Blackout έρχεται στις ταχυμεταφορές courier λόγω της αύξησης στο online shopping

, Blackout έρχεται στις ταχυμεταφορές courier λόγω της αύξησης στο online shopping

Τρέχουν και δεν φτάνουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών, οι γνωστές μας courier λόγω της κατακόρυφης αύξησης των online αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές από την καραντίνα που έχει επιβληθεί με σκοπό την μείωση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Τρέχουν και οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων που διαχειρίζονται τον δικό τους στόλο οχημάτων παράδοσης.

Σε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας μαθαίνουμε ότι οι παραγγελίες που δόθηκαν εχθές μετά τις 13:00 το μεσημέρι πάνε για παράδοση 3 μέρες μετά, την Πέμπτη και ίσως αυτό να είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Από την προηγούμενη εβδομάδα, τα περισσότερα καταστήματα προσφέρουν δωρεάν μεταφορικά σε οποιαδήποτε παραγγελία, θα καταφέρουν να είναι συνεπείς;

Τι θα συμβεί όμως την συγκεκριμένη χρονική περίοδο που οι ήδη ταλαιπωρημένες – και αργοπορημένες – υπηρεσίες courrier θα κληθούν να διεκπεραιώσουν ένα ιδιαίτερα αυξημένο όγκο παραδόσεων, πολύ μεγαλύτερο από ότι μέχρι σήμερα; Τα εμπορικά καταστήματα κλείνουν από αύριο Τετάρτη και οι online παραγγελείες αναμένεται να αυξηθούν.

Ιδιοκτήτης μεγάλου online καταστήματος στην Ελλάδα, μοιράζετε τις ίδιες ανησυχίες με το Techblog αναφέροντας ότι εδώ και 7 χρόνια που λειτουργεί το καταστήμά του, οι εταιρείες ταχυμεταφορών που συνεργάζετε έχουν παραμείνει οι ίδιες χωρίς καμία επένδυση ή αλλαγή.

Ενδιαφέρει επίσης: Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

Δεν θέλουμε να γίνουμε μάντεις κακού όμως δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το μπάχαλο που επικράτησε στις courier την περίοδο της περσινής Black Friday 2019. Τότε ήταν που εκατοντάδες online shoppers αγόρασαν Νοέμβριο και παρέλαβαν Δεκέμβριο λόγω των αυξημένων παραγγελειών, ενώ σημαντικός αριθμός παραγγελειών δεν παραδόθηκε ποτέ και επέστρεψε πίσω στα καταστήματα.

Μετά ήρθε και η χριστουγεννιάτικη περίοδος και επικράτησε το αδιαχώρητο στις αποθήκες των εταιρειών ταχυμεταφορών, θυμάμαι να βρίσκομαι σε υποκατάστημα εταιρείας courier κάπου εκει στις 20 Δεκεμβρίου και οι υπάλληλοι να προσπαθούν να μην πατήσουν τα δέματα που είχαν κάνει βουνό. Μέχρι και στο πεζοδρόμιο είχαν βγάλει αυτά τα μεγάλα σιδερένια κλουβιά με δέματα έως πάνω.

Οι αγορές μέσω ίντερνετ θα απαιτήσουν αποκλειστικά παράδοση στο σπίτι (μιας και τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά) με τον ρόλο αυτό να τον έχουν αναλάβει οι εταιρείες ταχυμεταφορών που δυστυχώς αποδεδειγμένα μέχρι σήμερα δεν κάνουν καλά την δουλειά τους στην Ελλάδα, πόσο μάλλον τώρα με αυτό που έρχεται. Εκτός αν η ψυχολογία του κόσμου πέσει και μειωθούν οι ηλεκτρονικές αγορές εκτός από τα είδη πρώτης ανάγκης.

Σκεφτείτε να περιμένετε κάποιο δέμα αυτές τις μέρες και σας καλέσουν από την courrier για να σας ρωτήσουν τι ώρες θα είστε σπίτι… #menoumespiti

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Φώτιος

Μένουμε σπίτι, αλλά δεν αγοράζουμε. Εκτός του ότι οι περισσότεροι χάνουμε προσωρινά έστω τις δουλειές μας, οπότε χρήματα δεν περισσεύουν, δεν εμπιστευόμαστε και τις εταιρίες courier. Ειδικά εδώ, στο Ηράκλειο Κρήτης υπάρχει τεράστιο θέμα ιδιαίτερα με συγκεκριμένη εταιρεία. Στα 10 δέματα που έχω παραγγείλει, έχει φέρει μόνο 1 σπίτι. Όταν τους παίρνω τηλέφωνο, μου απαντάνε πάντα ότι ” το παιδί πέρασε αλλά εσείς λείπατε” ” Μπορείτε να περάσετε μέχρι τις 8 από το κατάστημα”. Νισαφι πια. Όταν παραγγέλνω ένα προϊόν μέσω ίντερνετ, υπολογίζω αλλά 5€ για να πάω ων έως το κατάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία για αγγελίες, πούλησε τη συσκευή σου δωρεάν!

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.

Internet TikTok

TikTok: Πώς να μπλοκάρεις έναν χρήστη – Οδηγός για να ποστάρετε ανενόχλητοι

Το TikTok είναι μία από τις πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενες και πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου.

Internet featured

efood: Το αποτύπωμα της υπηρεσίας delivered by efood το 2023 και η νέα υπηρεσία το 2024

Το efood, για το έτος 2022, είχε καταγράψει μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη της υπηρεσίας delivered by efood, θέτοντας ως κύριο στόχο την ενδυνάμωσή της μέσα στο 2023.

Internet gmail Google

Google Gmail: Πώς θα βάλει τέλος στο spam για την προστασία των χρηστών

Η Google αναλαμβάνει δράση προκειμένου να εμποδίσει τα spam μηνύματα στο Gmail, αποσκοπώντας στην προστασία των χρηστών.