Η Samsung Electronics κατέκτησε την κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 15η συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς, Omdia. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στις 23 Φεβρουαρίου, η Samsung Electronics σημείωσε μερίδιο 31,8% στη διεθνή αγορά τηλεοράσεων, βάσει τζίρου το 4ο τρίμηνο του 2020. Ταυτόχρονα κατέγραψε το μεγαλύτερο ετήσιο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία, αγγίζοντας το 31,9%, βάσει του τζίρου του 2020.
Οι επιδόσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Samsung να δημιουργεί προϊόντα που προσφέρουν προβολή και εμπειρίες υψηλής ποιότητας Παράλληλα, επιβεβαιώνουν τη στρατηγική της εταιρείας για ταχεία ανάπτυξη της σειράς οθονών QLED, την ηγετική θέση της στην κατηγορία εξαιρετικά μεγάλων οθονών άνω των 75 ιντσών, την εισαγωγή και ανάπτυξη της σειράς Lifestyle τηλεοράσεων και μια σειρά καινοτομιών, που υλοποιήθηκαν χάρη στη συνεχή προσπάθεια της Samsung για πρωτοπορία.
Τα τελευταία 15 χρόνια, η Samsung έχει ενσωματώσει ρηξικέλευθες τεχνολογίες, ενώ εκτείνεται σε πολλαπλές κατηγορίες, προσεγγίζοντας ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών και μια πληθώρα περιπτώσεων χρήσης.
Το 2021 η Samsung αναμένει να διατηρήσει την κορυφαία θέση της στην αγορά τόσο με την εισαγωγή νέων, όσο και με τη διεύρυνση βασικών προϊόντων της. Στη διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας θα συνδράμει η ενσωμάτωση ιδιόκτητης τεχνολογίας σε όλες τις σειρές των τηλεοράσεών της, συμπεριλαμβανομένων των Neo QLED, των MICRO LED και των Lifestyle. Παράλληλα, η εταιρεία έχει στόχο μια ευρεία ευθυγράμμιση των λειτουργιών της μέσω μακροπρόθεσμων προγραμμάτων βιωσιμότητας. Τα επόμενα χρόνια η Samsung θα συνεχίσει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων σε στρατηγικούς τομείς, για να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων με τεχνολογία αιχμής.
Δελτίο Τύπου
Όταν το τμήμα Marketing της εταιρίας σου έχει μπάτζετ όσο έχει το κατασκευαστικό τμήμα θα πουλήσεις και ψυγείο σε Εσκιμώους και ας είναι και χάλια. Επειδή παρακολουθώ πολύ Youtube (τραγούδια, βίντεο, κλπ) στην 1 ώρα μου βγάζει περίπου 6 διαφημίσεις της Samsung, είναι εμφανή η <> στον καταναλωτή με τόσες διαφημίσεις σε Tηλεόραση, Youtube, Site, περιοδικά και εφημερίδες.
Μήπως ψάχνεις κινητό, τηλεόραση ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή? Οι διαφημίσεις στο YouTube εμφανίζονται αξιολογώντας, εντελώς “τυχαία”, το τι βλέπεις και ψάχνεις όλη μέρα στο PC σου ή στο κινητό.
Metal Μουσική ακούω ρε φίλε και βλέπω κάτι βιντεάκια με DIY κατασκευές πχ έπιπλά με επένδυση epoxy ή ανακατασκευές εργαλείων και μεταλλικών κατασκευών, τι κινητό και τηλεοράσεις να ψάχνω στο Youtube στην Sony SmartTV μου ??? δεν μιλάω για υπολογιστή όπου μπορεί να έχει πάρει Cookies ο Browser από αναζητήσεις μου και να μου προβάλει σχετικές διαφημίσεις. Εκτός αυτού δεν με απασχολεί να αγοράσω κάτι εδώ και 1χρόνο άρα δεν έχω κάνει καν αναζήτηση για κάποιο ηλεκτρονικό προϊόν, επίσης στο κινητό δεν βλέπω βιντεάκια, δεν είμαι 12χρονος και τα μάτια μου τα θέλω να κρατήσουν λίγο ακόμα, το έχω αποκλειστικά για να παίρνω τηλέφωνο. Άρα καταλήγουμε πως οι διαφημίσεις γίνονται με βάση ποια εταιρία τα έσταξε για να προβάλετε ποιο συχνά και όχι το τι βλέπω εγώ.