15.9 εκ. ευρώ η ελληνική online display δαπάνη [1ο τρίμηνο 2011]

Το IAB Hellas στα πλαίσια της καθιερωμένης έρευνας που διεξάγει, κατέγραψε στα 15,9 εκατομμύρια ευρώ το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 1ο τρίμηνο του 2011. Πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών με επενδύσεις 3,6 εκατομμυρίων ευρώ, και ποσοστό 22,7% επί της συνολικής δαπάνης.

Ακολουθεί ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 21,6%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 18,7% ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 1,5 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 9,2% και η Λιανική με επενδύσεις 1 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 6,5%.

Τι είναι το IAB Hellas
Το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau – Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) ιδρύθηκε το 2001 και από τότε αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing. Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου που έχει καθιερωθεί ως το αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, με το οποίο μοιράζεται γνώση και εμπειρία, και είναι ενεργό μέλος του IAB Europe.

Επεξεργάστηκε την 20 Ιουλίου 2011 0:44

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.