρώτο λεωφορείο στους δρόμους της πόλης Qinhuangdao, 300 χιλιόμετρα ανατολικά του Πεκίνου.

Δείτε το video:

transit elevated bus

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
10 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Prideous

Και τι γίνεται με τα φορτηγά που ξεπερνούν τα 2 μέτρα σε ύψος ;

Sotos

Πολυ εξυπνο. Με τα αυτοκινητα ομως τι θα γινει?

Ernest

Ναι αλλά έτσι πρέπει να απαγορεύσεις την κυκλοφορία σε φορτηγά πάνω από 2 μέτρα

takis

“Τα Σαγόνια του Λεωφορεία”

Αλέξης

Αυτό που πιστευετε καθε μπουρδα του ίντερνετ…

Sotos

Έλα ρε?! Για πες μας που είσαι γιατί να μην το πιστέψουμε. Εδώ δεν μιλάμε για το fthis TV που λέει ότι παχυνε ή μενεγακη. Είμαστε σε ένα σοβαρό τεχνολογικό σάιτ. Που και μπούρδες να λέει μπορείς να το διευκρινίσεις λιγότερο υποτιμητικα

Sickboy

Για όσους αναρρωτιούνται: είναι σαφές ότι το project απευθυνεται σε κινέζικο πληθυσμό. Αν ποτέ υλοποιηθεί στην Ευρώπη, το λεωφορείο θα μπορεί να περνάει οχήματα με ύψος 3 μέτρα, θα έχει άνοιγμα 3 λωρίδες και πτυσσόμενες τσουλήθρες για ταχεία αποβίβαση.
Τώρα αυτός που σχεδίασε το project ώστε να μην μπορεί να περνάει πάνω από ένα crossover/suv με μπαγκαζιέρα θέλει μπάτσες. Βέβαια αν είχε μυαλό θα σχεδίαζε και υπερυψωμένες στάσεις με εκδοτήρια και εμπορικούς χώρους στο ισόγειο, θα κάλυπτε και τις 3 λωρίδες του δρόμου χωρίς να αφήνει την τάφρο/ράγα ανάμεσα σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας που αποτρέπει την αλλαγή κατεύθυνσης στα αυτοκίνητα κλπ.
Θέλω να δω πως θα ανεβαίνει κανείς στις πτυσσόμενες ράμπες που δείχνουν στο βίντεο.
Εισηγούμαι εκτέλεση του σχεδιαστή και χρέωση του κόστους της σφαίρας στην οικογένεια του.

Sickboy

αναρωτιούνται

ΚΚ

Ενδιαφερον πρόταση και με έμπνευση ….σιγουρα οταν ψάχνεις λύσεις βρισκεις λύσεις.
Σαν αρχική ιδέα ειναι καλη και με τις ανάλογες τροποποιήσεις θα γινει καλύτερη. Δεν ειναι για ολα τα μερη….αλλα σιγουρα ειναι μια εναλλακτική πρόταση με τα πλεονέκτημα και μειονέκτημα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Xiaomi

Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC: Επίσημα διαθέσιμο στην Ευρώπη

Αν και η non-NFC εκδοχή του smartwatch είναι διαθέσιμη από τον Μάρτιο, τώρα θα μπορούν να πραγματοποιούνται ανέπαφες πληρωμές, στο πλαίσιο μια συνεργασίας με τη Mastercard.

Gear Realme

Realme Pad: Διέρρευσαν οι τιμές για την Ευρώπη

Σύμφωνα με μια διαρροή από έναν ευρωπαϊκό λιανοπωλητή, το Realme Pad θα κοστίζει στην Ευρώπη στα 239 ευρώ με 3 GB μνήμης RAM και 32 GB αποθηκευτικού χώρου.

Gear MacBook Air

MacBook Air: Η Apple θα το παρουσιάσει το 2022 ίσως με άλλο όνομα

Φήμες θέλουν την Apple να εγκαταλείπει το Air από το επερχόμενο MacBook Air που θεωρείται δεδομένο ότι θα παρουσιαστεί το 2022.

Gear MacBook Pro

Το νέο MacBook Pro έχει killer γραφικά σε σχέση με το προηγούμενο

Το M1 Max chip είναι πιο γρήγορο κατά 181% σε σχέση με το προηγούμενο MacBook Pro με οθόνη 16 ιντσών στον τομέα των γραφικών.