Gear

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ανανεωμένα καταστήματα

Με νέα και περισσότερα high tech προϊόντα και ανανεωμένα μοντέρνα καταστήματα θα υποδέχεται τους πελάτες του ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Η αλυσίδα «ακούει» τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και μπαίνει στην Καρδιά της Τεχνολογίας, υπηρετώντας το νέο της όραμα να γίνει ο αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας.

www.heartbeats.gr

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εμπλουτίζουν σημαντικά την γκάμα των προϊόντων τους με νέες high tech συσκευές και περισσότερα smart gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες). Συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ζουν την τεχνολογία, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Παράλληλα, προχωρούν στη δημιουργία βιωματικών γωνιών, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία.

Με μοντέρνα αισθητική, τα ανανεωμένα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη “στην καρδιά της τεχνολογίας”, προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία. Τα νέα καταστήματα είναι σχεδιασμένα σε διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με digital σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων. Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του Δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους (trainings για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες τεχνολογίες, πιστοποίηση από κατασκευαστές), ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.

Ανανεωμένο είναι και το λογότυπο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που αποκτά πιο μοντέρνο αέρα, για να ανταποκρίνεται στην νέα εποχή. Και επειδή η ζωή περνάει μέσα από την τεχνολογία, στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν σίγουρα κάτι που θα κάνει την καρδιά τους να χτυπά πιο δυνατά. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους.

Επεξεργάστηκε την 25 Οκτωβρίου 2016 18:29

Σχόλια

  • Δεν χαμηλώνει τις τιμές λέω εγώ και αγήνει τις αλλαγές για μετά..Να ειναι καλά στο SKROUTZ !!!!

  • Γερμανε.... ξύπνησαν οι Ελληνες.... όσες ανακαινίσεις - περσινές αντιγραφες των Apple Stores και να κανεις, δεν πρόκειτε να βρεις κορόιδα να σου τα "στάζουν" με 200% πάνω τις τιμές.

    Πάντως σε παραδέχομαι... έχεις το πιο ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΣΛΟΓΚΑΝ...

    "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ...ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ..." με το ΚΕΦΑΛΙ θα πρόσθετα με τέτοιες τιμές......!!!!

  • Ελα μωρε με το Φαρμακειο τον Γερμανο. Πας να παρεις πχ μια μπαταρια και τις εχει ολες απο 3 ευρω και πανω. Οτι μπαταρια και να παρεις πανω απο 3 Ευρω? ειμαστε σοβαροι?
    Τελος τα θυματα ο κοσμος σιγα σιγα μαθαινει να συμπεριφερεται σαν σωστος καταναλωτης. Ο Γερμανος στοχευει περισσοτερο σε αυτους που δεν μπορουν λογο ηλικιας ή λογο βαρεμαρας ή λογο αγνοιας στο να πουλησει ενα προιον που υπαρχει και αλλου. Αλλα κι αυτο σιγα σιγα αλλαζει. Ειτε λογο κρισης, ειτε λογο του οτι οι πιο ηλικιωμενοι αποσυρονται σιγα σιγα και οι νεοι καταναλωτες το ψαχνουν ακομα και για τα πιο μικρα.

  • Πω πω σχόλια ... ελπίζω να τα διαβάσει κάποιος απο τον " Γερμανό ... εγω αν δούλευα ή καλύτερα αν είχα κάποια υπεύθυνη θέση στο καταστημα το λιγότερο θα προβληματιζόμουν !!! Παρεπιπτόντως την ίδια άποψη με τους πολλούς εχω

  • Ποια ανανεωμένα καταστήματα που στο δικό μας έχουν να βάλουν καινούργια κινητά στα σταντ εδώ και ένα χρόνο αράχνες έχουν βγάλει άσε που αν τους ρωτήσεις για κανένα καινούργιο ενώ το κάνουν διαφήμιση σε βλέπουν λες και είσαι εξωγηινος και τους μιλάς αλαμπουρνεζικα

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.