Στην κορυφή των wearables βρέθηκε για πρώτη φορά η Xiaomi, ξεπερνώντας την Apple και τη Fitbit, σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics.
Η κινεζική εταιρεία με τη στρατηγική των χαμηλών τιμών κατάφερε και βρέθηκε στην πρώτη θέση με τις περισσότερες πωλήσεις wearables για το β΄τρίμηνο του έτους με μερίδιο αγοράς 17%, ενώ πέρυσι τέτοια εποχή βρισκόταν στο 15%.
Από πλευράς όγκου, η Xiaomi απέστειλε 3,7 μονάδες από 3 εκατ. πέρυσι.
Στον αντίποδα, η Fitbit χάνει έδαφος. Πέρυσι βρισκόταν στην κορυφή των παγκοσμίων πωλήσεων με 29%, ενώ τώρα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 15,7%.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Apple με το μερίδιο της αγοράς της στο 13% από 9% στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Σε γενικότερο πλαίσιο, οι παγκόσμιες αποστολές wearables άγγιξαν τις 21,6 εκατ. μονάδες, καταγράφοντας άνοδο 8% από 20 εκατ. που ήταν πέρυσι.
Λογικο ακουγεται….αφου οι ανθρωποι ειναι κορυφη. πολυ απλα ομως δεν ξοδευουν τα χρηματα για διαφημισεις ..οπως οι υπολοιποι.Αργα και σταθερα η Xiaomi κανει μεγαλα πραγματα
Την Xiaomi την έβριζα μεχρι προτινως. Αλλά από τότε που ήρθε Ελλάδα δεν ξανά μιλάω και την σέβομαι σε σχέση με την OP που βγάζω σπυριά μόλις διαβάζω άρθρα.
Πρόσεχε μην βρεις στο ταβάνι :p Άκου κορφή lol
Να μου πεις ένα μυρμήγκι πάνω σε ένα ψίχουλο κορφή νιώθει οτι πιάνει λογικό!
το πιο φτηνο apple watch κανει 250 ευρω , το πιο φτηνο χιαομι 10 ευρω …
Πραγματικά ποιοτικές συσκευές, πραγματικά αδιάβροχες με μεγάλη αυτονομία, μικρές σε μέγεθος και χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα. Ότι πρέπει να έχουν συσκευές για καθημερινή χρήση στο τομέα του αθλητισμού αλλά και στη διατήρηση καλών και υγιών συνηθειών
Μόλις το πήρα φαίνεται πολύ καλό για 25 ευρώ είναι φοβερό.
* Το Mi Band 2
Ε λογικό είναι. Και η BIC πιο πολλούς αναπτήρες πουλάει από την Zippo..