FFZERO1: Το ηλεκτρικό supercar μοιάζει με Batmobile, έχει τη δύναμη 1000 ίππων [CES 2016]

Μια άγνωστη σε εμάς (προς το παρόν) εταιρεία, η Faraday Future, έχει βάλει στόχο να ταράξει τα νερά της σημερινής αυτοκινητοβιομηχανίας. Κατά την διάρκεια της CES 2016 έδειξε το FFZero1, ένα prototype ηλεκτρικού αυτοκινήτου το οποίο έχει την ιπποδύναμη 1000 αλόγων και design κάθε άλλο παρά κοντά στα πρότυπα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε.

Η Faraday Future είναι μια εταιρεία που έχει την υποστήριξη της κινέζικης LeTV (της οποίας γνωρίζουμε τα οικονομικά και δυνατά smartphones). Επικεφαλής έρευνας είναι ο Nick Sampson, πρώην μηχανικός της αντιπάλου Tesla, ο οποίος δηλώνει ότι η εταιρεία του μπορεί να εξελιχθεί πιο γρήγορα από άλλες. Στην Faraday Future υπάρχουν υπάλληλοι και από άλλες μεγάλες εταιρείες όπως Apple, Google, BMW κ.α.

Το FFZERO1 είναι ένα supercar με φουτουριστικό design που φέρνει σε Batmobile και απόδοση που μπορεί να ανταγωνιστεί μια Bugatti Veyron, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η εταιρεία. Φυσικά η εταιρεία ακόμη δεν βρίσκεται σε θέση να βάλει στη μαζική παραγωγή ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο θα κόστιζε μια περιουσία.

Το πρώτο concept car έχει 4 all-electric τετραπύρηνους κινητήρες που παράγουν πάνω από 1000 HP και μπορούν να του δώσουν ταχύτητα από το 0 στα 96.5 χλμ. σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει το αυτοκίνητο είναι τα 321 χιλιόμετρα.

Υπάρχει ένα κράνος για την παροχή νερού και οξυγόνου στον οδηγό, τα λεγόμενα “aero tunnels” διοχετεύουν τον αέρα στο όχημα έτσι ώστε να ελαττωθεί η αντίσταση και να ψυχθεί η μπαταρία. Η κατασκευή του είναι από καινοτόμες ίνες άνθρακα που βοηθούν να παραμένει ελαφρύ.

Διαβάστε όλα τα νέα από την CES 2016 εδώ

Δείτε τα video:

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 6 Ιανουαρίου 2016 12:17

Σχόλια

  • καλη φαση αλλα για τα αλογα και το designe τα 1000 αλογα δεν αποδιδουν το αναμενομενο πχ 310+ κμ/ω μπορεις να πιασει και με μια M6 e63 ενω επιταχυνει απο τα 0 στα 100 σε 4.3 δευτερολεπτα με μολις 507ps. Με ενα προγραμμα ανεβαινει ανετα στα 560ps με τελικη κοντα στα 325 km/h και 0-100 σε μολις 3.6sec. Υπαρχουν πολλα παραδειγματα με carrera 4s, nissan gtr, amg κλπ 1000 αλογα σε ηλεκτρικο οχημα = περιπου 550-600 άλογα σε συμβατικο οχημα δεν ξερω γιατι υπαρχει μια τοση μεγαλη απωλεια ισχυος

  • Δεν έχει απώλεια ισχύος. Σίγουρα έχουν πολύ καλύτερη αποδοτικότητα από τους diesel/petrol κινητήρες λόγω του δεύτερου νόμου της θερμοδυναμικής.
    Τα στοιχεία του άρθρου είναι λίγα (δεν αναφέρεται καν το βάρος), αλλά φαντάζομαι ότι με 1000 άλογα θα έχει ροπή πάνω από 1000 Nm σε όλο το εύρος των στροφών (από το 0). Άρα πιο σβέλτο από συμβατικά αυτοκίνητα.

  • Δεν υπάρχει σύγκριση. Τα ηλεκτρικά είναι κλάσης ανώτερα από τα συμβατικά. Απευθείας κίνηση στους τροχούς χωρίς συστήματα μετάδοσης χωρίς απώλειες δουλεύοντας με ηλεκτρικό ρεύμα που σημαίνει ότι καταναλώνει σχεδόν το 98% του καυσίμου σε αντίθεση με την βενζίνη που το 50% καταλήγει στην ατμόσφαιρα και γενικά δεν υπάρχει καθόλου σύγκριση. Πήγαινε δες τα Tesla με 300 άλογα έχουν καλύτερες επιδόσεις........ Απλά εξελίχθηκαν τα βενζινοκινητα για ευνόητους λόγους.

  • Πολυ μουρη το αμαξι. Αλλα 1000 αλογα αποκλείεται να πιανει 321 km/h μονο. Τέτοια ταχυτητα την πιανει και μια Ferrari που ειναι κοντα στα 600 άλογα. Η τελευταία φωτογραφία ολα τα λεφτα!

  • εκανα dest drive πριν περιπου 3 μηνες το Tesla Model S P85 D με τα σχεδον 700ps που ειναι διαθεσημο στην αντιπροσωπια του Μονάχου και θα σου αναφερω οτι 0-100 τα εκανε αερα δεν θυμαμαι ποσο ο καταλογος που μου δωσανε γραφει σε 3, κατι δευτερολεπτα προσεξε ομως για ψαξε να δεις σε ποσα δευτερολεπτα κανει 0-100 μια m5 f10 (4.3 sec) και ειναι μολις 560 ps που να ηταν 700... οκ απο καταναλωση ουδεμια σχεση αλλο αυτο εγω αναφερομαι μονο σε επιδοσεις. Ομως θα σου πω και κατι αλλο μετα τα 200 η επιταχυνση δεν ειχε καμια σχεση με αυτοκινητο 700 ιππων. μπορω να σου πω πως το astra j μου 1.6τ 230ps (chiptuning eds 1 σταδιο) τα παει ποιο γρηγορα τα 200-250. Τα ηλεκτρικα παιδια για να ξερετε επιταχυνουν αερας 0-150 με 200 το πολυ μετα δεν πανε δυστυχως. και θα δωσω αλλο ενα τελευταιο πχ. tesla 373 hp 0-100 5.4 και τελικη 230 km/h bmw m5 (1992) με 340 hp 0-100 σε 5.5 και τελικη 250. Καλο βραδυ... θελει πολυ δουλεια η ηλεκτροκινηση ακομα...!

  • και δεν ξερω αν εχει μελλον διοτι εχει πολυ ακριβο κοστος συντηρησης οπως και κοστος αγορας. το μελλον ειναι εδω και απο ελληνα παρακαλω https://mati-gr.blogspot.gr/2015/11/zografos.html
    με νερο κινηση (με υδρογονο πραγματικο οχι τα μουφα κιτ που δινουν) θα παρει χρονια ακομα αλλα αν ολα πανε καλα ηδη εχει επιτευχθει το θεμα ειναι να κατοχειρωθει η εφευρεση και να παει στην μαζικη παραγωγη (μεγαλο ζητημα για ελλαδα) αλλα ποιος δεν θα ηθελε να κινειται με νερο χωρις να φθειρεται ο κινητηρας του οχηματος του σε τετοιο βαθμο οσο με υγραεριο και βενζινη?

  • Μόλις τοποθετησουν γραναζια στον ηλεκτροκινητηρα θα πιάνει τα 400 σαν πύραυλος. Δεν υπάρχει σύγκριση. Μηχανολογος είμαι. Και έχω κάνει πτυχιακή επί του θέματος. Είναι πολύ απλό το θέμα. Όσο πουλάνε πετρέλαιο και βενζίνη δεν θα έχεις ούτε μπαταρίες ούτε καλούς ηλεκτροκινητήρες. Αν θες να μάθεις περισσότερα κατέβασε το ντοκιμαντέρ "Who killed the electric car"? Ένα θα σου πω μόνο. Εκατό χρόνια πριν 800 χιλιόμετρα αυτονομία. Στην Καλιφόρνια. Και τώρα σου πουλάνε σαν τεχνολογια τα υβριδικά. Γελάνε και οι πέτρες........

  • είναι δεδομένο οτι οι εταιρείες πετρελαίου μας έχουνε πάει 200 χρόνια πίσω έχοντας στο τσεπάκι τους πολιτικούς στο τσεπάκι τους για να κάνουν ότι τους λένε.όταν δεν θα μείνει γραμμάριο πετρελαίου μέσα στην γή τότε ξαφνικά θα αρχίσουν να "ευαισθητοποιούνται" δήθεν για τον άνθρωπο και τον πλανήτη αφού θα έχουν βάλει χέρι πλήρως στην ηλεκτροκίνηση.πρώτα αρρώστησανε τον παγκόσμιο πλυθησμό της γής με καρκίνο και ένα σωρό άλλα και μετά θα΄ρθουνε ως σωτήρες.γνωστό το έργο εδω και αιώνες σε όλους τους τομείς.

  • +1 Nio,

    και γενικά τα full-electric δεν έχουν σαν στόχο τελικές. Με τέτοια ροπή που έχει από την άμεση διάθεση ισχύος δεν το πιάνει τίποτα. Όταν εσύ πιάσεις 320 με την M6 αυτό θα χει πιάσει 310 πόση ώρα νωρίτερα. Επίσης στον πραγματικό κόσμο αυτό που μετράει είναι η ροπή και κατα συνέπεια η επιτάχυνση. Η τελική 320 φιλαράκι που θα σου χρειαστεί στο ελάντα? Autobahn το πέρασες?

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.