Οι πέντε πρώτες εφαρμογές της τεχνολογίας smart home

Η νέα έρευνα της GfK δείχνει ότι ένας στους δύο ανθρώπους, παγκοσμίως, πιστεύουν ότι η τεχνολογία smart home θα έχει αντίκτυπο στις ζωές τους στα επόμενα χρόνια, σε σύγκριση με το ένα τρίτο που έχει την ίδια άποψη όσον αφορά στα wearables.

Οι πέντε πρώτες εφαρμογές της τεχνολογίας smart home
Παγκοσμίως, οι τομείς της τεχνολογίας smarthome που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές είναι οι «ασφάλεια και έλεγχος» και «ενέργεια-φωτισμός» (55% και 53% αντίστοιχα), ενώ «ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα» έρχεται τρίτη (48%). Η «υγεία» και οι «έξυπνες συσκευές» ακολουθούν με 43%. Εξετάζοντας όμως διαφορετικές χώρες, αυτή η γενική εικόνα εμφανίζει ισχυρές αποκλίσεις – όπως για παράδειγμα το ενδιαφέρον που υπάρχει για «ασφάλεια και έλεγχο» με πάνω από ένα τρίτο των καταναλωτών (38%) στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά πάνω από τους μισούς (54%) στις ΗΠΑ και τη Νότια Κορέα.

Εμπόδια για την εφαρμογή της τεχνολογίας smart home
Παρόμοια απόκλιση σε εθνικό επίπεδο παρατηρείται όσον αφορά στα εμπόδια που οι καταναλωτές θεωρούν ότι τους αποθαρρύνουν από το να υιοθετήσουν την τεχνολογία smart home. Τα κορυφαία ζητήματα σε όλες τις χώρες είναι η τιμή, με πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών συνολικά να την αναφέρουν ως εμπόδιο και ακολουθούν οι προβληματισμοί σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα “…θα χακαριστεί το σπίτι μου…;”, που αναφέρθηκε από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων. Όμως, ενώ αυτή είναι η διεθνής τάση, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το δεύτερο μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η έλλειψη γνώσης, και όχι τα προσωπικά δεδομένα, ενώ στη Βραζιλία είναι οι χαμηλές επιδόσεις του Ίντερνετ της χώρας.

Προτιμώμενοι κατασκευαστές smart home
Όσον αφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με τον ποιον εμπιστεύονται να τους παρέχει τεχνολογία smart home, το 45% των ερωτηθέντων επιθυμούν ένα μοναδικό προμηθευτή –πιθανότατα λόγω της επιθυμίας για απλότητα και ένα ενιαίο οικοσύστημα– ενώ το 29% των ερωτηθέντων επιθυμούν να έχουν περισσότερους τους ενός προμηθευτές. Αλλά ακόμα και εδώ παρατηρούνται διαφορές σε εθνικό επίπεδο. Για παράδειγμα, ενώ οι καταναλωτές στις περισσότερες χώρες προτιμούν μία υπηρεσία ως πάροχο για την ενέργεια του smart home τους, οι καταναλωτές της Νότιας Κορέας προτιμούν μία εταιρεία ηλεκτρικών ειδών.

Σχετικά με την έρευνα
Η GfK ρώτησε πάνω από 1.000 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, τη Νότια Κορέα, την Κίνα και την Ιαπωνία, με συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω Διαδικτύου.

Επεξεργάστηκε την 18 Νοεμβρίου 2015 11:04

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.