H Sony ανακοίνωσε επίσημα το Android media player NW-Z1000, το οποίο είχαμε δει πρόσφατα εδώ στο Techblog σε πρωτότυπο στην έκθεση IFA 2011. Έρχεται με οθόνη αφής multi-touch 4.3 ίντσες, διπύρηνο επεξεργαστή NVIDIA Tegra 2 1GHz, Wi-Fi και έξοδο HDMI. Αναμένεται το Δεκέμβριο στην αγορά της Ιαπωνίας σε μοντέλα με χωρητικότητα 16GB, 32GB και 64GB. […]
XREAL AURA: 91 γρ, Gemini και οθόνη που εξαϋλώνει το laptop
Τα XREAL AURA φέρνουν spatial computing σε γυαλιά 91 γραμμαρίων, με Android XR, Gemini και οθόνη 70° το φθινόπωρο του 2026.
Να και που το iPod απέκτησε -έτσι φαίνεται- αντίπαλο…Αλλά μέσα σε τόσες εκατοντάδες smartphones ποιος θα ήθελε ένα τέτοιο gadget που δεν παίρνει τηλέφωνα..?
walκman απο το κασετοφωνο που εκανε ηχογραφηση και γυρνουσε
αυτοματα απο την Α στη Β πλευρα και την οθονουλα ελ-σι-ντι
στο καπακη της κασετα για να βλεπεις ψυφιακα τις ενδηξεις τον ραδιοσταθμων
φτασαμε στο διπυρινο walkman με android os πιστευω πως απεκτησε αντιπαλο
το ipod**
και κατι αλo Κωστα εκτως θεματος. σημερα εκανα αναβαθμηση σε ενα sony ericsson
και ειδα ενα τηλεφωνο με την ονομασια experia acro. τι συσκευη ειναι αυτη;
**με σηγχωρεις που βγηκα εκτως θεματος**
Αν έχει καλή τιμή θ ήθελα ν έχω ένα android device μαζι μ τ windows phone m
βαρεθηκα να περιμενω να βγουν ολα τα καινουργια πραγματα που λεν οτι θα βγουν…
α ν τ ε ! ! ! !
ποτε αναμενουμε το νεο ipod touch και με ποια τιμη περιπου?