Audi: Δημιουργεί τα πρώτα λίτρα συνθετικού diesel από CO2

7

Η Audi ανακοίνωσε ότι οι εγκαταστάσεις της στη Δρέσδη της Γερμανίας κατάφεραν να δημιουργήσουν τα πρώτα λίτρα “e-diesel”, ένα συνθετικό καύσιμο που δημιουργήθηκε με τη χρήση CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) το οποίο οδηγεί σε πιο σωστή χρήση πόρων και προστατεύει το περιβάλλον.

Η τεράστια επιτυχία
Στην επίσημη ανακοίνωσή της η Audi επισημαίνει ότι πρόκειται για τεράστια επιτυχία και για να δείξει ότι το συγκεκριμένο καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλά πράγματα που κάνουμε στην καθημερινότητα, η υπουργός Παιδείας και Έρευνας, Dr. Johanna Wanka έριξε 5 λίτρα από το συγκεκριμένο καύσιμο στο (Audi) αυτοκίνητό της.

Η Audi έχει ως στόχο να «κάνει εκτεταμένη χρήση του CO2 ως πρώτη ύλη», κάτι που ο κατασκευαστής λέει ότι είναι «ζωτικής σημασίας» για την προστασία του κλίματος και τους πόρους μας. Αυτό επίσης θα βοηθήσει στην ανάκαμψη της λεγόμενης «πράσινης οικονομίας».

Η πολύπλοκη διαδικασία
Η διαδικασία που χρησιμοποιείται είναι πολύπλοκη, συμπεριλαμβάνει την θέρμανση του νερού και την μετατροπή του σε ατμό. Το διοξείδιο του άνθρακα που προέρχεται από το νερό αποσπάται με μία μέθοδο που εξέλιξε η Climeworks. Σε ένα άλλο μέρος του εργοστασίου, μία μονάδα ηλεκτρόλυσης χωρίζει το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο. Το υδρογόνο αντιδρά με το διοξείδιο του άνθρακα σε μία διαδικασία που διεξάγεται στους 220 βαθμούς Κελσίου και σε πίεση της τάξης των 25 bar για να δημιουργήσει ένα ρευστό που αποτελείται από ενώσεις υδρογονανθράκων και ονομάζεται “Blue Crude”.

Το εργοστάσιο της Δρέσδης αναφέρεται ότι χρειάζεται μόνο το CO2 και το νερό ως πρώτες ύλες, και να χρησιμοποιεί πράσινη ενέργεια ως μέρος της διαδικασίας παραγωγής. Μέρος του CO2 που χρησιμοποιείται αντλείται από τον ατμοσφαιρικό αέρα.

Το εργοστάσιο, μπορεί να παράγει έως και 160 λίτρα Blue Crude την ημέρα και σχεδόν το 70% αυτού, μπορεί να μετατραπεί σε e-diesel. Το καύσιμο δεν έχει θείο και αναφλέγεται εύκολα χάρη στον υψηλό αριθμό κετανίων ενώ η εταιρία λέει ότι η σύσταση του, του επιτρέπει να αναμιχτεί εύκολα με ορυκτό καύσιμο σε οποιοδήποτε ποσοστό.

audi e diesel

audi e diesel

audi e diesel

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
7 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
One

Ποια e-diesel ρε παιδια??

H Toyota εχει βγαλει το Mirai που λειτουργει με κυψέλες υδρογόνου και αντι για καυσαέρια εκπέμπει μονο καθαρο νερο. Και μάλιστα διαθετει τα καυσιμα δωρεάν.

Η Γερμανοί εχουν κερδος να επιμενουν ακομα στα ορυκτα καύσιμα και να μας βαζουν και εμας σ’ αυτό το τρυπάκι, αλλα το μελλον είναι τα υδρογονοκινητα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι Ιάπωνες θα εχουν τρένα maglev και υδρογονοκινητα και ηλεκτρικα αυτοκίνητα και οι Ευρωπαίοι ιθαγενείς ακομα πισω θα είναι…

Konstantinos Ath.

@One

Το e-diesel μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους σημερινούς κινητήρες και να αποθηκεύεται / μεταφέρεται στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις όπως το κοινό πετρέλαιο.

Για τις κυψέλες υδρογόνου χρειάζεται νέο αυτοκίνητο, νέες εγκαταστάσεις και νέα βυτία μεταφοράς του.

Αυτό δεν το έχουν λύσει ακόμη οι Ιάπωνες (ούτε και “Η” Γερμανοί φυσικά) όπως ούτε έχουν εξελίξει στο βαθμό του Value For Money τις μπαταρίες (χωρητικότητα / βάρος) ώστε να έχεις ένα αξιοπρεπές ηλεκτροκίνητο μέσο μεταφοράς.

One

Κωσταντινε το υδρογονο είναι το στοιχείο με τη μεγαλυτερη αφθονία στη γη και σε ολο το συμπαν σε αντιθεση με το πετρέλαιο που ολο και εξαντλείται. Αλλα το λομπι του πετρελαίου είναι ακομα ισχυρο δυστυχώς.

Και εμενα το αμαξι μου Diesel είναι αλλα οσο πρασινο και να το κανουνε το καυσιμο δεν προκειται ποτε να παψει να εκλύει ρίπους.

vagelis

@One ,μαλλον δεν εχεις ιδεα ποση ενεργεια χρειαζεται για να παραγουν το υδρογονο για τα αυτοκινητα ,ειναι πιο ακριβο .
Και τι με τι καυσιμο παραγουμε ενεργεια; ; ;
με πετρελαιοοοο…
η ιδεα του βιοντιζελ ειναι καλη γιατι οσο και να μπλοκαρουν οι πετρελαιαδες την ερευνα για εναλλακτικα καυσιμα και εγκαταστασεις κλπ ,αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει στα υπαρχοντα αυτοκινητα .
Επισης σου προτεινω να διαβασεις ποια ειναι τα αερια που απελευθερονωνται κατα την παραγωγη του υδρογονου (κατα το διαχωρισμο του δλδ απο τα υπολοιπα στοιχεια )
Και τωρα καταλαβες γιατι ειμαστε ιθαγενεις .

JohnGR

Ωραία όλα αυτά, αλλά ανά λίτρο καυσίμου, πόσο νερό χρειάζεται; Μην γίνει κάτι παρόμοιο με τα βιοκαύσιμα, όπου σε τεράστιες εκτάσεις άλλαζαν οι καλλιέργειες και κόσμος πέθαiνε της πείνας
https://www.theguardian.com/global-development/poverty-matters/2013/nov/26/burning-food-crops-biofuels-crime-humanity

Lefteris T.

Το μεγαλύτερο πρόβλημαειναι η απόδοση των κινητήρων που καλά καλά δν φτανει στο 10%!(δλδ απο το καύσιμο που περνουμε το 10% οφελουμαστε κ το περνούμε σε κινητική ενέργεια όλο το άλλο παει τζάμπα) βέβαια πανω απο 40% είναι αδύνατο να φτιαχτεί με τα σημερινά δεδομένα αλλά αμα γινόταν μια μηχανική με απόδοση 20%+ πιστεύω αυτη θα ηταν η μεγάλη νίκη όχι τα ediesel κ οι υδρογονομηχανες!

One

vagelis μπορει σημερα να εξαρτόμαστε από τα ορυκτα καύσιμα αλλα είναι στο χερι μας να απεξαρτηθουμε με εναλλακτικές πηγές που θα είναι ανεξάντλητες. Θα παρει κάμποσα χρονια αλλα σίγουρα εκει θα στραφούν οι καταναλωτές και θα αναγκαστούν και να το κανουν και οι βιομηχανίες για να επιβιώσουν.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα