Gear

Give i.lektra: Το ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ κυκλοφορεί το 2021 με τιμή 3.000 ευρώ

Τέσσερις Έλληνες δημιούργησαν το 2016 την Give και εμφανίζονται αποφασισμένοι να κερδίσουν το δύσκολο στοίχημα και σε μέσα στο 2021 να είναι σε θέση να πωλούν το πρώτο ελληνικής κατασκευής ηλεκτρικό σκούτερ. Ονομάζεται i.lektra και διαθέτει τρεις αποσπώμενες μπαταρίες που έχει αναπτύξει η Give και διαθέτουν αυτονομία 60 χιλιομέτρων καθεμία ή συνολικά 180 χλμ. Η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 85 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ καταφέρνει να αποκτήσει επιτάχυνση έως 80 χλμ. ανά ώρα, σε τρία δευτερόλεπτα.

Το ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ φέρει μία ψηφιακή οθόνη 8 ιντσών με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως και πλοηγό. Οπως εξηγούν οι δημιουργοί του, η λειτουργία του σκούτερ επικεντρώνεται στο κινητό τηλέφωνο, μέσω του οποίου το όχημα ενεργοποιείται, τροποποιούνται οι ρυθμίσεις του και είναι δυνατόν να προληφθεί ενδεχόμενη απόπειρα κλοπής.

Δίνεται ακόμη η δυνατότητα της εξατομικευμένης διαμόρφωσης των χαρακτηριστικών και των προδιαγραφών του δικύκλου μέσω του «online garage», όπου ο υποψήφιος αγοραστής, αφότου επιλέξει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά, τον σχεδιασμό, τις επιδόσεις και τις ρυθμίσεις, έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει ηλεκτρονικά το όχημα.

Στόχος των δημιουργών του i.lektra είναι κάθε δύο έτη να παρουσιάζουν ένα καινούργιο όχημα, με τα αρχικά σχέδια να περιλαμβάνουν τη δημιουργία μικρότερων εκδόσεων, όπως και αυτόνομων εκδοχών. Για την οδήγηση του δικύκλου, που σχεδιάζει να διαθέσει η εταιρεία, απαιτείται δίπλωμα μηχανής 125 κυβικών Α1 (125cc) όση δηλαδή είναι η αναλογία της ισχύος του οχήματος με τον κυβισμό μιας μη ηλεκτροκίνητης μοτοσικλέτας.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 18 Ιουλίου 2020 20:21

Σχόλια

  • Πολύ καλή προσπάθεια φαίνεται και καλή αυτονομία. Αν τελικά ισχύσει και η επιδότηση 20% για ηλεκτρικά σκούτερ θα είναι και σχετικά καλή τιμή.

  • 0-80 σε 3". Θα ανοίγεις σε φανάρι με TTS 310 άλογα και θα του ρίχνει για πλάκα καρότσα.

  • συγχαρητήρια στους υπεύθυνους αυτής της προσπάθειας.
    ελπίζω το μπ------λο το δημόσιο να μη χώσει τη μύτη του και καταστρέψει την προσπάθεια των ανθρώπων.

  • Πολλά τα λεφτά 3000 για ένα ηλεκτρικό μηχανάκι.Παιρνεις ένα 4χρονο με lifan 110 μοτέρ που είναι σκυλια μετεχειρο με 500 600 ευρώ στην πένα και τα υπόλοιπα λεφτά στις βενζινες θα σου βγει τα ίδια λεφτά και με απεριόριστη αυτονομία μέχρι να χαλάσει αν χαλασει το 4t και χωρίς αλλαγή μπαταρίας.....Αν ειχε 1500 ευρώ θα άξιζε

    • ολα τα ηλεκτρικά ειναι ασυμφορα προς το παρων για καθημεριμη απλή χρήση

      • Αντιθέτως, η αγορά ηλεκτρικού οχηματος για καθημερινή χρήση ειναι συμφέρουσα αγορά. Με τα αυτοκίνητα να κινούνται με 1€ /100χλμ, φαντάσου ένα σκούτερ. Και γλυτώνεις όλα τα έξοδα συντήρησης. Αν δεις το πλανο σέρβις για τα πχ ηλεκτρικά Daytona, θα δεις ότι δεν έχει να αλλάξεις κάτι σε ανταλλακτικά. Μόνο έλεγχο και σφηξιμο σε βίδες. Αν προχωρήσει λίγο το πράγμα και φοράνε ίδια τεχνολογία μπαταριών με τα αυτοκίνητα τότε μιλάμε για 8χρονια εγγύηση μπαταρίας.
        Μόνο λάστιχα θα αλλάζεις.

    • Δεν υπάρχει λογική σε αυτό που λες. Μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και τεχνολογία. Στο παράδειγμα σου από την μια μεριά έχεις κάτι που κατασκευάζεται στην Ελλάδα και τελευταίας τεχνολογίας και το συγκρίνεις με παπάκι 15ετιας από την Κίνα. Μακροπρόθεσμα μια αγορά ηλεκτρικού είναι συμφέρουσα από οποιοδήποτε όχημα εσωτερικής καύσης. Έχουμε να δούμε πολλά στην ηλεκτροκίνηση και γιατί όχι μικρές ντόπιες παραγωγές που θα βοηθούν την οικονομία της χώρας.

  • Ελπίζω να είμαι από τους πρώτους που θα καταφέρω να το αγοράσω . Πρέπει πάνω από όλα να στηρίζουμε οτιδήποτε ελληνικό

  • Καλο ειναι αλλα θα το ηθελα σε παπι με μεγαλους τροχους,δεν εχω εμπιστοσυνη στους μικρους τροχους οδηγαω και σεεπαρχισ καροδρομοι λακλθνεε καυαλαβαιμεται οι μικροι τροχοι εοναι προβλημα Οι μπαταριες τι κυκλο ζωης- φορτισεων εχουν καθε ποσο αλλαζουν ποσο στοιχιζουν αν αλλαχτουν.Η αυτονιμια εινακ σε ευθεια;Ανηφορες τραβαει καο για ποσο;Με το φρεναρισμα στην κατηφοραν φορτιζει;;Κι αυτο με το διπλωμα 125 τι ειναι τωρα; Εγω που εχω διπλωμα για 50αρι και αυτοκινητου δεν μπρω να το αγορασω.Ακλθγεται που και που οτι μελετανε νομοθετικη ρυθμιση να δωθει το δικαιωμα σε οσους εχουν διπλωμα αυτοκινητουνα να μπορουν να οδηγουν μεχρι 125 μοτοσακο.Ξερει κανεις κατι νεοτερο να μας πει;

  • 3.000€... Πλούσιος με το καλημέρα δεν έγινε κανείς και κάποιος από ότι φαίνεται βιάζεται να γίνει. Είναι υπερβολικά πολλά χρήματα τα 3.000€ για το εικονιζόμενο δίκυκλο, όχι όταν η αγορά είναι γεμάτη με Made in China ηλεκτρικά σκούτερ παρόμοιων τεχνικών χαρακτηριστικών και ποιότητας με τα μισά και ακόμα λιγότερα χρήματα. Επίσης το Ελληνικής κατασκευής προϋποθέτει όλα να φτιάχνονται και να συναρμολογούνται στην Ελλάδα, το να φτιάχνεις το πλαίσιο και τα πλαστικά στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα πχ οι μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες, ψαλίδια, φρένα, οθόνες, ρόδες κλπ να είναι Made in China δεν το κάνει Ελληνικής κατασκευής αλλά Ελληνικής συναρμολόγησης, Επίσης επειδή το άρθρο ξεχειλίζει από λέξεις όπως Έλληνες, Ελληνικό, Ελλάδα μπας και μας πιάσει το πατριωτικό αυτοί οι 4 Έλληνες ονόματα δεν έχουν ??? και μιας και είναι Έλληνες έχουν ιδέα πόσο είναι ο βασικός μισθός στην Ελλάδα ??? λέω μήπως ξανασκεφτούν την τιμή και δουν πως υπερβάλουν...

    • Διάβασε περισσότερα για τα ηλεκτρικά κ μετά πες την εξυπνάδα σου. Μπορείς να αγοράσεις κ κινέζικο αν θέλεις, δίνουν δώρο πυροσβεστήρα κ σχοινί... 😉

      • Σου θίξαμε την πανάκριβη ηλεκτρική σκούπα ??? ξυδάκι... 20 χρόνια οδηγώ μοτοσυκλέτες και μηχανάκια, αυτό που βλέπω στην φωτογραφία και θες εσύ 3.000€ εγώ το αγοράζω με 800€ απλά αντί να λέει ilektra θα λέει κάτι άλλο, Made in Greece με το 90% των υλικών του σκούτερ να έρχεται από Κίνα δεν γίνεται, και αν τα Κινέζικα παίρνουν φωτιά τότε θα πάρει και το δικό σου. Που επειδή όπως ανέφερα πριν 20 χρόνια οδηγώ μοτοσυκλέτες και μηχανάκια όλους τους εμπόρους και τα συνεργεία στην πόλη μου τους γνωρίζω και δεν μου έχουν πει για προβλήματα γιατί θέλω να αγοράσω ένα για τον πατέρα μου, όπως γνωρίζω και ανθρώπους που έχουν δώσει 800€ για Κινέζικο Ηλεκτρικό και 3-4 χρόνια μετά το έχουν ακόμα, τράβα τώρα σε κανέναν που να μην ξέρει από μηχανές και μηχανάκια, που να μην είναι και ηλεκτρολόγος και πες μια εξυπνάδα μπας και τον πιάσεις κότσο, σε εμένα ατύχησες...

    • 4 χρόνια ανάπτυξης από άτομα που εργάζονται με πλήρη απασχόληση στην χώρα μας και με επενδύσεις τουλάχιστον 500000 ευρώ, σίγουρα δεν το λες και "με το καλημέρα".
      Για ονόματα, επώνυμα και περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις και εδώ

      • Και μόνο που έχετε πλακώσει με ψεύτικα προφίλ και ονόματα μου φτάνει για να καταλάβω πολλά... Δεν αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω.

  • ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ν Α ΥΠΑΡΧΕΙ & ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ Η ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Η ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ & ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!!!!! Υ.Γ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!1

  • Χαίρομαι πολύ με αυτή την προσπάθεια των "παιδιών". Οποιοσδήποτε προσπάθησε ή προσπαθεί να είναι δημιουργικός και να ολοκληρώνει τις προσπάθειες με επιτυχία γνωρίζει πόσο χρόνο και ενέργεια, θέληση και υπομονή απαιτεί τέτοιου είδους προσπάθεια.
    Περισσότερο φαντάζομαι πως θα έκανε καλό στην Ελλάδα να υπάρχει ένας τρόπος να μαθαίνουμε τέτοιες κινήσεις και να βρούμε τον τρόπο να τους υποστηρίζουμε ώστε όταν ολοκληρωθεί το έργο τους να μην μπορεί κανείς "κερατάς" να τους σταματήσει.
    Αυτό εύχομαι εγώ για τους προοδευτικούς Έλληνες. Έτσι που να μην κωλώνει κάνεις στο μέλλον να είναι δημιουργικός και αποτελεσματικός. Διότι η οργανώσει και διοίκηση μιας κοινωνίας έχει ένα να μόνο ιερό λόγο ύπαρξης: να συντονίζει ενέργειες και δραστηριότητες, να υποστηρίζει και να προτρέπει σε ποιοτική εργασία.
    Είμαι βεβαίως πως δεν θα καθυστερήσει πια πολύ ακόμη αυτή η αντίληψη να εδραιωθεί στον τόπο μας.
    Δεν υπάρχει πλέον καμία εναλλακτική σε αυτό το θέμα.
    Ουδεν κακόν αμιγές καλού.

    • Καλησπέρα, καλή ερώτηση το είχα ξεχάσει και εγώ. Θα το ψάξω και αν έχω νέα θα σας απαντήσω εδώ.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.