Gear

Google: Το αυτοκινούμενο όχημα προκάλεσε το πρώτο του ατύχημα

Μέχρι τον προηγούμενο μήνα η Google μπορούσε να υπερηφανεύεται ότι τα αυτοκινούμενα οχήματά της έχουν διανύσει πάνω από 1.609.344 χλμ χωρίς να προκαλέσουν ούτε ένα ατύχημα. Τα αυτοκίνητα της Google έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα, αλλά δεν έφταιγαν σε κανένα.

Όμως στις 14 Φεβρουαρίου το Google car ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στο οποίο έχει μέρος της ευθύνης. Σύμφωνα με το report της Google προς τις αρχές της Καλιφόρνια (το οποίο δημοσιοποιείται σήμερα), το αυτοκίνητο κινούνταν στην δεξιά πλευρά, καθώς πλησίαζε σε μια διασταύρωση βρέθηκε μπροστά του ένας σάκος με άμμο και έπρεπε να τον αποφύγει.

Κινήθηκε αργά στην αριστερή λωρίδα μπροστά από ένα λεωφορείο περιμένοντας το λεωφορείο να μειώσει ταχύτητα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Το αποτέλεσμα ήταν τα δυο αυτοκίνητα να συγκρουστούν, αλλά η σύγκρουση δεν ήταν σοβαρή και δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Το μόνο πρόβλημα για την Goole είναι ότι δεν μπορεί να ισχυρίζεται πλέον ότι τα αυτοκίνητά της δεν προκαλούν ατυχήματα.

Η Google εκτιμά ότι το λεωφορείο κινούνταν με 24km την ώρα του ατυχήματος ενώ το Google car είχε ταχύτητα 3 χιλιομέτρων. Φαίνεται ότι είναι ατύχημα που θα μπορούσε να συμβεί ακόμη και αν ήταν άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και των δυο οχημάτων.

Ωστόσο, για να πείσει την κοινή γνώμη για την χρήση αυτοκινούμενων οχημάτων, η Google θα πρέπει να τα σχεδιάσει έτσι ώστε να είναι πολύ καλύτερα απ΄ότι ένας οδηγός. Προς το παρόν δεν έχουμε τα δεδομένα ούτε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι πιο ασφαλή.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 31 Οκτωβρίου 2016 9:39

Σχόλια

  • Μάλλον αυτό αποδεικνύει ότι η λύση είναι η ρομποτική οδήγηση εξολοκλήρου. Εάν το λεωφορείο ήταν και αυτό αυτό-οδηγούμενο τότε θα αντιλαμβανόταν το εμπόδιο, είτε με αισθητήρες, είτε με άμεση επικοινωνία των 2 οχημάτων για τις προθέσεις τους. Άρα δεν θα είχαμε το ατύχημα.

    Όταν βρεθεί κάτι μπροστά μας είτε είναι αντικείμενο είτε ζώο ή άνθρωπος η άμεση μας αντίδραση σαν οδηγοί είναι να το αποφύγουμε, έτσι κάνουμε την by the book κίνηση που έκανε και το όχημα της Google.

    Δυστυχώς αυτά γίνονται, και ευτυχώς δεν υπήρχαν τραυματισμοί. Φαίνεται πάντως ότι δεν είναι σφάλμα λογισμικού αλλά συνθήκων οι οποίες θα λύνονταν με την πλήρη αυτονόμηση κάθε οχήματος.

    Ίσως βέβαια η λύση να ήταν ότι θα έπρεπε να υπολογίζει (αν δεν το κάνει ήδη) καλυτέρα και την ταχύτητα των πίσω οχημάτων και να κόβει σταδιακά ανάλογα με την αντίδραση τους ακόμα και αν αυτό υπερβαίνει την λογική Πιστεύω ότι οι μηχανικοί ήδη το μελετούν αυτό.

  • Μακάρι όλα τα ατυχήματα να ήταν με είκοσι χιλιόμετρα, τελικά αμφιβάλλω αν αυτοί που επέβαιναν στο λεωφορείο να πήραν γραμμή τι έγινε.

  • Κάτι παρόμοιο δεν είναι και στα Τρίκαλα ρε παιδιά ; Λεωφορείο χωρίς οδηγό ;

  • Paul, ναι, απλά έχει κατά κάποιο τρόπο "χαρτογραφημένη" τροχιά. Χρησιμοποιεί αισθητήρες αλλά κινείτε σε συγκεκριμένο δρόμο και με χαμηλές ταχύτητες.

  • Αν ήταν Έλληνας ο οδηγός του λεωφορείου θα έριχνε Παναγίες στο google car χτυπώντας το και αυτό θα έλεγε Sorry.

  • Paul - ναι εχουμε ενα "γκαβο " λεωφορειο που το ελεγχουν με τηλεχειρηστηρειο... Γκαβο γκαβο μια φορα ανεβηκα και ειχε τρελη φαση ...

  • Ε... 14 Φεβρουαρίου ήταν το ατύχημα, δικαιολογείται το Google Car. Ήθελε να φλερτάρει το λεωφορείο, σε φαση "λιποθυμώ! πιάσε με, πιάσε με!!". Και τα αυτοκίνητα (πλεον) έχουν ψυχή...

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.