Disney+ Ad-Supported: Σχεδιάζει να περιορίσει τις διαφημίσεις στα 4 λεπτά την ώρα

disney, Disney+ Ad-Supported: Σχεδιάζει να περιορίσει τις διαφημίσεις στα 4 λεπτά την ώρα

H Disney+ σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια πιο φθηνή υπηρεσία streaming που θα έχει διαφημίσεις αργότερα μέσα στη χρονιά. Αναφορές αυτής της εβδομάδας αποκαλύπτουν πως η εταιρεία σχεδιάζει να προβάλλει λιγότερες διαφημίσεις στο φθηνότερο πρόγραμμά της από ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Variety και τη Wall Street Journal, η Disney λέει ότι σκοπεύει να προβάλλει διαφημίσεις για τέσσερα λεπτά σε ταινίες και εκπομπές που διαρκούν μία ώρα ή λιγότερο. Οι αριθμοί αυτοί είναι ίδιοι με του HBO Max και μικρότεροι από το Peacock του NBC, το οποίο δεν προβάλλει περισσότερα από πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα, και το Hulu της Disney, που παίζει εννέα με δώδεκα λεπτά διαφημίσεις.

Όπως δείχνουν στοιχεία από την Kantar, οι θεατές της παραδοσιακής τηλεόρασης συνήθως βλέπουν διαφημίσεις για 18-23 λεπτά την ώρα.

Ακόμα, μιλώντας στο TechCrunch, τα παιδικά δεν θα έχουν διαφημίσεις. Δηλαδή τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που χρησιμοποιούν το δικό τους προφίλ για να παρακολουθήσουν το Disney+ με το φθηνότερο πακέτο δεν θα βλέπουν διαφημίσεις.

Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την τιμή του οικονομικού πακέτου, το οποίο θα ξεκινήσει από τις ΗΠΑ στα τέλη του 2022. Στελέχη της Disney, μόλις η συνδρομή με διαφημίσεις γίνει διαθέσιμη, πιθανότατα θα υπάρξει αύξηση της τιμής στη regular συνδρομή που κοστίζει τώρα 7,99 $ το μήνα.

Τον Ιούνιο του 2021 η Disney είπε ότι δεν σχεδιάζει να εισαγάγει ένα φθηνότερο επίπεδο με υποστήριξη διαφημίσεων σύντομα, όπως είχε δηλώσει και το Netflix. Καμία από τις δύο streaming πλατφόρμες δεν τήρησε το λόγο της.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
GREG

Θυμάμαι την συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα στις αρχές όπου δεν είχε διαφημίσεις γιατί πλήρωνες συνδρομή και τα έσοδα τα έπαιρναν από εκεί… και όλοι ξέρουμε πως εξελίχθηκε αυτό, πλέον να πληρώνεις συνδρομή κανονικότατα και τρως και διαφημίσεις στην μάπα λες και δεν τους σκας 30€-40€ τον μήνα, έτσι θα συμβεί και στα Netflix, Disney κλπ που μας πασάρουν το τυράκι τις <> συνδρομής με διαφημίσεις, να τσιμπήσουμε και μετά θα πέσει η αύξηση στην συνδρομή και η μονιμοποίηση των διαφημίσεων σε όλα τα πακέτα όσο και αν πληρώνεις…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Disney featured

Disney: Συγχώνευση με την Reliance στην Ινδία – Tεράστιο deal 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Η Reliance, ο κορυφαίος όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων της Ινδίας, και η Walt Disney ανακοίνωσαν μια σημαντική συνεργασία στην Ινδία.

Internet Disney

Disney Plus: Στα βήματα του Netflix, πολεμά το password-sharing

H Disney θα ξεκινήσει τη διαδικασία καταπολέμησης του password-sharing στην υπηρεσία της Disney Plus το ερχόμενο καλοκαίρι.

Games Disney featured Fortnite

Η Disney επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στην Epic – Έρχεται νέο σύμπαν παιχνιδιών μέσα στο Fortnite

H Disney ανακοίνωσε τα σχέδιά της να επενδύσει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για ένα «μερίδιο μετοχικού κεφαλαίου» στην Epic Games.

Internet Disney Netflix

Netflix: Φέρνει τα θρυλικά Lost και Prison Break μαζί με 12 ακόμα δημοφιλείς σειρές της Disney

Η Disney σχεδιάζει να κάνει μεγάλες αλλαγές στον τομέα του streaming το επόμενο χρονικό διάστημα και φαίνονται καλές!